سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره, قیمت پنجره یو پی وی سی, قیمت پنجره ارزان, قیمت بهترین پنجره دو سه جداره, قیمت پنجره ضد صرقت

درب هال دوجداره شیشه دار رنگی کرج

یکشنبه 98/2/15
3:26 عصر
بهرام پروهان

درب هال دوجداره شیشه دار رنگی کرج : برخی مشتریان تفاوت بین درب پی وی سی و درب دوجداره با روکش   pvc را نمی دانند و هنگام خرید دچار مشکل می شوند. درب با روکش پی وی سی ضد آب نبوده و دلیل آن یک پارچه نبودن روکش است که امکان نفوذ آب را بوجود می آورد و برای مکان های مرطوب مانند حمام ،به علت وجود بخار آب، سطح رطوبت و دمای بالا مناسب نیستند. در اصل درب های روکش  pvc قابل اجرا برای درب های داخلی و ورودی ساختمان ها می باشند. این درب ها به جهت تنوع در طرح و روکش های زیبا و رنگی و شیشه دار بودن برخی از آن ها نظر هر بیننده ای را به خود جلب می نماید و به علت داشتن طیف رنگی متنوع طیف انتخاب مشتری را وسیع تر میکند.

درب دوجداره upvc

درب هال دوجداره شیشه دار رنگی کرج

درب هال پی وی سی دوجداره کاملا ضد آب بوده و در برابر رطوبت و پوسیدگی مقاوم می باشد در نتیجه دارای عمر طولانی تری است. البته مواد اولیه و نحوه تولید نیز در کیفیت و میزان استاندارد درب و پنجره پی وی سی دوجداره رنگی تاثیر بسزایی دارد و در صورتی که شرایط تولید و استاندارد ها کاملا رعایت شود می توان گفت مقاومت بالاتری نسبت به دربهای HDF در برابر رطوبت دارند، در نتیجه یکی از بهترین و مناسب ترین گزینه ها برای درب حمام و دستشویی خرید درب پی وی سی دوجداره است.

 برخی از ویژگی های مهم انواع درب پی وی سی شیشه دار

 • از درب پی وی سی دوجداره به علت ترکیباتی شیمیایی که دارا می باشد و خاصیت ضد آبی که دارد میتوان در محیط های با رطوبت بالا مانند حمام و دستشویی و بالکن استفاده نمود .

• از درب pvc که ورق mdf  داخلی آنها دارای ضخامت 8الی 12میلی متر میتوان برای درب های ورودی آپارتمان و از درب هایی با ضخامت 3الی 5میلی متر میتوان به عنوان درب داخلی استفاده نمود .

• اگر از درب pvc که ضخامت ورقه mdf  آن 8الی 12میلی متر استفاده کرده اید به دلیل دارا بودن وزن بالا باید از سه لولا استفاده نمایید .

درب دوجداره

درب هال دوجداره شیشه دار

درب دوجداره  شیشه دار که امروزه در اکثر ساختمان های اداری و تجاری و مسکونی استفاده می شود ، عایق های صوتی و حرارتی و رطوبتی می باشد

عایق های صوتی موجود در درب های دو جداره توالت در فصل تابستان باعث خنک شدن فضای داخلی ساختمان شده و هم چنین در فصل زمستان از ورود هوای سرد و خروج گرمای داخل جلوگیری می کند .پشم سنگ یکی از پرکاربردترین عایق های حرارتی و صوتی و ضد حریق می باشد که اغلب برای ساختمان های مسکونی و تجاری و اداری به عنوان عایق استفاده می شود. در داخل درب های ضد سرقت علاوه بر ورقه های فولادی از پشم سنگ نیز برای عایق کاری این درب ها استفاده می شود.

نقطه ذوب پشم سنگ بسیار بالاست و به دلیل این ویژگی مهم به عنوان عایق ضد حریق نیز در درب های ضد سرقت کاربرد دارد.مهم ترین امتیازات پشم سنگ به عنوان عایق درب ضد سرقت این است که تحت تاثیر میکروارگانیسم ها قرار نمی گیرد . پشم سنگ استفاده شده در درب های ضد سرقت ماده ای سبک و بدون عوامل آلوده کننده می باشد . در بین انواع عایق درب ضد سرقت، استفاده از پشم سنگ یکی از کم خطرترین عایق های انواع درب بوده و سازگار با محیط زیست نیز می باشد .