سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره, قیمت پنجره یو پی وی سی, قیمت پنجره ارزان, قیمت بهترین پنجره دو سه جداره, قیمت پنجره ضد صرقت

درب پنجره دوجداره اختصاصی یو پی وی سی

پنج شنبه 98/2/19
4:33 عصر
بهرام پروهان

درب پنجره دوجداره اختصاصی یو پی وی سی : همانطور که ازنام آن پیداست برای تولید این نوع درب و پنجره دوجداره از متریال یو پی وی سی استفاده می شود. عبارت   UPVC مخفف کلمه انگلیسی   Unplasticized Poly Vinyl Chloride و نوعی ترموپلاست است. UPVC بسیار سبک است و دوام و ماندگاری بالایی در برابر عوامل مختلف جوی دارد به همین علت است که از آن در ساخت درب و درب و پنجره استفاده می شود. درب و پنجره های دوجداره  یو پی وی سی با حفظ انرژی کمک شایانی به کاهش هزینه های مصرفی و صرفه جویی در مصرف انرژی می کنند.

درب و پنجره یو پی وی سی

درب پنجره دوجداره اختصاصی یو پی وی سی

پنجره ماندگار با تجربه بیش از250 پروژه ، جزو معتبرترین شرکت ها در این زمینه محسوب میگردد و نیز با عنایت به اینکه نماینده برند آلوپلاست آلمان و پیماپن ترکیه (تحت لیسانس آلمان ) و وین تک و ویستابست میباشند.

یراق درب و پنجره دو جداره UPVC

علاوه بر این درب و پنجره های دوجداره با جلوگیری از نفوذ آلودگی های صوتی، گرد و غبار و حشرات به داخل ساختمان محیطی امن و آرام را فراهم می سازند. انعطاف پذیری و استحکام خوب در عین سبک بودن از دیگر مزایای این درب و پنجره هاست.

با توجه به اعلام تحقیقات سازمان بهینه سازی مصرف سوخت در ایران در حدود 45%از اتلاف انرژی از طریق درب و پنجره های صورت می گیرد.در صورتیکه در زمستان به قاب درب و پنجره و شیشه آن دست بزنید خواهید دید که سرد است و این دلیل تبادل حرارتی بین قاب درب و پنجره و شیشه با فضای بیرون است.

درب و پنجره دوجداره

انتخاب پروفیل های درب و پنجره دو جداره UPVC

در برخی موارد تولید کنندگان برای کاهش قیمت درب و پنجره‌ی دوجداره‌ی upvc از پروفیل‌های ضعیف برای درب ها استفاده می کنند در درب و پنجره های یو پی وی سی دو جداره  چند فرم پروفیل برای قسمت‌های مختلف درب و پنجره به‌کار می‌رود که باید پروفیل مخصوص به هر قسمت مورد استفاده قرار گیرد تا درب و پنجره از استحکام و مرغوبیت بالایی برخوردار شود.

به عنوان مثال پروفیل برای درب و پنجره‌های بازسازی باید حتما پروفیل مخصوصی باشد که برای همین کار تولید شده است. پروفیل‌های بازسازی کمی گران‌تر از نوسازی هستند اما برخی از فروشندگان برای جذب مشتری از پروفیل‌های نوسازی به جای بازسازی استفاده می‌کنند تا قیمت‌ها را پایین بیاورند که این موضوع تاثیر مستقیم منفی بر کیفیت کار دارد

درب پنجره دوجداره اختصاصی یو پی وی سی

 

در برخی از موارد از پروفیل مخصوص درب و پنجره در درب های بالکن استفاده می کنندکه این عامل موجب کاهش کیفیت شده و قطعا پروفیل هایی که برای درب و پنجره ها استفاده می شود، برای فریم دربها مقاومت کافی را ندارند.

ولیکن بدلیل اینکه این پروفیل ها با پروفیل های مخصوص درب ها متفاوت بوده و کمی دارای قیمت بالاتری است، بعضی از کارخانه ها غیر مسئولانه با همان پروفیل درب و پنجره ها، درب ها را تولید می کنند و شما شاهد قیمت کمتری هستید. در این موارد بهتر است برای هر قاب درب و پنجره و درب، پروفیل مخصوص به خود استفاده گردد.