سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره, قیمت پنجره یو پی وی سی, قیمت پنجره ارزان, قیمت بهترین پنجره دو سه جداره, قیمت پنجره ضد صرقت

پنجره چوبی دکوری upvc طرح دار

چهارشنبه 98/3/8
12:27 عصر
بهرام پروهان

پنجره ی چوبی دکوری upvc طرح دار:چوب به عنوان نخستین ماده اولیه ای که بشر برای ساخت در و پنجره مورد استفاده قرار داده است به سبب زیبایی و اصالت منحصر به فرد خود همواره جایگاه خود را در این صنعت حفظ نموده است. از زمان تولید پنجره های اولیه تا کنون تکنولوژی فرآوری و کاربرد این نعمت خدادادی همواره رشد نموده و دست توانای صنعت گران و دانش متخصصان به همراه هنر طراحی امروزه محصول هایی بی نظیر و شگفت انگیز را قرار داده است.

پنجره چوبی دکوری upvc طرح دار

 

 

پنجره ی چوبی دکوری upvc طرح دار:

چوب به عنوان نخستین ماده اولیه ای که بشر برای ساخت در و پنجره مورد استفاده قرار داده است به سبب زیبایی و اصالت منحصر به فرد خود همواره جایگاه خود را در این صنعت حفظ نموده است. از زمان تولید پنجره های اولیه تا کنون تکنولوژی فرآوری و کاربرد این نعمت خدادادی همواره رشد نموده و دست توانای صنعت گران و دانش متخصصان به همراه هنر طراحی امروزه محصول هایی بی نظیر و شگفت انگیز را قرار داده است.

پنجره چوبی دکوری طرح دار

 ویژگیهای پنجره های دکوری upvc تمام چوب:

 

1. زیبایی منحصر بفرد

2. طول عمر بالا

3. عایق حرارت - جلوگیری از اتلاف انرژی

4. عایق صوت - تا 50 دسی بل صدای محیط بیرون را کاهش می دهد .

5. عایق در برابر عبور ذرات گرد و غبار و آلودگی هوا

6. عایق در برابر نفوذ آب

7. بی نیاز از رنگ

8. قابل شستشو

9. مقاوم در برابر نور آفتاب و حرارت

10. نصب و تعویض آسان

11. قابل استفاده در انواع شرایط آب و هوایی

بهره‌وری انرژی بالای پنجره دوجداره دکوریupvc طرح دار چوبی:چوب یکی از بهترین مواد برای ایجاد یک عایق مناسب حرارتی به‌حساب می‌آید. عایق بودن چوب فقط به سیستم دمایی محدود نیست و از آن می‌توان به‌عنوان عایق مناسب صدا هم استفاده کرد. پنجره دوجداره چوبی به‌طور قابل ملاحظه‌ای هزینه‌های انرژی را کاهش می‌دهد و این امر هم از نظر اقتصادی برای شما جذاب خواهد بود.

پنجره چوبی زیباتر از پنجره دیگر:در کنار مبحث بهره‌وری انرژی مناسب پنجره به قاب چوبی، باید به اهمیت  پنجره‌های چوبی دکوری upvc طرح دار از منظر زیبایی شناسی هم توجه داشت. از نظر زیبایی شناختی چوب به حدی ارزشمند و دوست داشتنی است که حتی پنجره‌های دوجداره PVC طرح چوب هم در بازار فروخته می‌شود! هیچ کس نمی‌تواند زیبایی پنجره چوبی را نادیده بگیرد. وقتی امکان این را داشته باشید که طرح و سبک مورد نظرتان را برای پنجره انتخاب کنید، پس نمایی زیباتر خواهید داشت.

مزیت امکان سفارشی سازی پنجره‌های upvc طرح دارچوبی:امکان سفارشی سازی برای پنجره دو جداره طرح دار upvc چوبی وجود دارد و شما می‌توانید بر اساس سبک دیزاین داخلی و یا حتی خارجی ساختمان خود، پنجره‌ای مناسب سفارش دهید. این پنجره می‌تواند امضای شخصی خانه شما باشد! بنابراین مهم است که چه استایلی برای پنجره چوبی خانه‌تان در نظر بگیرید تا با بخش‌های دیگر تکمیل گردد. حتی شما می‌توانید چوب مورد استفاده در پنجره چوبی خانه‌تان را از جنس خاصی سفارش دهید. معمولاً پنجره چوبی از چوب درختانی مانند افرا، ماهاگونی و بلوط ساخته می‌شوند.

 رنگ بندی پنجره دوجداره upvc طرح دار چوبی:امروزه با ورود روغن‌های گیاهی مخصوص چوب حتی می‌توانید تم رنگ چوب مرود نظرتان را انتخاب کنید و بی‌نهایت رنگ برای پنجره خانه‌تان به کار بگیرید. رنگ‌هایی که در مقابل گرما، سرما، اشعه UV و رطوبت بسیار مقاوم هستند. پس از دیگر مزایای پنجره چوبی می‌توان به امکان انتخابتم رنگ‌های سفارشی بر اساس دیزاین خانه شماست.