سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره, قیمت پنجره یو پی وی سی, قیمت پنجره ارزان, قیمت بهترین پنجره دو سه جداره, قیمت پنجره ضد صرقت

پنجره upvc تبریز مخصوص آب و هوای سرد

دوشنبه 98/2/9
4:24 عصر
بهرام پروهان

پنجره upvc تبریز مخصوص آب و هوای سرد : تعویض  پنجره های آهنی  و قدیمی به  پنجره دوجداره     یو پی وی سی امروزه با شدت بالایی نسبت به زمان های قبل صورت می گیرد چرا که تعویض  پنجره معمولی به دوجداره دارای مزیت های می باشد که هر فرد با یک مدت زمان اندک استفاده از این نوع از  پنجره ها به مزیت های آن دست خواهد یافت مهمترین مزیت های  تعویض  پنجره معمولی به  پنجره  upvc دوجداره را در ادامه مطلب گفته میشود. انواع پنجره upvc بسیار متنوع تر از پنجره معمولی و قدیمی می باشد همچنین تنوع رنگی  و طرح در  پنجره دوجداره بیشتر می باشد دارای عمر بالاتری می باشدعایق صوتی و حرارتی می باشند .

پنجره upvc

پنجره upvc تبریز مخصوص آب و هوای سرد

یک پنجره با شیشه تک جداره تقریبا 10برابر یک دیوار عایق کاری شده‌ی هم‌اندازه خود باعث هدر رفت حرارتی انرژی میشود. بنابراین نباید از نقش پنجره در اتلاف انرژی ساختمان غافل شد. مشکلاتی که پنجره یا شیشه تک جداره ایجاد می‌کند شامل موارد زیر است:

بالا بودن تلفات حرارت و برودت

فراهم نشدن آسایش ساکنین از حیث صدا

بخار گرفتن پنجره‌ها در فصول سرد

نفوذ عوامل بیرونی به داخل

روش‌های کاهش مشکلات ناشی از پنجره‌ها:

 

برای کاهش مشکلات ناشی از پنجره‌ها، می‌توان از راه‌های مختلف، یک لایه هوایی ساکن بین فضای داخلی یا خارج پنجره ایجاد کرد. به طور مثال در بیرون پنجره پوششی مثل حصیر و یا سایبان‌های کرکره‌ای نصب کرد و یا از داخل ساختمان با استفاده از پرده‌های عمودی یا افقی این فضای خالی را ایجاد کرده تا بتوانید تلفات حرارتی را کاهش دهید. این روش 50?موفقیت‌آمیز خواهد بود.

پنجره دوجداره

پنجره upvc مخصوص آب و هوای سرد

 

عملکرد پنجره های دوجداره upvc در شرایط مختلف آب و هوایی

شرایط آب و هوایی برای نصب پنجره دارای اهمیت بسیار است ، زیرا در این شرایط اقدامات لازم برای جذب کردن حرارت بهینه ، عایق بندی صدای محیط ، عایق بندی در برابر آب و گرد و غبار محیط و ... که همه این ها باید مد نظر قرار داده شوند . که پنجره با نمای مناسب شرایط آب و هوایی انتخاب گردد .

نورگیر بود ن پنجره ها و نوردهی آنها در فصول مختلف سال و رطوبت نسبی موجود در طول و روزهای خاص و پر بارش سال و غیره تمام جوانبی است که باید رعایت شود .

امروزه در جوامع بزرگ و کوچک آلودگی های زیست محیطی تهدیدی برای سلامتی بشر می باشد . یکی از راهکارهای که می توان آن را راهگشا و مورد توجه قرار داد استفاده از مصالح استاندارد و پنجره های دوجداره upvc سازگار با محیط می باشد .

پنجره های دوجداره upvc که در ساختمان ها یکی از منابع مهم تامین نور و روشنایی ساختمان می باشد یکی از با اهمیت ترین مصالح می باشد .