سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره, قیمت پنجره یو پی وی سی, قیمت پنجره ارزان, قیمت بهترین پنجره دو سه جداره, قیمت پنجره ضد صرقت

قیمت درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی جدید

دوشنبه 96/8/22
7:0 صبح
بهرام پروهان

در کالاهایی که محصول بصورت آماده و از پیش تولید شده است، قیمت تا حد زیادی مشخص و قابل مقایسه با کالاهای مشابه است. ولی در سفارش درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی جدید ، قیمت را نمی توان بسادگی با محصولات مشابه مقایسه کرد، چرا که قیمت بستگی زیادی به طراحی و مدل و جنس پنجره دارد .این عوامل تاثیر گذار بر قیمت درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی جدید خواهد بود. https://upvc.pro/

طرح پنجره دوجداره یو پی وی سی

قیمت درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی جدید یو پی وی سی فولکس واگنی :پروفیل upvc مورد استفاده درپنجره فولکس واگنی مانند سایر پنجره ها بوده اما یراق آلات آن نسبت به نمونه های دیگر گرانتر میباشد. حالت بازشوی این نوع همانند دربهای ون میباشد. درب و  پنجره دوجداره یو پی وی سی جدید فلوکس واگنی یا Tilt Sliding یکی از جدیدترین مدل‌های پیشرفته پنجره‌های دو جداره یو پی وی سی می‌باشد که در دو جهت حول محور زیرین و ریلی به تولید می‌رسد. یراق آلات آن نسبت به نمونه‌های دیگر گران‌تر است. https://upvc.pro/
قیمت درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی جدید فولکس واگنی
مزایای درب و  پنجره دوجداره یو پی وی سی جدید فولکس واگنی آن عبارت است از:
1- باز شدن پنجره دو جداره فولکس واگنی تا زاویه 45 درجه
2- هنگام باز و بسته شدن هیچ فضایی اشغال نمی شود
قیمت درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی جدید فولکس واگنی با یراق فول اتومات
این نوع یراق در اجرای درب و  پنجره دوجداره یو پی وی سی جدید فولکس واگنی با ارتفاع و عرض و وزن بسیار زیاد مورد استفاده قرار می گیرد. که عموما شما قادر خواهید بود بیشترین اندازه شیشه ( بهترین ویو ) و کمترین بازشو و تقسیم بندی را در این پنجره مشاهده کنید.
در درب و  پنجره دوجداره یو پی وی سی جدید فولکس واگنی فول اتومات شما با کمترین فشار فیزکی ممکنه بر روی دستگیره می توانید بزرگترین بازشوها را باز و بسته نمایید بدون هیچگونه محدودیت و یا خطری.قابل به ذکر است در اجرای درب و  پنجره دوجداره یو پی وی سی جدید فولکس واگنی می بایست کارشناسی کامل توسط شرکت تولید کننده صورت پذیرد تا بهترین نوع کاربری و اجرا طراحی شده و همچنین مشخص گردد در اجرا می بایست از کدام نوع یراق فولکس واگنی استفاده گردد تا بهترین کاربری حاصل گردد. https://upvc.pro/شرکت پنجره در تولید و اجرای درب و  پنجره دوجداره یو پی وی سی جدید فولکس واگنی خود از معتبرترین یراق آلات فولکس واگنی از جمله ROTO و GU آلمان استفاده می کند که هرکدام از معتبرترین تولید کنندگان اینگونه یراق آلات هستند. همچنین این شرکت قادر به مشاوره به مشتریان گرامی جهت تولید و اجرای درب و  پنجره دوجداره یو پی وی سی جدید فولکس واگنی یا Tilt & Slide می باشد.
ویژگیها و قیمت درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی جدید:
1- استحکام
2- زیبایی فوق‌العاده
3- صرفه جوئی در مصرف انرژی تا 40%
4- کاهش آلودگی صوتی تا میزان
5- پائین بودن ضریب انتقال حرارتی
6- حفظ محیط زیست از طریق بازیافت
7- مانع ورود گردو غبار و دود و گازهای موجود از محیط بیرون به داخل
8- مقاوم در برابر شرایط مختلف آب و هوایی
9- مقاوم در مقابل نفوذ اشعه ماوراء بنفش خورشید
10- عدم اشتعال در هنگام آتش سوزی و حریق
قیمت درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی جدید کشویی
سیستم بازشوی درب و پنجره دو جداره جدید کشویی به صورت ریلی و مانند پنجره های آلومینیومی در هر دو جهت چپ و راست می‌باشد. درب و پنجره دو جداره جدید یو پی وی سی کشویی خود به دو نوع، پنجره دو جداره کشویی تک ریل و جفت ریل تقسیم بندی می شود.یکی از درب و پنجره دو جداره جدید ، پنجره دوجداره کشویی است که در کشور ما به علت سابقه پنجره های قدیمی کشویی طرفداران خود را دارد. https://upvc.pro/ شاید بیشترین علت در این موضوع را بتوان کاربری پنجره کشویی را نسبت به پنجره لولایی دانست، اینکه پنجره کشویی هیچ فضایی را اشغال نمی کند و به راحتی به موازات بر روی لنگه کناری خود حرکت می کند.

پنجره دوجداره باکیفیت

 

واقعیت این است که درب و پنجره دو جداره جدید کشویی با اینکه نسبت به دیگر و پنجره دو جداره جدید کشویی از جمله آلومینیومی و چوبی قویتر است و آبندی و هوابندی بهتری نسبت به اینگونه پنجره های دوجداره کشویی دارد اما نسبت به پنجره دوجداره لولایی دارای آبندی و هوابندی ضعیفتری است. ( که البته این مسئله ذات پنجره های کشویی است) در واقع عملیات فیتینگ ایجاد شده در پنجره دوجداره لولایی قویتر و بهتر و پنجره دو جداره جدید کشویی صورت می گیرد.
مزایای درب و پنجره دو جداره جدید کشویی :
1- عدم مزاحمت برای پرده های نصب شده
2- عدم اشغال فضای خانه هنگام باز وبسته شدن اما به هر حال به خاطر وجود سلایق و همچنین کاربری پنجره دوجداره upvc کشویی این نوع پنجره مورد استقبال افراد می باشد. در اینجا به چند نکته فنی اشاره می کنیم تا در هنگام خرید و پنجره دو جداره جدید کشویی بتوانید بهترین نوع اینگونه پنجره ها را انتخاب کنید تا هم عمر مفیدتری داشته باشند و هم عملیات فیتینگ ( آبندی و هوابندی ) در آن به بهترین نحو صورت پذیرد
چگونگی محاسبه قیمت درب و پنجره دوجداره جدید:
اجزاء تاثیر گذار در قیمت درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی جدید شامل خم پروفیل، شیشه دوجداره، یراق آلات، رنگ پروفیل، بازشو پنجره یو پی وی سی، گالوانیزه، توری، هزینه نصب و … در عین حال هر پروژه نیز بسته به نوع طراحی آن نظیر تعداد درب و پنجره ها ، تعداد بازشوها ، نوع بازشوها و … با یکدیگر متفاوت هستند. بدین لحاظ نمی توان بدون اندازه ها و طراحی پروژه ، قیمت دقیقی از قیمت درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی جدید یو پی وی سی بدست آورد.
اگر شما تمایل دارید که قیمت دقیقی از پروژه و تولید قیمت درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی جدید UPVC خود داشته باشید ، کافیست اندازه ها و طراحی پروژه خود را برای ما ارسال کنید ( با تلفن ، فکس یا email ). ما محاسبات را به صورت کاملاً دقیق با نرم افزار مخصوص صنعت UPVC انجام داده و پیشنهاد قیمت را با جزییات کامل برای شما ارسال می کنیم .