سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره, قیمت پنجره یو پی وی سی, قیمت پنجره ارزان, قیمت بهترین پنجره دو سه جداره, قیمت پنجره ضد صرقت

قیمت در نمایندگی پنجره دوجداره یو پی وی سی ترک

یکشنبه 96/8/14
7:0 صبح
بهرام پروهان

قیمت در نمایندگی پنجره دوجداره یو پی وی سی ترک بسیار مناسب  می باشد .این پنجره ها همچنین از استاندارد های لازم نیزبرخوردار می باشند به همین دلیل پنجره های یو پی وی سی و پروفیل های ترکیه در ایران مورداستقبال زیاد مردم قرار گرفته است. https://upvc.pro/

پنجره ترکیه ای تاروس

با افزایش استقبال از قیمت در نمایندگی پنجره دوجداره یو پی وی سی ترک، پروفیل های ترک راه خود را به ایران باز کردند. هرچند پس از سال 1385 و با ایجاد کارخانه های تولید پروفیلپنجره دوجداره  ترک در کشور ، کم کم این پروفیل ها جای خود را به پروفیل های ایرانی دادند ولی هنوز هم بدلیل قیمت کمتر در ایران پروفیل های ترک تاروس مورد استفاده قرار می گیرند. قیمت در نمایندگی پنجره دوجداره یو پی وی سی ترک سعی کرده برای تکمیل سبد کالایی خود و حضور در پروژه های مختلف شهری و ارضای نیاز سلایق مختلف از پروفیل های ترک نیز استفاده نماید https://upvc.pro/اما در این میان استانداردهایی برای استفاده از این پروفیل ها تعریف نموده که علاوه بر قیمت مناسب به استاندارد نیز نزدیک باشد تا خریدار در مدت کوتاهی مجبور به تعویض این پنجره ها نباشد. کمپانی پنجره دوجداره ترک جزء تولید کنندگان انواع پروفیل های یو پی وی سی می باشد، که محصولات خود را تحت لیسانس کشور آلمان به سایر کشور ها، از جمله ایران صادر می نماید.
پروفیل پنجره دوجداره ترک نیز در بین تعدادی از فعالان ساخت درب ها و پنجره های دو جداره ترک طرفدار دارد. این کمپانی نیز در ایران دارای نمایندگی فروش است؛ اما در سالهای اخیر با توجه به کیفیت بالای محصولات داخلی، حضور این برند نیز در ایران کمرنگ تر از گذشته شده است.
چه عواملی بر قیمت در نمایندگی پنجره دوجداره یو پی وی سی ترک تاثیر میگذارند ؟
1- پروفیل  پنجره دوجداره یو پی وی سی ترک
2- یراق آلات  پنجره دوجداره یو پی وی سی ترک
3- شیشه های دوجداره دستی و یا کارگاهی
4- فرآیند تولید  پنجره دوجداره یو پی وی سی ترک
5- نحوه نصب  پنجره دوجداره یو پی وی سی ترک
ما در تولید پروفیل های خود از فناوری های روز دنیا استفاده می کنیم و با حساسیتی که در انتخاب مواد اولیه داریم, تلاش می کنیم کیفیت بسیار مناسبی را به بازار عرضه کنیم. اما غیر از این شرکت پنجره از این مزیت بهره می برد که کاملا بر سرمایه شخصی خود متکی است، به این معنی که در این سال ها هیچ نوع وام و یا تسهیلات بانکی دریافت نکرده است. بنا بر این افت و خیز بازار نمی تواند بر کیفیت و قیمت در نمایندگی پنجره دوجداره یو پی وی سی ترک تاثیری بگذارد. در نتیجه قیمت ما همواره ثابت بوده و به راحتی می توانیم از نظر کیفیت و قیمت با همه پروفیل های بازار رقابت کنیم. https://upvc.pro/ از سوی دیگر به دلیل بومی بودن نیروی کار ما و همچنین به این خاطر که ما مواد اولیه را به صورت کاملا نقدی خریداری می کنیم، از توان رقابتی بسیار بالایی برخوردار هستیم.
دلایل بسیار زیادی وجود دارند که باعث افت شدید کیفیت در صنعت یو پی وی سی شده است. یکی از دلایل عمده این است که در ایران هر حرفه ای که قدری سود ده باشد، افراد بسیاری بدون داشتن تخصص های لازم به سوی آن سرازیر می شوند. از سوی دیگر واردات هر گونه پروفیل های بی کیفیت خارجی نیز لطمات بسیاری به صنعت وارد کرده است.
انواع پروفیل و قیمت در نمایندگی پنجره دوجداره یو پی وی سی ترک
در بازار 5 مدل پروفیل از لحاظ اعتبار و کیفیت موجود می باشد:
1– پروفیل های آلمانی وارداتی از قبیل: VISTABEST- VEKA – SALAMANDR- BROGMAN و …
2– پروفیل های ایرانی با مواد افزدونی آلمان یا اتریش با وزن استاندارد مانند:  -بوتیا – سیندژ – همارشتن
3– پروفیل های ترک درجه یک با رعایت وزن استاندارد مانند: TEKNO PLAST- SHEFFER- FISHER – WINHOUSE- WINTECH
یراق الات نیز دارای طول عمر زیادی هستند و اگر از جنس مرغوب برای تولید استفاده شده باشند برای سالیان متوالی به درستی کار خواهند کرد، زمانی که یراق الات  پنجره دوجداره یو پی وی سی ترک دچار ایراد می شوند تمام کارایی درب و پنجره دوجداره دچار مشکل می شود و امکان باز و بسته کردن دستگیره وجود ندارد و اسپانیولت نیز برای قفل کردن لنگه در پروفیل قاب ناتوان می شود، نکته قابل توجه این است که در صورت بروز هر گونه مشکل و خرابی می توان یراق الات را تعویض کرد و جای هیچ گونه نگرانی نیست .برای تمیز کردن پنجره ها می توانید از مخلوط آب و صابون استفاده کنید تا بدون باقی گذاشتن اثر گردو غبار، پنجره ها را براق سازد با توجه به تنوع یراق آلات در نظر گرفته شده، جهت پنجره های UPVC ، می بایست دستور العمل های مفیدی که از طرف سازنده در خصوص نحوه استفاده از آن ها ارائه می گردد، به دقت صورت پذیرد تا در صورت بروز هر گونه مشکل، بتوان آن را بر طرف کرد.

پنجره هلالی دوجداره

 

خدمات تعمیر در نمایندگی پنجره دوجداره یو پی وی سی ترک
1- تعمیرات تخصصی و رگلاژ و رفع گیر و ایرادات درب و پنجره های یو پی وی سی در موقع باز و بسته کردن
2- اضافه نمودن بازشو به پنجره های فیکس
3 – تعویض یراق آلات معیوب
4 – تعویض شیشه های شکسته
5 – درزبندی و عایق کاری اطراف پنجره های یو پی وی سی
طراحی ، تولید و نصب پنجره های دو جداره ترک با نهایت دقت و ظرافت انجام می گیرد تا طول عمر درب و پنجره دوجداره و کارایی آنها در بالاترین حد ممکن باشد. درب و پنجره های سه جداره و دوجداره ترک دارای ساختاری خاص هستند که نیاز به رعایت مواردی دارند تا کارایی لازم را داشته باشند و تا مدت طولانی حالت ایده ال و استاندارد خود را حفظ کنند. https://upvc.pro/ درب و پنجره های دوجداره یو پی وی سی از بخش های مختلفی مانند: پروفیل و گالوانیزه، یراق آلات و اسپانیولت ، لولا ها و دستگیره ، شیشه و زهوار تشکیل شده است که هر کدام دارای ویژگی خاصی می باشند و وجود هر یک لازمه عملکرد صحیح  پنجره دوجداره یو پی وی سی ترک می باشد که در صورت خرابی کار درب و پنجره ها را مختل خواهد کرد.
زمینه های فعالیت نمایندگی پنجره دوجداره یو پی وی سی ترک:
نمایندگی رسمی پخش و فروش پروفیل های درب و پنجره های دوجداره یو پی وی سی ترک تاروس
فروش انواع پروفیل های رنگی و سفید 4 کاناله گسکت دار درجه یک ترک تاروس (با قیمت مناسب)
طراحی و آنالیز درب و پنجره های دوجداره یو پی وی سی ترک تاروس با نرم افزار مخصوص یو پی وی سی

تولید انواع درب و پنجره های دوجداره یوپی وی سی ترک تاروس

تولید شیشه های دوجداره

قیمت در نمایندگی پنجره دوجداره یو پی وی سی ترک

مشاوره و راه اندازی کارگاه درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی ترک تاروس
مقاومت پروفیل های  پنجره دوجداره یو پی وی سی ترک به اندازه ای بالا می باشند که اگر به درستی تولید , مونتاژ و نصب  شوند به هیچ عنوان  به کوچکترین مشکلی بر نخواهند خورد. اما دستگیره ها و یراق الات مصرفی ممکن است در گذر زمان و در اثر استفادم نا صحیح دچار مشکلات کوچکی شوند که هر کدام قابل تعمیر و تعویض و رگلاژ می باشند.