سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره, قیمت پنجره یو پی وی سی, قیمت پنجره ارزان, قیمت بهترین پنجره دو سه جداره, قیمت پنجره ضد صرقت

قیمت پنجره قوس دار دوجداره قدی ارتفاع بلند

چهارشنبه 97/12/22
12:55 عصر
بهرام پروهان

پنجره قوس دار دوجداره قدی ارتفاع بلند از مهمترین مسائل در ساختمان سازی است. پنجره جزئی ساده از بخش های ساختمان به شمار می آمد، اما اکنون با تحولات و پیشرفت های پیش آمده پنجره ها با توجه به کارایی و تنوعی که دارند به یکی از پیچیده ترین امکانات یک ساختمان تبدیل شده اند . با در نظر گرفتن این موارد،با توجه به نقش قابل توجه پنجره قوس دار ، کیفیت آن نیز بیش از سایر اجزا اهمیت می یابد.

پنجره قوس دار دوجداره


سال ها پیش وقتی که صحبت از پنجره و به تبع آن شیشه می شد، در ذهن افراد یک لایه بسیار ضعیف و شکننده تداعی می شد که هدفی جز تامین نور کافی در ساختمان ندارد.اما امروزه میبینیم در تمام دنیا تامین نور داخل ساختمان توسط پنجره های قوس دار دوجداره قدی ارتفاع بلند تنها یکی از کاربردهای لازم و مهم در یک پروژه ساختمانی است.

قیمت پنجره قوس دار دوجداره قدی ارتفاع بلند

امروزه به پنجره های قوس دار دوجداره قدی ارتفاع بلند به چشم یک فاکتور بسیارمهم در زیبایی خارجی نما و زیبایی داخلی ساختمان نگاه می شود و به عنوان عاملی تعیین کننده در میزان مصرف انرژی جهت گرم نگاه داشتن یا سرد نگاه داشتن فضای داخلی ساختمان در فصول مختلف سال مطرح می باشد.این نوع پنجره های قوس دار دوجداره قدی ارتفاع بلند به گونه ای طراحی شده است که جلوی ورود صدا به داخل را میگیرند و بزرگترین علت این خاصیت وجود شیشه هایی دوجداره است که با استفاده از مواد مخصوص و لایه بندی ساخته شده اند و علاوه بر زیبایی،عایق صوتی نیز هستند.
به کارگیری پنجره قوس دار دوجداره با شیشه دوجداره و قدی ارتفاع بلند و بو بستگی به منطقه و محل قرارگیری ساختمان دارد برای مثال برای ساختمان های مجاور اتوبان و خیایان های شلوغ از شیشه های سه جداره استفاده میکنند تا عایق صوتی پنجره های قوس دار بیشتر صورت پذیرد.

قیمت پنجره قوس دار دوجداره قدی ارتفاع بلند

در تعریف ساده و غیر فنی، پنجره قوس دار دوجداره از دید یک مصرف کننده امروزی پنجره ای است که علاوه بر تامین نیازهایی همچون نور کافی و ایجاد پل ارتباطی با محیط بیرون، در جلوگیری از هدر رفتن گرما و سرما که متاسفانه امروزه هزینه های آن روز به روز افزایش یافته است، تاثیر بسزایی داشته باشد. پر واضح است که بیشترین قسمت یک ساختمان را پنجره دوجداره قوس دار قدی ارتفاع بلند آن تشکیل می دهد و قطعا مهمترین سد در مقابل هدر رفت انرژی محسوب می شود.

پنجره قوس دار دوجداره
اگر پنجره قوس دار دوجداره به خوبی تزریق گاز نشده باشد، به خوبی تزریق چسب نشده باشد یا اسپیسر آن از مواد رطوبت گیر مرغوب پر نشده باشد و چندین پارامتر دیگر در فرایند ساخت پنجره قوس دار دوجداره عایق رعایت نشده باشد، قطعا کاربرد آن پنجره به سطح دوران گذشته و بسیار قدیم تنزل می یابد و دیگر هیچ انتظاری جز انتقال نور خورشید از آن نمی توان داشت و از آنجایی که یک پنجره از عناصر دیگری همچون پروفیل های نگه دارنده شیشه تشکیل می شود، عدم وجود پروفیل مناسب در ساختار پنجره مزید بر علت می شود.