سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره, قیمت پنجره یو پی وی سی, قیمت پنجره ارزان, قیمت بهترین پنجره دو سه جداره, قیمت پنجره ضد صرقت

پنجره طرح دار فولکس واگنی زیبا شیک

دوشنبه 98/2/23
4:24 عصر
بهرام پروهان

پنجره طرح دار فولکس واگنی زیبا شیک :یکی از زیباترین و جالب ترین پنجره ها ، پنجره طرح دار بریک فولکس واگنی است.کاربری آسان در ابعاد بزرگ، آب بندی و هوابندی مناسب، داشتن پنجره ای با ابعاد شیشه دو یا سه بزرگ از خواص پنجره طرح دار بریک فولکس واگنی است. پنجره دو جداره که باز شدن آن به صورت کشویی انجام می شوند را با نام پنجره های یو پی وی سی فولکس واگنی نام گذاری کرده اند. البته در اصطلاح عامیانه بیشترین نامی که برای این پنجره دو جداره به کار می رود، پنجره دو جداره کشویی می باشد. حتما شما هم ماشین های فولکس واگن را یادتان می آید؛ نوع باز شدن درب این ماشین ها که به صورت کشویی انجام می شد امروزه اصلاح رایجی در بین مردم شده است و به درب و پنجره های که به صورت کشویی باز می شوند، فولکس واگنی می گویند.

پنجره فولکس واگنی

پنجره طرح دار فولکس واگنی زیبا شیک

در واقع می توان گفت پنجره طرح دار فولکس واگنی همانند پنجره لولایی از لحاظ فیتینگ و آب بندی کامل است و از لحاظ کاربردی و اشغال نکردن فضا مانند پنجره طرح دار کشویی.

البته باید گفت که هندسه و نوع یراق پنجره دوجداره فولکس واگنی با پنجره دوجداره کشویی کاملاً متفاوت است.

پنجره طرح دار و شیک فولکس واگنی یکی از لوکس ترین پنجره ها می باشد که می تواند نمای بسیار جالبی را در فضای داخلی ساختمان ایجاد کند.

برای انتخاب یک پنجره طرح دا زیبا فولکس واگنی باید به نکات زیر توجه داشت

1- پروفیل آلومینیومی پنجره دو جداره فولکس واگنی

پروفیل آلومینیوم بعنوان یکی از مهمترین اجزاء پنجره ترمال بریک فولکس واگنی مطرح است.

از آنجا که عموماً پنجره فولکس واگنی در ابعاد بزرگ ساخته می شود هندسه و متریال پروفیل آلومینیومی پنجره ترمال بریک فولکس واگنی بسیار حائز اهمیت است زیرا پروفیل آلومینیومی باید بتواند وزن های وارد شده حاصل از شیشه دو یا سه جداره را تحمل نماید.

همچنین می بایست در پروفیل آلومینیومی پنجره ترمال بریک فولکس واگنی از آلیاژ استاندارد با گرید 6063استفاده شود.

پنجره طرح دار فولکس واگنی.3

باید لحاظ شود که پروفیل انتخاب شده جهت پنجره ترمال بریک از آلیاژ مطرح شده با مقاومت 12الی 14راکول از مواد اولیه به شیوه اکستروژن (Extrusion) تولید شده باشد.

قاعدتاً پروفیل آلومینیومی که از مواد Secondry یا دست دوم و ضایعاتی تولید شده باشند ارزانتر خواهد بود ولی کیفیت نهایی پنجره فولکس واگنی را تحت الشعاع قرار خواهد داد.

پنجره فولکس واگنی

پنجره طرح دار فولکس واگنی زیبا

وار پلی آمید پنجره طرح دار فولکس واگنی

پروفیل آلومینیوم ذاتاً می تواند حرارت را از بدنه خود در یک پنجره ترمال بریک فولکس واگنی انتقال دهد، اگرچه این ضریب حرارت بالا نیست اما برای از بین بردن این امر در میان پروفیل آلومینیومی پنجره ترمال بریک فولکس واگنی از لایه ای به نام پلی آمید Poly Amide استفاده می شود تا بتواند انتقال حرارت را در این منطقه کنترل نماید.

لایه پلی آمید در میان پروفیل پنجره ترمال بریک پانچ و یا دوخته می شود.

پلی آمید یک نوع پلاستیک خاص سخت و سفت است که طی یک فرمولاسیون مهندسی شده همراه با الیاف شیشه ای تقویت شده تا بتواند میزان پرت حرارتی را در پنجره ترمال بریک کاهش دهد.

پنجره ترمال بریک فولکس واگنی

امروزه دیده می شود برای کاهش هزینه پنجره ترمال بریک فولکس واگنی بجای استفاده از پلی آمید از نوار های پی وی سی استفاده می شود.

استفاده از نوارهای پی وی سی در پنجره ترمال بریک فولکس واگنی ضریب انتقال حرارت را تغییر داده در نتیجه کیفیت مطلوب در پنجره ترمال بریک فولکس واگنی حاصل نمی شود.

3-لاستیک آب بندی و هوابندی Epdm

برای ایجاد عملیات فیتینگ و هوا و آب بندی نمودن کامل بین پروفیل فریم و بازشو پنجره ترمال بریک فولکس واگنی از نوارهای مخصوص استفاده می شود.

باید توجه داشت لاستیک انتخاب شده چه میزان قدرت و مقاومت در برابر سرما و گرما و اشعه خورشید را دارد و آیا به مرور زمان دچار مشکل خواهد شد؟

اگر لاستیک آب بندی در پنجره ترمال بریک فولکس واگنی نتواند انتظارات ایراد شده در بالا را برآورده سازد حتماً در آینده توقعی که می بایست از یک پنجره ترمال بریک فولکس واگنی را داشته باشید نخواهید داشت.