سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره, قیمت پنجره یو پی وی سی, قیمت پنجره ارزان, قیمت بهترین پنجره دو سه جداره, قیمت پنجره ضد صرقت

قیمت محصولات پنجره دوجداره upvc ویستابست

پنج شنبه 96/7/20
11:57 صبح
بهرام پروهان

در تولید پنجره های دوجداره در ایران پنجره های دوجداره upvc ویستابست از بهترین و با کیفیت ترین محصول می باشد بدلیل استفاده از برند ترین و مرغوب ترین پروفیل های ویستابست در این مدل از پنجره ها باعث شده قیمت محصولات پنجره دوجداره upvc ویستابست بیشتر از پنجره های معمولی باشد.

تعویض پنجره ویستابست

فرایند تولید پروفیل های محصولات پنجره دوجداره upvc  ویستابست منطبق با الزامات استاندارد RAL آلمان ( 1/716 RAL GZ ) و استاندارد 12608 BSEN اتحادیه روز اروپا می باشد و این فرایند در مقاطع مشخص توسط موسسه SKZ آلمان که یکی از بزرگترین موسسات ممیزی کیفیت دنیا می باشد مورد آزمایش قرار می گیرد. ترکیب مواد استفاده شده در ساخت پروفیل یو پی وی سی در محصولات پنجره دوجداره upvc ویستابست با توجه به سخت ترین شرایط آب و هوایی منطقه جغرافیایی کشور ایران در نظر گرفته شده و توسط آزمایشگاه های پیشرفته و شرکتهای با تجربه اروپایی مورد آزمون و آزمایش و تایید قرار گرفته است. لازم به ذکر است که استاندارد RAL آلمان سختگیرانه ترین و کاملترین استاندارد مربوط به این صنعت است و تمامی شرکت های دریافت کننده این گواهی نامه ملزم به رعایت معیارهای تستی و کیفی موسسه RAL می باشند. https://upvc.pro/ گواهی نامه کیفیت RAL برای اولین بار توسط شرکت درب و پنجره دوجداره  upvcویستا بست به ایران آمد و نام و نشان تجاری شرکت به عنوان دارنده رسمی گواهی نامه فوق در سایت شرکت GKFP (یکی از شرکت های زیر مجموعه موسسه RAL آلمان) به آدرس www.gkfp.de موجود و تایید گواهی نامه آن قابل استعلام می باشد.
قیمت محصولات پنجره دوجداره upvc ویستابست
مواد اولیه و پروفیل تولید شده، در لابراتوار مجهز محصولات پنجره دوجداره upvc ویستابست مورد کنترل قرار می گیرند. بعلاوه این تولید کننده مفتخر به دریافت چندین گواهینامه کیفیت از موسسات بین المللی می باشد. لازم به ذکر است که محصولات پنجره دوجداره upvc ویستابست موفق به اخذ ISO 14001 و ISO 9001 و OHSAS 18001 و همچنین گواهینامه شرکت گراینر مبنی بر آموزش فنی مراحل تولید و همچنین تست کنترل کیفی پروفیل طبق استاندارد GZ716.1 رال گردیده است. محصولات پنجره دوجداره upvc ویستابست می تواند یک انتخاب مناسب برای جلوگیری از ورود سر و صدا به داخل ساختمان باشد ولی نکته مهم ترکیب (پروفیل) محصولات پنجره دوجداره upvc ویستابست با شیشه مناسب می باشد که با توجه به موقعیت ساختمان و سر و صدای اطراف می بایست نوع شیشه انتخاب شود. https://upvc.pro/ پنجره ها از مهمترین اجزای ساختمان هستند. پنجره تامین کننده نور، گرما و زیبایی در ساختمان می باشد و همچنین می توان با باز و بسته کردن پنجره به محیط بیرونی دسترسی داشت و ضمن تصفیه مناسب،هوای مطلوبی بدست آورد. البته اگر پنجره بطور صحیح ساخته و بکار گرفته نشود و یا در طراحی ساختمان دیدگاه های انرژی رعایت نشود و پنجره در موقعیت مناسب قرار نگیرد،عامل اصلی افت حرارتی و برودتی در فصول سرد و گرم سال می شود. 
پروفیل های فولادی تقویت کننده و قیمت محصولات پنجره دوجداره upvc ویستابست :
یکی از قطعات بنیادین و ضروری در ساخت محصولات پنجره دوجداره upvc ویستابست ، پروفیل فولادی تقویت کننده (رین فورسمنت) گالوانیزه شده است که درون حفره داخلی پروفیل های یو پی وی سی نصب می گردد . نقش و وظیفه پروفیل های فولادی تقویت کننده به شرح زیر می باشد :
استحکام و قدرت بخشیدن به ساختار درب و پنجره یو پی وی سی
جلوگیری از تغییر حالت پروفیل های یو پی وی سی در اثر مرور زمان و عوامل محیطی
ایجاد هماهنگی و سازگاری بیشتر بین اجزای تشکیل دهنده درب و پنجره یو پی وی سی به عنوان یک مجموعه واحد برای عملکرد بهتر .
صرفه جویی انرژی در ساختمان
پروفیل میانی ثابت محصولات پنجره دوجداره upvc ویستابست:
ارتفاع دیواره خارجی این نوع پروفیل یو پی وی سی محصولات پنجره دوجداره upvc ویستابست 5 کاناله 84 میلیمتر و 44 میلیمتر نیز ارتفاع دیواره داخلی این پروفیل upvc میباشد. پروفیل میانی ثابت پنجره دو جداره یو پی وی سی ویستابست 3 کاناله دارای عرض 70میلیمترمیباشد و ضخامت شیشه خور آن 20 میلیمتر است. https://upvc.pro/ارتفاع محل استقرار گالوانیزه پروفیل upvc ویستابست 5 کاناله 22میلیمتر و عرض آن 36 میلیمتر است.
پروفیل یو پی وی سی ویستابست : Coupling S-563.11 0,11 Kg/m
پروفیل upvc ویستابست : Georgian bar S-563-12 0,16kg/m Co-Extrusion
پروفیل لوله پنجره دوجداره یو پی وی سی: پروفیل upvc ویستابست عرض این پروفیل لوله پنجره دوجداره یو پی وی سی ویستابست 70 میلیمتر می باشد.
روش قیمت محصولات پنجره دوجداره upvc ویستابست  ( vistabest ) بر حسب متر طول (محیط پنجره)
پنجره ای با یک متر ارتفاع و یک متر عرض دو لت و یک بازشو دارای چهار متر پروفیل قاب سه متر پروفیل بازشو و یک متر پروفیل میانی جمعا 8 متر در متراژ طول پروفبل های مصرفی این پنجره میباشند که به آن یک دست یراق آلات ، 0/8 متر مربع شیشه دوجداره و معادل 20 درصد هزینه های نصب ، مواد مصرفی نصب ، و حمل و نقل نیز در نظر گرفته میشود.

پنجره دوجداره ویستابست


خصوصیات محصولات پنجره دوجداره upvc ویستابست  ( vistabest ):
• ظریف ، شکیل و زیبا
• استحکام بالا با ضخامت مناسب لایه بیرونی و بکارگیری پروفیلهای گالوانیزه درون فضاهای خالی
• دوام و طول عمر زیاد و مقاوم در برابر هرگونه شرایط آب و هوایی ، نور ، اشعه ماوراء بنفش(U.V) ، گرمای مستقیم و شدید خورشید
• غیر قابل پوسیدگی و زنگ زدگی
• مقاوم در برابر عوامل خورندگی (اسیدها و بازها) و مواد شیمیایی
• غیر قابل اشتعال و بدون تغییر شکل در محدوده دمایی 80+ تا 40- درجه سانتیگراد
• خود رنگ و بدون نیاز به مواد نگهدارنده و براق کننده
• قابلیت شست و شو و کاملا بهداشتی
• عایق صوتی تا 70% با استفاده از شیشه های دوجداره