سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره, قیمت پنجره یو پی وی سی, قیمت پنجره ارزان, قیمت بهترین پنجره دو سه جداره, قیمت پنجره ضد صرقت

قیمت شیشه پنجره دوجداره یو پی وی سی در نمایندگی

دوشنبه 96/7/24
11:15 صبح
بهرام پروهان

قیمت شیشه پنجره دوجداره یو پی وی سی در نمایندگی ها بر حسب نوع و کارایی آنها متفاوت می باشد, شما مشتریان عزیز می توانید بنا به نوع نیاز خود شیشه های مناسبی را برای درب ها و پنجره های یو پی وی سی انتخاب نمایند, شرکت ما با بهره گیری از گروه متخصص و کارآزموده و همچنین دستگاه های صنعتی پیشرفته توانسته است محصولات تولیدی شیشه پنجره دوجداره یو پی وی سی را با بالاترین کیفیت عرضه نماید.

پنجره دوجداره هلالی


در نمایندگی شیشه پنجره دوجداره یو پی وی سی تولیدات صورت کاملا صنعتی و با دستگاه های اتوماتیک انجام می شوند تا دارای بالاترین کیفیت و طبق استاندارد ملی باشد. بهتر است هنگام خرید درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی از شیشه های دوجداره کاملا صنعتی استفاده شود در غیر اینصورت درب یا پنجره دوجداره یو پی وی سی، هرگز عایق و آب بندی درستی نخواهد داشت. شیشه های دوجداره صنعتی نیز با توجه به نوع شیشه ازنظر رنگی، رفلکس یا lowe بودن، متفاوت است. پس می توان جهت پایین آوردن قیمت پنجره دوجداره از شیشه های دوجداره غیر استاندارد یا کارگاهی با کیفیت و قیمت پایین استفاده کرد، اما کیفیت کار به شدت پایین است. یک تولیدکننده و نمایندگی شیشه پنجره دوجداره موفق و حرفه‌ای باید در زمینه تولید شیشه درب و پنجره های دو سه جداره  یو پی وی سی که خود در آن مشغول به کار است، اطلاعات کامل را دارا باشد. گاهی مشاهده می‌شود که تولید کنندگانی که در این زمینه فعالیت می‌کنند نسبت به روند تولید ناآگاه بوده و یا حتی توانای ساخت یک پنجره را نیز ندارند و علل آن معمولا نداشتن دانش فنی ساخت درب و پنجره و همچنین حضور آنها در این زمینه به جهت سود دهی و عوامل دیگر می‌باشد که اعتبارات مالی خود را در این زمینه سرمایه ‌گذاری کرده اند و در این راستا شخصی یا اشخاص را به عنوان مدیر تولید و فروش گماشته‌اند. با این اوصاف این نمایندگی شیشه پنجره دوجداره از پیشرفت قابل توجه‌ای نسبت به تولیدی‌های دیگر که مدیر تولیدی خود نیز کاملا آگاهی از صنعت یو پی وی سی دارد، برخوردار نیست و مدیر تولیدی تابع تصمیم‌گیری عوامل زیر مجموعه خود می‌باشد.
ناگفته پیداست که بخش اعظم یک پنجره از شیشه تشکیل شده است و لاجرم در تولید یک پنجره استاندارد، کیفیت خرید از قیمت شیشه پنجره دوجداره یو پی وی سی در نمایندگی نقش بسیار مهمی را ایفا می کند. در این میان موادی همچون درزگیر بوتیل، پلی سولفاید، رطوبت گیر و اسپیسرتا حد بسیار زیادی تعیین کننده کیفیت شیشه دوجداره خواهند بود. بنابر این انتخاب این ملزومات جهت تولید شیشه های دوجداره در نمایندگی شیشه پنجره دوجداره نکته قابل توجهی است که شاید از نظر برخی تولیدکنندگان پنجره یا شیشه دوجداره دور مانده باشد. https://upvc.pro/ شرکت پنجره دوجداره یو پی وی سی همواره دغدغه عرضه محصولاتی با کیفیت و بالا نگاه داشتن کیفیت شیشه های دوجداره تولیدی کشورمان را داشته است و تمام تلاش خود را برای پر کردن این خلا به کار بسته است. خلایی که از دو منظر صنعت ما را رنج می دهد: از یک سو شاهد نزول کیفیت محصولات عمدتا وارداتی در کشور هستیم و از سوی دیگر فقدان آگاهی های لازم بر پیچیدگی این وضعیت دامن زده است. در این بحوبحه شرکت پنجره می کوشد در هر دو جبهه فعالیت کند و تا به امروز نیز نقش قابل قبولی را ایفا کرده است.
در شیشه های دو جداره یو پی وی سی غالباً از جداکننده های آلومینیمی استفاده می شود که درون اسپیسر را با شن رطوبت گیر پر می کنند که این ماده سبب جذب رطوبت هوای داخل بین شیشه می شود و توسط مواد درزگیر، کاملاً آب بندی شده است . در صورت خرید و اطلاع از قیمت شیشه پنجره دوجداره یو پی وی سی در نمایندگی و پنجره های عایق می توان در ازای هر مترمربع شیشه دو جداره به میزان 40 مترمکعب گاز در سال صرفه جویی کرد . علاوه بر کاهش مصرف انرژی و سر و صدا ، محیط زیست پاکیزه تری نیز خواهیم داشت . در گذشته از شیشه های تک جداره ای استفاده می شد که خود انتقال دهنده سوما, گرما, سروصدا, و رطوبت بودند. این شیشه ها بصورت تک لایه در پنجره های آهنی، چوبی و آلومینیومی قرار داده می شد و بدلیل عایق بندی ضعیف نسبت به آلودگی صوتی، حرارت و برودت و همچنین الزام اجرای ماده 19 مقررات ملی ساختمان از چرخه استفاده در ساختمان حذف گردیده است. با این حال از ضخامت های بالای آن برای استودیو های موسیقی استفاده می گردد.
قیمت شیشه پنجره دوجداره یو پی وی سی در نمایندگی
استفاده از پنجره‌های دوجداره یو پی وی سی با قاب‌های فلزی ترمال‌بریک، چوبی و یا پی وی سی استانداردعلاوه برافزایش مقاومت حرارتی جداره‌های شفاف، ایجاد آسایش حرارتی درداخل ساختمان و بخصوص نواحی مجاور پنجره را نموده و از ورود سر و صدا و گرد و غبار به داخل ساختمان جلوگیری می‌کند. این در صورتی است که در ساخت پنجره‌های دوجداره یو پی وی سی از مواد اولیه استاندارد استفاده شده و ساخت قاب‌ها و شیشه‌های دوجداره نیز در کارخانه و توسط دستگاه‌های مخصوص صورت پذیرد. خوشبختانه اخیرا تولیدکنندگان شیشه های دوجداره به کیفیت و استاندارد بودن محصولات اهمیت زیادی می دهند. مهم ترین مشکل موجود عدم آگاهی تولیدکنندگان از مواد اولیه غیر استاندارد می باشد که تاثیر بسیار زیادی در کیفیت محصولات دارد. از سوی دیگر، عمدتا به علت توجه بیشتر به مقرون به صرفه بودن محصول، موضوع کیفیت مورد توجه قرار نمی گیرد.

شیشه سه جداره

 دلیل تزریق گاز آرگون در نمایندگی شیشه پنجره دوجداره این است که سبب می شود انتقال حرارت در شیشه دوجداره  رخ ندهد در واقع ضریب انتقال حرارتی گازهای خنثی مثل گاز آرگون بسیار پایین تر از هوا می باشد. https://upvc.pro/در واقع گاز آرگون باعث کاهش ضریب انتقال حرارت یا همان فاکتور u-value میگردد. وقتی در شیشه دوجداره پنجره یو پی وی سی شما گاز آرگون به مقدار کافی (90%) تزریق شده باشد، جداره بیرونی شیشه که در معرض هوای آزاد قرار دارد سرد و جداره داخلی شیشه دوجداره که در معرض هوای محیط قرار دارد دارای درجه حرارت محیط می باشد این اختلاف دما را با لمس کردن توسط دست می توان حس کرد.
ویژگی شیشه های ساختمانی و قیمت شیشه پنجره دوجداره یو پی وی سی در نمایندگی
سال ها پیش وقتی که صحبت از پنجره و به تبع آن شیشه می شد، در ذهن افراد یک لایه بسیار ضعیف و شکننده تداعی می شد که هدفی جز تامین نور کافی در ساختمان نداشت. اما امروزه میبینیم در تمام دنیا تامین نور داخل ساختمان توسط شیشه تنها یکی از کاربردهای لازم و نه کافی در یک پروژه ساختمانی است. امروزه به شیشه به چشم یک فاکتور بسیارمهم در زیبایی خارجی نما و زیبایی داخلی ساختمان نگاه می شود و به عنوان عاملی تعیین کننده در میزان مصرف انرژی جهت گرم نگاه داشتن یا سرد نگاه داشتن فضای داخلی ساختمان در فصول مختلف سال مطرح می باشد.
نقش کیفیت شیشه دوجداره در قیمت شیشه پنجره دوجداره یو پی وی سی در نمایندگی
ابتدا باید دید منظور از یک پنجره استاندارد چیست؟ در تعریف ساده و غیر فنی، پنجره استاندارد از دید یک مصرف کننده امروزی پنجره ای است که علاوه بر تامین نیازهایی همچون نور کافی و ایجاد پل ارتباطی با محیط بیرون، در جلوگیری از هدر رفتن گرما و سرما که متاسفانه امروزه هزینه های آن روز به روز افزایش یافته است، تاثیر بسزایی داشته باشد. https://upvc.pro/پر واضح است که بیشترین قسمت یک پنجره را شیشه آن تشکیل می دهد و قطعا مهمترین سد در مقابل هدر رفت انرژی محسوب می شود. اگر شیشه دوجداره به خوبی تزریق گاز نشده باشد، به خوبی تزریق چسب نشده باشد یا اسپیسر آن از مواد رطوبت گیر مرغوب پر نشده باشد و چندین پارامتر دیگر در فرایند ساخت شیشه دوجداره رعایت نشده باشد، قطعا کاربرد آن پنجره به سطح دوران گذشته و بسیار قدیم تنزل می یابد و دیگر هیچ انتظاری جز انتقال نور خورشید از آن نمی توان داشت و از آنجایی که یک پنجره از عناصر دیگری همچون پروفیل های نگه دارنده شیشه تشکیل می شود، عدم وجود پروفیل مناسب در ساختار پنجره مزید بر علت می شود.