سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره, قیمت پنجره یو پی وی سی, قیمت پنجره ارزان, قیمت بهترین پنجره دو سه جداره, قیمت پنجره ضد صرقت

پنجره upvc کشویی فولکس واگنی زیبا رنگی

یکشنبه 98/2/22
3:9 عصر
بهرام پروهان

پنجره upvc کشویی فولکس واگنی زیبا رنگی : پنجره فولکس واگنی دوجداره یک انتخاب بهینه جهت درب و پنجره های لولایی با ابعاد بزرگ می باشد. سیستم فولکس واگنی کشویی جهت بازشوهای بزرگ و لنگه های سنگین بسیار مناسب است و باعث ایجاد فضایی باز و منظره ای دلپذیر می گردد. پنجره فولکس واگنی رنگی  یکی از انواع پنجره دو جداره می باشد که با UPVC   قابل ساخت است. استفاده از این نوع پنجره با رنگ های متنوع مناسب فضاهایی می باشد که به دلیل کمبود فضا امکان بازشدن پنجره بصورت دورانی را نداشته و با استفاده از این نوع پنجره و حرکت افقی آن مشکل کمبود فضا را می توان حل کرد.

پنجره فولکس واگنی

پنجره upvc کشویی فولکس واگنی زیبا رنگی

همان طور که از نام این پنجره یو پی وی سی مشخص است همانند درب ماشین های فولکس واگنی باز می شود به این صورت که در مرحله اول رو به داخل کشیده می شود و سپس به سمت راست یا چپ به صورت ریلی حرکت می کند. یکی از تفاوت های موجود بین پنجره های فولکس واگنی و کشویی ، عایق بسیار خوب آن نسبت به پنجره کشویی می باشد که مانع از اتلاف انرژی می گردد. تنها ایرادی که می توان به پنجره های فولکس واگنی رنگی وارد کرد قیمت بسیار بالای آن نسبت به پنجره کشویی و لولایی می باشد که آنرا به یک پنجره خاص تبدیل می کند. 

همین مسئله باعث می شود از لحاظ عایق بودن از پنجره کشویی بهتر عمل کرده و در برابر گرد و غبار، صدا و اتلاف انرژی به خوبی عمل کند. یراق فولکس واگنی در 3نوع مکانیکی ، نیمه اتوماتیک و اتوماتیک در بازار عرضه می شود که راحتی و سهولت در عملکرد یراق تفاوت این 3نوع می باشد. به طور کلی و خلاصه می توان یراق فولکس واگنی را در برابر عایق بودن یکی از بهترین انواع یراق آلات دانست اما به دلیل قیمت بالای آن متاسفانه کمتر مورد استقبال و استفاده قرار می گیرد .

 

پنجره upvc کشویی فولکس واگنی

ویژگی های فنی :

سیستم بازشوی فولکس واگنی جهت بازشوهای بزرگ و لنگه های سنگین مناسب می باشد. سیستم فولکس واگنی کشویی هوابندی کاملی دارد و مانند یراق آلات دوحالته از قسمت بالا هم باز می شود که باعث می شود یراق فولکس واگنی از تهویه مناسبی برخوردار است. 

یراق پنجره دوجداره فولکس واگنی و درب فولکس واگنی به دلیل گران بودن مصرف کمی نسبت به یراق آلات دیگر دارد و سیستم بازشوی یراق فولکس واگنی به صورت ریلی و مانند ماشین های فولکس واگن می باشد باز شدن آن به این شکل است که اول لنگه مقداری به بیرون حرکت کرده و سپس به صورت افقی حرکت می کند.

پنجره فولکس واگنی