سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره, قیمت پنجره یو پی وی سی, قیمت پنجره ارزان, قیمت بهترین پنجره دو سه جداره, قیمت پنجره ضد صرقت

تعیین قیمت پنجره دوجداره upvc

یکشنبه 96/7/23
11:52 صبح
بهرام پروهان

برای تعیین قیمت پنجره دوجداره upvc لازم است آن را با پنجره های سه جداره عایق مقایسه کنیم.قیمت پنجره دوجداره upvc نسبت به پنجره های سه جداره از سطح پایین تری برخوردار است.به این دلیل که در پنجره های عایق سه جداره ای که بصورت استاندارد تولید می شوند, آسایش و آرامش بیشتری را برای خانواده ها به همراه دارند.

شیشه عایق

علاوه ‌بر مزیت‌هایی از قبیل عایق بودن از نظر حرارتی، برودتی و صدا، پنجره‌های دو یا چند جداره مزایای بسیاری دارند. یکی از مهم‌ترین این مزیت‌ها که قطعا برای خانم‌های خانه بسیار مهم است، جلوگیری از نفوذ گرد و غبار به داخل خانه است که تا حد قابل توجهی کار گردگیری روزانه یا هفتگی شما تقلیل خواهد یافت و دیگر نیازی نیست نگران میهمان‌های سرزده وسط هفته باشید. علاوه‌ بر گرد و غبار نفوذ رطوبت هم مساله بسیار مهمی است که در خانه‌هایی که پنجره‌هایی معمولی دارند پیش می‌آید، به‌ دلیل عدم درزگیری مناسب یا عایق نبودن کامل نما هنگام بارندگی رطوبت به داخل ساختمان از اطراف پنجره‌ها نفوذ می‌کند یا از طریق خود پنجره به ‌دلیل تعریق شیشه پنجره، رطوبت را به داخل منتقل می‌کند https://upvc.pro/ و ممکن است دیوار‌های اطراف آن پنجره دچار نم شده و نمای زشتی را به گچ کاری داخلی ساختمان شما بدهد. این شرکت با کارشناسان ذبده خود راهنمای انتخاب پنجره دوجداره  برای شما عزیزان می شود.
نکات مهم و راهنمای تعیین قیمت پنجره دوجداره upvc
1- نوع پروفیل یو پی وی سی (UPVC)
2- نوع یراق آلات مصرفی
3- نوع شیشه دو جداره مصرفی
4- نحوه تولید و شرکت سازنده ی پنجره
5- نصب استاندارد پنجره
1- نوع پروفیل یو پی وی سی (UPVC) :
• پروفیل  UPVC سازگار با شرایط آب و هوایی ایران ساخته شده باشد:
راهنمای انتخاب پنجره دوجداره بر این نکته تاکید دارد که پروفیل باید حتما جهت شرایط آب و هوایی همان منطقه ساخته شود. با توجه به سرد سیر یا گرمسیر بودن مناطق درصد مواد افزودنی به PVC ( مراجعه شود به مقاله ی استانداردهای پروفیل UPVC) تغییر می کند. به عنوان مثال در مناطقی که نور آفتاب بصورت قائم تابیده میشود و روزهای گرم و شبهای سردی دارد ، میزان درصد اکسید تیتانیوم و پایدار کننده های به کار رفته در UPVC نسبت به مناطق سردسیر و مناطقی که آفتاب به صورت مایل می تابد متفاوت می باشد. اکسید تیتانیوم موجود در پروفیل UPVC از تمرکز حرارت و گرما بر روی سطح پروفیل جلوگیری می نماید . درواقع رنگ سفیدو شفاف بعضی از پروفیلها ی مرغوب مربوط به همین میزان درصد اکسید نیتان میباشد . اکسید نیتان نور خورشید را منعکس میکند و مانع از جذب اشعه ی ماورای بنفش به بدنه و گوشته ی پروفیل می گردد. در مواردی که جهت کاهش قیمت پروفیل درصد اکسید نیتان ویا پایدار کننده های UPVC را کم می کنند، پروفیل دچار تغییر رنگ ( زرد میشود) و ترک خوردگی می شود. پس با تغییرات مواد اولیه که به PVC افزوده می شود تا به UPVC تبدیل گردد ، می توان قیمت تمام شده پروفیل را کاهش داد. همچنین نوع PVC مصرفی نیز بسیار مهم است، پروفیلهایی که از PVCهای ساخت کشور آلمان و یا اتریش استفاده می کنند از مرغوبیت بالاتری برخوردار هستند. مواد افزودنی به PVC اضافه می گردد و به UPVC تبدیل میشود.
پروفیلهای ترک جهت شرایط آب و هوایی ترکیه ساخته شده که نور خورشید به صورت مایل می تابد و سردسیری نیز می باشند. به همین دلیل امکان ترک خوردگی و تغییر رنگ در آنها بسیار بسیار بالا می باشد.
• پروفیل UPVC دارای گواهی نامه ها و استانداردهای معتبر باشد:
همیشه توجه فرمایید که پروفیل انتخابی شما دارای چهار گواهینامه :
– chemson (مربوط به افزودنی های پلیمری)
– RAL ( استاندارد رال آلمان که بسیار مهم می باشد و مربوط به ضخامت دیواره های داخلی و خارجی کانالهای پروفیل می باشد)
-SKZ ( گواهینامه SKZ مربوط به آزمایشگاه رال (RAL) آلمان می باشد که پروفیل پس از انجام تستهای مختلف از نظر مواد تشکیل دهنده ، ضخامت دیواره ها ، مقاومت و… مورد آزمایش قرار میگیرد.
2. راهنمای تعیین قیمت پنجره دوجداره upvcیراق آلات مصرفی
یکی دیگر از مواردی که مصرف کنندگان و مشتریان عزیز در حین خرید یک پنجره عایق باید به آن توجه نمایند نوع یراق آلات مصرفی می باشد. یراق آلات یک پنجره شامل لولا، دستگیره و اسپانیولت می باشد. مجموعه این ست را یراق آلات پنجره می گویند که هر یک عملکرد خاص خود را دارند. https://upvc.pro/ یکی از معتبرترین برندهای یراق، Roto آلمان می باشد که علامت اختصاری آن (علامت اختصاری Roto و link آن آورده شود) بر روی لولا، اسپانیولت و دستگیره حک شده است و از مرغوبترین یراق آلات موجود می باشد. در صورتی که یراق Roto را انتخاب می فرمایید دقت نمایید که لولا، اسپانیولت و دستگیره همگی Roto آلمان باشد، می توان جهت کاهش قیمت لولا را ترک، اسپانیولت را Gu و دستگیره را Roto انتخاب کرد. اما این پنجره هرگز عملکرد مناسبی نخواهد داشت و تنها این کار جهت کاهش قیمت صورت می پذیرد. پس دقت فرمایید که علامت اختصاری Roto بر روی لولا، اسپانیولت و دستگیره حک شده باشد.

زیباترین پنجره های دوجداره upvc


3. راهنمای تعیین قیمت پنجره دوجداره upvc و نوع شیشه دوجداره
بعد از انتخاب پروفیل و یراق مناسب، آیتم دیگری که مصرف کنندگان عزیز باید به آن توجه بیشتری داشته باشند نوع شیشه دوجداره می باشد. با توجه به اینکه 70 %از پنجره شما شیشه می باشد و شما یک پروفیل کاملاً عایق و یراق آلات خوب را انتخاب کرده اید، پس در انتخاب شیشه نیز دقت فراوانی را باید به انجام برسانید تا پنجره شما 100% عایق شود. همچنین گاز آرگون علاوه بر جلوگیری از انتقال انرژی حرارتی باعث کاهش سرعت صوت نیز می گردد و از انتقال آلودگی های صوتی در مناطق پر تردد و شلوغ جلوگیری می نماید. با انتخاب مناسب نوع شیشه می توان میزان آلودگی های صوتی را از 30% تا 70% کاهش داد. جهت اطلاعات فنی بیشتر به قسمت (شیشه دوجداره) مراجعه فرمایید.
4. تحوه تولید و ساخت شرکت سازنده پنجره دوجداره
کارخانجات پنجره سازی پروفیلهای UPVC را به صورت خام و شاخه های 6 متری از تولیدکنندگان پروفیل خریداری می نمایند و عملیات برش، نصب یراق، جوش، انداختن گالوانیزه و لاستیک آب بندی همگی در کارخانجات پنجره سازی صورت می پذیرد. پس این کارخانجات نقش بسیار مهمی را در تولید نهایی دارند.
لاستیک آب بندی حتماً باید از EPDM باشد درغیر اینصورت در فصول گرم و سرد بر اثر شدت گرما و سرما خشک و تکه تکه شده و دیگر عملکرد آب بندی و هوابندی خود را نداشته و وقتی که پنجره شما در حالت بسته می باشد سوز و سرما و گرد و خاک از بین آن عبور می کند. نوع کانکتورها حتماً باید از جنس مرغوب استفاده شود چون وزن اجزاء پنجره دوجداره بر روی آنها سوار است و باید استحکام لازم را داشته باشد. نوع ماشین آلات مونتاژ پنجره، ماشین آلات برش، ماشین آلات جوش و استادکاری که با آنها کار می کند نیز همگی نقش بسیار مهمی را در تولید محصول نهایی دارند.