سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره, قیمت پنجره یو پی وی سی, قیمت پنجره ارزان, قیمت بهترین پنجره دو سه جداره, قیمت پنجره ضد صرقت

قیمت پنجره دوجداره یو پی وی سی استاندارد

یکشنبه 96/8/21
9:17 صبح
بهرام پروهان

نوع و کیفیت پروفیل و همچنین سایر اجزای استفاده شده، مانند یراق آلات مصرفی، لولا و گالوانیزه داخلی در کیفیت پنجره های دوجداره استاندارد، بسیار تاثیر گذار است و باعث ایجاد تفاوت قیمت پنجره دوجداره یو پی وی سی استاندارد می شود . https://upvc.pro/

پنجره دوجداره باکیفیت

قیمت پنجره دوجداره یو پی وی سی استاندارد به پروفیل مصرفی درب و پنجره دوجداره, یراق آلات, نوع شیشه های دوجداره دستی و یا کارگاهی بستگی دارد. بیشترین قیمت یراق آلات درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی استاندارد مربوط به یراق آلات شرکت روتو Roto آلمان می باشد که برحسب دوحالته، تک حالته، فولکس واگنی و یا کشویی متفاوت است.
در ساخت و تولید انواع پنجره دوجداره یو پی وی سی استاندارد باید نکات متعددی رعایت شود تا مصرف کننده بتواند بهترین کاربری را از درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی استاندارد داشته باشد. از جمله مزایای پنجره دوجداره یو پی وی سی استاندارد می توان عایق مناسب در برابر گرما و سرما, مانع نفوذ گرد و غبار و آلودگی های محیطی و هم چنین عایق صوت تا 45 دسیبل را می توان نام برد. در استانداردهای تولید در و پنجره  دوجداره مورد دیگر، استانداردهای امنیتی و ضدسرقت بودن آنهاست. دربها و پنجره‌هایی که در تراز همکف یا نزدیک به آن قرار دارند، https://upvc.pro/از بیشترین ریسک ورود سارقین برخوردار هستند. متأسفانه اگر بازشوها از تمهیدات امنیتی و قفلهای مناسب برخوردار نباشند، تهدید بزرگی برای ساکنین، کاربران و اموال آنها محسوب می‌شوند. نکات مهم ساخت و قیمت پنجره دوجداره یو پی وی سی استاندارد شامل گزینه های زیر می باشد:
? پروفیل پنجره دوجداره یو پی وی سی استاندارد
? یراق آلات پنجره دوجداره یو پی وی سی استاندارد
? شیشه دو جداره
? کیفیت ساخت پنجره دوجداره یو پی وی سی استاندارد
? نصب یا تعویض پنجره دوجداره یو پی وی سی استاندارد
1- پروفیل پنجره دوجداره یو پی وی سی استاندارد :
مهمترین عامل از لحاظ کیفی و قیمت نهایی ساخت درب و پنجره دوجداره جنس و نوع پروفیل مصرف شده در آن می باشد. چرا که یک پنجره با پروفیل نامرغوب یا مرغوب از لحاظ شکل ظاهری برای مصرف کننده عام قابل تشخیص نمی باشد، اما مشکلاتی را با گذشت زمان برای خریداران و مصرف کنندگان ایفا می کند. از جمله این مشکلات تغییر رنگ و شکستگی پروفیل و یا حتی تغییر شکل و افتادگی پنجره دو جداره از حالت عادی می باشد. https://upvc.pro/متاسفانه دیده شده که جهت پایین آوردن قیمت متر طول پروفیل ها از گالوانیزه ای به ضخامت 9/. یا 1 میلی متر استفاده می کنند و یا اصلا داخل پنجره های دوجداره یو پی وی سی از گالوانیزه استفاده نمی کنند و همچنین بجای استفاده از لاستیک های آب بندی epdm از لاستیک های سرخود و غیر قابل تعویض استفاده می کنند ، تنها در این حالت است که قیمت پروفیل های یو پی وی سی را می توان پایین آورد که این کار اصلا مورد تایید استاندارد نمی باشد و هرگز پنجره دوجداره upvc عایق و مستحکمی را تشکیل نخواهد داد.

شرکت درب پنجره دوجداره

2- تاثیر یراق آلات در قیمت پنجره دوجداره یو پی وی سی استاندارد :
یراق آلات پنجره دوجداره یو پی وی سی استاندارد در نحوه عملکرد و نوع پنجره نقش اساسی را ایفا می کند. یراق آلات کاربردی در صنعت درب و پنجره دو جداره upvc شامل تک حالته، دو حاته، کشویی و فولکس واگنی می باشد. اگر یراقی می خواهید که هم از لحاظ کیفی، قیمت و همچنین کارایی در بالاترین سطح باشد، ما یراق دو حالته را به شما پیشنهاد میکنیم. پیشرفت تکنولوژی از قبیل قفل و یراق آلات درب و پنجره  دو جداره یو پی وی سی  آنها را از لحاظ امنیت در تراز بالایی قرار داده است. https://upvc.pro/طرح های زیبا و ایمن این یراق آلات به طوری است که درب و پنجر دوجداره را از چهار جهت قفل کرده و امنیتی فوق العاده به آن می دهد و براحتی فقط با یک چرخش یک دستگیره پنجره یا درب بوسیله قفل هایی به شکل قارچی به قابهایشان محکم گردندکه سبب ایمنی بالای درب و پنجره های دو جداره یوپی وی سی می گردد.
قیمت یراق آلات براساس کشور تولیدکننده آن متفاوت است،. یراق های ترک موجود در بازار از کیفیت متوسط برخوردار هستند مثل یراق Vorne و یا Vhs که ساخت کشور ترکیه می باشند و از یراق آلات گرید A ترکیه می باشند.
از جمله مهم ترین مزایا و معایب پنجره دوجداره یو پی وی سی استاندارد می توان گفت که این نوع پنجره ها عایق صدا بوده و باعث ورود صداهای مزاحم نمی شود همچنین در برابر گرد و خاک و آلودگی های محیطی عایق بوده و تا 100% از ورود گرد و غبار جلوگیری می کند .
از دیگر مزیت های درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی استاندارد می توان به شکل پذیری آسان جهت ساخت پنجره در اشکال خاص اشاره کرد رنگ آمیزی آسان جهت تغییر رنگ نسبت به نمای ساختمان و یا به سلیقه خریدار، عدم اشتعال در آتش سوزی ، مقاومت بالا در برابر سرقت و سبک بودن آن نسبت به آهن و آلومینیوم اشاره کرد.