سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره, قیمت پنجره یو پی وی سی, قیمت پنجره ارزان, قیمت بهترین پنجره دو سه جداره, قیمت پنجره ضد صرقت

قیمت پنجره دوجداره و سه جداره یو پی وی سی

جمعه 96/7/21
7:0 صبح
بهرام پروهان

کلیه محصولات شرکت ما دارای ضمانت نامه کتبی کالا می باشند که هیچ گونه افزایش قیمت در پنجره دوجداره و سه جداره یو پی وی سی بابت ضمانت و خدمات پس از فروش در و پنجره های یو پی وی سی از مشتری دریافت نمیشود , معمولا تمامی مواد مصرفی در ساخت درب و پنجره از استاندارد ها و ضمانت های لازم برخوردار می باشند.

نمایندگی پنجره دوجداه

امروزه بیشتر از پنجره دوجداره و سه جداره یو پی وی سی برای ساختمان ها استفاده می شود البته قابل ذکر است که پنجره های سه جداره برای مکان هایی خاصی که دارای سر و صدای بسیار زیادی هستند استفاده می شوند.  با پیشرفت تکنولوژی و پیدایش درب پنجره دوجداره upvc ، پنجره های سه جداره نیز پس از مدت کوتاهی طراحی شدند که انتخاب نوع پنجره اعم از دو جداره و یا سه جداره یو پی وی سی یک بخش مهم از کار می‌باشد. ماهیت اصلی و مهم این نوع از درب پنجره‌ها همانطور که از نامشان مشخص است عایق بودن و درصد صداگیری بیشتر می‌باشد. مزایای خیلی زیادی در استفاده از پنجره های دوجداره با استفاده از پروفیل UPVC وجود دارد که یکی از اصلی ترین آن ها که امروزه مورد توجه بسیاری از دولت ها قرار گرفته است مسئله‌ی کاهش مصرف انرژی می‌باشد. https://upvc.pro/ البته قابل ذکر است که کارایی پنجره‌های سه جداره در برخی مواقع چند برابر پنجره های دو جداره upvc می‌باشد. تنها کاهش مصرف انرژی مزیت این نوع پنجره ها نیست بلکه سولت در نگهداری از این پنجره ها و امنیت و دوام این پنجره ها نیز بسیار خوب میباشند. البته در صورت اجرای خوب و ساخت آن توسط افراد و شرکت های معتبر
درب و پنجره دوجداره UPVC از اجزاء زیر تشکیل می گردد که در محاسبه قیمت پنجره دوجداره و سه جداره یو پی وی سی آن موثر می باشد:
* پروفیل UPVC که شامل پروفیل چارچوب پنجره(Frame) , پروفیل وسط(Mullion) , پروفیل لنگه (بازشو) پنجره یا درب (Sash)و همچنین پروفیل های کمکی که بسته به شرایط خاص محل نصب درب یا پنجره. معمولا پروفیل مصرفی بر اساس متر طول محاسبه و در قیمت نهایی لحاظ می گردد. https://upvc.pro/
* گالوانیزه مصرفی در داخل پروفیل و همچنین زهوار و لاستیک های آب بندی شیشه و لنگه های بازشو معمولا بر روی قیمت متر طول پروفیل محاسبه می گردد.
* شیشه مصرفی که بر حسب متر مربع محاسبه می گردد. شیشه می تواند با ضخامت های مختلف و همچنین تک جداره یا دو جداره , ساده , مات , رفلکس , رنگی , سکوریت , نشکن و … باشد.
* یراق آلات مصرفی در ساخت درب و پنجره دو جداره که شامل لولا , قفل , دستگیره , اسپانیولت و … که معمولا بصورت تعدادی در محاسبه قیمت وارد می شود.
* سیلیکون و ماستیک مصرفی برای درز بندی و آب بندی درب و پنجره دوجداره در هنگام نصب (برای جلوگیری از ورود گردو غبار)
* علاوه بر موارد فوق هزینه نصب درب و پنجره دو جداره که معمولا 10 الی 25 درصد قیمت موارد فوق می باشد که بسته به شرایط و محل نصب تغییر می کند.
پنجره دوجداره و سه جداره upvc بعنوان عایق صوتی
پنجره دوجداره و سه جداره upvc با توجه به اینکه جنس پرو فیلها از نوع upvc هستند و همچنین شیشه های چند جداره عامل مهمی در جلو گیری از ورود سر و صدا به داخل محیط می باشند. استفاده از پنجره دوجداره و سه جداره upvc تا میزان 60% و سه جداره تا میزان 80% آلودگی های صوتی محیط اطراف کار و زندگی ما را کاهش میدهد.

زیباترین پنجره های دوجداره upvc


پنجره دوجداره و سه جداره upvc بعنوان عایق حرارتی
امروزه با بالا رفتن هزینه های سوخت و انرژی و ارائه مبحث 19 ساختمان استفاده از پنجره دوجداره و سه جداره upvc امری مهم تلقی میشود که در این میان پنجره دوجداره و سه جداره upvc ا توجه به میزان عایق بندی بالای پروفیلهای upvc و همچنین قالب بندی و آب بندی خوب و مناسب میتواند سهم بسزایی را در جلوگیری از اتلاف سوخت و انرژی داشته باشد.
اساسی‌ترین سؤال خریداران این است که آیا پنجره‌های سه جداره یو پی وی سی دو برابر پنجره دو جداره مانع آلودگی صوتی می‌شوند ؟
در جواب می‌توان گفت که کارایی این پنجره‌ها در برخی مواقع چند برابر درب پنجره دو جداره upvc می‌باشد. برای استفاده از درب پنجره سه جداره حتماً بایستی محل کارشناسی دقیق شود تا بتوان بالاترین کارایی را از بکار گیری آن کسب کرد. برای پروفیل این نوع پنجره‌ها بعضی از کارخانه‌های تولید کننده پروفیل یو پی وی سی اقدام به تولید کرده اند که بسته به بضاعت فنی هر کارخانه دارای کیفیت‌های متفاوتی است . https://upvc.pro/ ولی می‌توان توصیه کرد که برای بکارگیری درب پنجره‌های سه جداره بهتر است که از پروفیل‌هایی با کانالهای 5 یا بیشتر استفاده گردد .
ویژگیهای یک پنجره دوجداره و سه جداره upvc مرغوب به عوامل زیر بستگی دارد:
1-پروفیل پنجره دوجداره و سه جداره upvc
2-گالوانیزه پنجره دوجداره و سه جداره upvc
3-یراق آلات پنجره دوجداره و سه جداره upvc
4-شیشه دو جداره
قیمت پنجره دوجداره و سه جداره یو پی وی سی
قیمت پنجره دوجداره و سه جداره یو پی وی سی عایق براساس طرح و ابعاد آن بدست می آید و برای محاسبه آن حتما باید تعداد و ابعاد آن مشخص سپس با نرم افزار مخصوص این کار محاسبه بعمل آید.
درب و پنجره های سه جداره یو پی وی سی از لحاظ قیمت و عایق بودن نسبت به پنجره های دو جداره  از سطح بالاتری برخوردار هستند و این امر سبب گردیده که از محبوبیت بیشتری برخودار باشد, https://upvc.pro/ زیرا در پنجره های عایق سه جداره ای که بصورت استاندارد تولید می شوند میزان عایق بندی به حداکثر رسیده و آرامش و آسایش بیشتری را برای خانوار به همراه دارند.
یکی از مزایای اصلی و مهم قیمت پنجره دوجداره و سه جداره یو پی وی سی و آلمینیوم عایق بودن آنها در برابر نم , رطوبت, آب باران, گردو غبار, سرما, گرما و از همه مهمتر عایق بودن در برابر صوت است.
در گذشته از تکنولوژی بسیار ضعیفی برای ساخت پنجره های دوجداره استفاده میشد. ولی امروز با پیشرفت بشر و صنعتی شدن زندگی نسل جدید درب و پنجره های دو و سه جداره بوجود آمده است.
با افزایش شهرنشینی و قرار گرفتن ساختمان ها در محل عبور مرور ماشین ها در کلان شهرها ، باعث شده است تا صداهای زیادی در طول روز وارد منزل یا محل کار شود، اما نگران نباشید زیرا این مشکل یک راه حل قطعی دارد و ان هم استفاده از پنجره های یو پی وی سی و الومینیوم با شیشه های دوجداره و یا سه جداره است.