سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره, قیمت پنجره یو پی وی سی, قیمت پنجره ارزان, قیمت بهترین پنجره دو سه جداره, قیمت پنجره ضد صرقت

درب ارزان مخصوص داخل منزل باکیفیت

دوشنبه 98/2/16
3:17 عصر
بهرام پروهان

درب ارزان مخصوص داخل منزل باکیفیت: امروزه در ساخت درب های دوجداره داخلی منزل از متریال های گوناگون استفاده می شود مثل آلومینیوم، شیشه، آهن، چوب، UPVC ، فایبرگلاس، PVC و … که هر کدام مزایا و معایب مخصوص به خود را دارند. با گسترش جمعیت و افزایش زندگی های شهر نشینی میزان سر و صدا و آلودگی صوتی در شهرها افزایش یافته و همواره ساکنین به دنبال راهی برای کاهش ورود سر و صدا و علاوه بر آن کاهش اتلاف و هزینه های انرژی در ساختمان هستند. . در حال حاضر اولین موردی که خریداران یک ساختمان اقدام به تغییر آن می کنند، تعویض درب و پنجره های آهنی با نوع UPVC است. 

درب دوجداره upvc

درب ارزان مخصوص داخل منزل باکیفیت

درب دو جداره عایق مناسبی در مقابل صوت، نور خورشید و حرارت می باشند. پروفیل هایی که در این نوع پنجره ها به کار می روند مقاومت بالایی دارند و گاز نئونی که به لایه های میانی درب ها تزریق می شود آنها را به عایق صوتی مناسب تبدیل نموده است. درب و پنجره دو جداره راهی برای ورود هوا به داخل ساختمان ندارند و از درزبندی مناسبی برخوردار هستند. 

خاصیت آنتی باکتریال

رشد باکتری و قارچ در درب و پنجره یو پی وی سی داخل منزل  بسیار محدود است، از این رو از آنها می توان در مکان های بهداشتی مانند بیمارستان ها و آزمایشکاه ها استفاده نمود.

تنوع شکل و رنگ

این نوع درب و پنجره را می توان در ساختمان های متفاوت با معماری گوناگون نصب کرد. انعطاف پذیری پروفیل های UPVC بالا است و طبق سلیقه مشتری به صورت سفید یا رنگی ساخته می شوند. پروفیل ها دارای رنگ و جلا هستند و نیازی به رنگ آمیزی مجدد ندارند.

دوام و طول عمر بالا

یو پی وی سی مقاومت بالایی در برابر نور خورشید دارد و تغییر رنگ نمی دهد. علاوه بر آن در شرایط مختلف جوی دچار پوسیدگی و خوردگی نمی شود، به همین دلیل طول عمر درب و پنجره دو جداره UPVC نسبت به سایر درب و پنجره ها بالاتر می باشد و با خیالی آسوده می توان آنها را در ساختمان های نوساز نصب نمود و یا برای تعویض درب و پنجره های قدیمی از آنها استفاده کرد.

درب دوجداره با کیفیت

درب ارزان مخصوص داخل منزل

چوب از جمله متریال هایی است که در صورت استفاده مدام ترک خورده و می شکند. بنابراین استفاده از درب و پنجره های چوبی برای طولانی مدت منجر به آسیب رسیدن و در نتیجه شکستن و ترک خوردن آنها می شود. هر چند این نوع درب و پنجره سرما و گرما را از خود عبور نمی دهند اما نیاز به مراقبت و نگهداری دارند. در مقایسه با چوب، آلومینیوم عمر بیشتری دارد و برای ساخت درب و پنجره مناسب تر است. وزن آلومینیوم سبک است و حمل آن نیز آسان می باشد. شیشه پنجره آلومینیومی را می توان دو جداره ساخت اما به دلیل اینکه چهارچوب پنجره که از جنس آلومینیوم است عایق خوبی نیست، گرما و سرما را انتقال داده و در نتیجه نمی تواند نقش موثری در گرمایش و یا سرمایش منزل داشته باشد. علاوه بر آن آلومینیوم در برابر زنگ زدگی و خوردگی مقاومت بالایی ندارد و با گذشت زمان دچار آسیب می شود. اگر این متریال خراش بردارد یا دچار تورفتگی شود قابل تعمیر نیست و باید آن را تعویض نمود. آهن نیز عنصر مناسب دیگری برای ساخت درب و پنجره های دو جداره است که دارای مزایایی نظیر قابلیت رنگ پذیری، امکان ترمیم و قیمت مناسب اشاره نمود اما این متریال نسبت به زنگ زدگی مقاومت بالایی ندارد و عموماً درزگیری آن به خوبی صورت نمی گیرد. هنگام بارندگی این احتمال وجود دارد که آب از اطراف پنجره به داخل آن نفوذ کند. در کل در مقایسه با سایر درب و پنجره ها، نوع UPVC مناسب ترین گزینه است که با قابلیت های منحصر بفرد خود سالیان سال بدون آسیب ساختمان را در برابر آلودگی های صوتی، گرد، غبار، سرما و گرما محافظت می کند. این درب و پنجره ها در برابر تعریق مقاوم هستند و از هدر رفت گرما و سرما جلوگیری می کنند. اگر آنها در برابر سرما و یا گرمای بسیار شدید نیز قرار گیرند، دچار آسیب و تغییر شکل نمی شوند. UPVC همیشه و در هر شرایطی شکل و پایداری خود را حفظ می کند. در مقایسه با نصب درب و پنجره آلومینیومی، نصب درب و پنجره UPVC آسان تر است. همچنین انعطاف پذیری یو پی وی سی باعث می شود نیاز کمتری به بادخور برای پنجره به وجود آید.