سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره, قیمت پنجره یو پی وی سی, قیمت پنجره ارزان, قیمت بهترین پنجره دو سه جداره, قیمت پنجره ضد صرقت

قیمت تجهیزات پنجره دوجداره upvc

شنبه 96/7/22
10:13 صبح
بهرام پروهان

استفاده از یراق آلات الکترونیکی در پنجره های دوجداره upvc امکان پذیراست .حتی می توان از تجهیزات الکترونیکی و کنترلرهای برقی یا حتی ریموتی در آن استفاده کرد. قیمت تجهیزات پنجره دوجداره upvc بر حسب تنوع و کارایی آن متفاوت می باشد.

آزمایشات مربوط به پروفیل تولیدی

عمدتا تجهیزات پنجره دوجداره شامل پروفیل و گالوانیزه، یراق الات و اسپانیولت ، لولا و دستگیره ، شیشه و زهوار می شوند . اصلی ترین ماده مورد نیاز جهت تولید پروفیل یو پی وی سی , (PolyVinil Choloride ) یا PVC با K-Value حدود 65می باشد. پی وی سی یا پلی وینیل کلراید یکی از قدیمی‌ترین و پر مصرف ‌ترین انواع پلیمرها در جهان است که از پلیمریزاسیون مونومر وینیل کلراید (VCM) بدست می‌آید و تقریبا 85% از ترکیب پروفیلهای UPVC را تشکیل می دهد. تجهیزات پنجره دوجداره دارای ساختار و ویژگی های خاصی هستند https://upvc.pro/که نیاز به رعایت مواردی دارند تا کارایی لازم را داشته باشند و تا مدت طولانی حالت ایده ال خود را حفظ کنند. زمانی که پنجره دوجداره نصب می شود و در فریم اهنی که از قبل توسط بنا جای گذاری شده است محکم میشود ، نوبت به رگلاژ تمامی قطعات می رسد تا لنگه پنجره بدون هیچ مشکلی باز و بسته شود و در این زمان پنجره دوجداره اماده استفاده است. یکی از مهمترین مزیت های پنجره دوجداره بحث عایق بندی ان است که با چسب های مخصوص این قابلیت به طور کامل ایجاد می شود و نصاب پنجره دوجداره تست های لازم را برای کارکرد صحیح پنجره انجام می دهد.
قیمت تجهیزات پنجره دوجداره upvc
مقاومت پروفیل پنجره دوجداره به اندازه ای بالا می باشد که اگر به درستی نصب و رگلاژ شود هیچ مشکلی برای کارفرما ایجاد نمی کند اما دستگیره و یراق الات ان ممکن است در گذر زمان دچار مشکلاتی شوند برای مثال ممکن است قفل پنجره دوجداره از کار بیوفتد یا اینکه یراق الات به درستی عمل نکنند که هر کدام قابل تعمیر و تعویض می باشند.
نحوه باز و بسته کردن دستگیره نیز در ماندگاری پنجره دو سه جداره بسیار موثر است به گونه ای که اگر پنجره دوحالته باشد دستگیره در جهت های مختلف عمل می کند و متناسب با خواسته شما لنگه پنجره باز و بسته می شود اما دقت کنید که دستگیره نباید موقع چرخاندن تحت فشار قرار گیرد زیرا بعد از مدتی اسپانیولت از کار می افتد و توپی و زاماک به درستی عمل نمی کند.
در بحث شیشه پنجره دوجداره نیز باید دقت کنید که به هیچ وجه نباید زهوار را خارج کنید زیرا باعث افتادن شیشه شده و خطرات زیادی را به دنبال دارد و نکته ای که لازم به ذکر است ساختار خود شیشه دوجداره می باشد که از گوشه ها بسیار حساس است و در صورت کوچکترین ضربه امکان ترک برداشتن و شکستن و پودر شدن کامل را دارد.
از تجهیزات پنجره دوجداره upvc مهم درب و پنجره یو پی یو سی، یراق الات را می توان نام برد که دارای طول عمر زیادی هستند و اگر از جنس مرغوب برای تولید استفاده شده باشند برای سالیان متوالی به درستی کار خواهند کرد، زمانی که یراق الات درب و پنجره دوجداره دچار ایراد می شوند تمام کارایی درب و پنجره دوجداره دچار مشکل می شود و امکان باز و بسته کردن دستگیره وجود ندارد و اسپانیولت نیز برای قفل کردن لنگه در پروفیل قاب ناتوان می شود، نکته قابل توجه این است که در صورت بروز هر گونه مشکل و خرابی می توان یراق الات را تعویض کرد و جای هیچ گونه نگرانی نیست.
اسپانیولت نوعی یراق می باشد که معمولا در پنجره های دو جداره با چند زبانه کوچک در امتداد طولی پروفیل لنگه درب یا پنجره را به چهارچوب قفل می نماید و با درگیر شدن به زاماک لنگه درب یا پنجره بصورت محکم به چهارچوب می چسبد. اسپانیولت در اندازه های مختلف برای درب یا پنجره دوجداره در سایزهای متفاوت در دسترس می باشد و توسط دستگیره معمولی و یا قفل درب عمل می نماید. https://upvc.pro/ تجهیزات پنجره دوجداره و یراق اسپانیولت در تولید انواع پنجره های دوجداره و آلومینیومی کاربرد دارد.
زاماک نقش اساسی در بحث رگلاژ نیز ایفا می کند و باید زاماک موجود درست تنظیم شود تا رگلاژ درب و پنجره دوجداره بدون مشکل انجام شود. در بحث تعمیر یراق الات نیز باید عنوان کنیم که زاماک موجود قابل تعویض و تعمیر می باشد.
در این مطلب سعی کردیم مهمترین تجهیزات پنجره دوجداره upvc را بررسی کرده و نحوه صحیح به کارگیری ان ها را ذکر کنیم اما نکته پایانی اینکه درب و پنجره های دوجداره و سه جداره upvc دارای مزایای بی نظیری هستند و در صورت ایراد نیز قابل تعمیرات و تعویض می باشند.

پنجره دوجداره

صرفه جویی انرژی با استفاده از درب پنجره های دوجداره یو پی وی سی :
پنجره ها از نظر صرفه جویی انرژی نقش حساسی دارند، چرا که حدود 30% از کل تلفات حرارتی ساختمان از پنجره ها صورت می گیرد. به همین دلیل پنجره هایی که در جای خوبی نصب نشده اند یا خوب محافظت نمی شوند، می‌توانند هزینه سوخت را بسیار بالا ببرند.
عوامل تاثیر گذار بر قیمت تجهیزات پنجره دوجداره upvc
در و پنجره های  upvcطی سالیان اخیر یکی از رایج ترین و پرآوازه ترین انواع پنجره بوده اند و در کمتر از یک دهه حضور فعال در ایران گوی سبقت را از سایر انواع در و پنجره ربوده اند. آشکار است که این میزان از محبوبیت و تقاضای بازار به دلیل مزایای متعددی است که این پنجره ها دارند.
1) دوام و استحکام بالا: در و پنجره های Upvc از لحاظ استحکام، محصولی قابل اطمینان هستند و علی رغم تفاوت های ظاهری آن با انواع فلزی، ثبات و دوام بسیار بالایی دارند. البته این دوام و استحکام ارتباط مستقیم با نوع مواد اولیه و اجزاء تشکیل دهنده در و پنجره ها دارد.
2) ثبات رنگ: یکی از اجزاء تشکیل دهنده این نوع پنجره ها پروفیل های (Upvc) است که به رنگ سفید تولید می شوند و میزان سفیدی و ثبات و عدم تغییر آن، رابطه مستقیم با کیفیت و میزان هر یک از ترکیبات به کار رفته در فرمولاسیون پروفیل یو پی وی سی دارد.
3) تنوع رنگی نامحدود: تنوع رنگی در پنجره های Upvc به واسطه دو فرآیند کاملا متفاوت صورت می پذیرد و هر دو روش نیز از لحاظ کیفی و مهمتر از آن استاندارد پذیرفته شده و قابل قبول است.
پروفیل های لمینیت: پروفیل هایی هستند که فویل های رنگی در فرآیندی خاص و به واسطه ماشین آلات مربوط به این کار روی آنها به شکلی جدایی ناپذیر چسبانده می شوند و از این طریق امکان تولید رنگ های مختلفی از پنجره فراهم می شود. یکی از شاخص ترین مزایای لمینیت کردن پروفیل ها، امکان پیاده سازی طرح های مختلف روی پروفیل هاست که از بین تمامی طرح های موجود در دنیا چند طرح مختلف چوب مانند گردویی، بلوطی و ماهاگونی و در بین رنگ ها نیز نوک مدادی و نقره ای پر مصرف ترین انواع پروفیل های لمینیت در ایران هستند.
پروفیل های رنگ آمیزی شده: در ابتدا باید توجه داشت که هنوز هیچ یک از استانداردهای معتبر در دنیا تولید پروفیل های رنگی را مجاز نکرده و پروفیل های Upvc هنگام تولید می باید به رنگ سفید برای مصرف معمول و قهوه ای برای لمینیت کردن پروفیل تولید شوند؛ پروفیل های به کار رفته در ساختار پنجره، تنها از طریق رنگ آمیزی به رنگ دلخواه مصرف کننده در می آیند. در رابطه با پروفیل های رنگ آمیزی شده باید توجه داشت که رنگ مورد استفاده، رنگ ویژه پروفیل های Upvc است و از تکنولوژی خاصی بهره می برد؛ به گونه ای که پنجره های Upvc رنگی استاندارد به هیچ وجه در طی سالیان دراز تغییر رنگ نمی دهند. https://upvc.pro/ خصوصیت دیگر رنگ های استاندارد، ضد خط و خش بودن آنهاست و در عین حال عدم محدودیت در انتخاب رنگ دلخواه و امکان اجرای طیف وسیع 16میلیون رنگ موجب شده تا این روش به نسبت روش لمینیت کردن پروفیل ها از محبوبیت بیشتری برخوردار باشد.