سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره, قیمت پنجره یو پی وی سی, قیمت پنجره ارزان, قیمت بهترین پنجره دو سه جداره, قیمت پنجره ضد صرقت

قیمت انواع درب و پنجره دوجداره

سه شنبه 96/7/11
3:35 عصر
بهرام پروهان

پروفیل پنجره دوجداره upvc به عنوان اصلی ترین و نگهدارنده کلیه ملزومات یک پنجره دوجداره upvc بسیار حائز اهمیت است. در هنگام خرید حتما به استانداردهای پروفیل و گواهینامه های معتبر آن توجه کنید , قیمت انواع درب و پنجره دوجداره بر اساس مواد بکار رفته شده با کیفیت یا بی کیفیت در پنجره ها متغییر است.

امروزه صنعت تولید انواع درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی جایگاه مناسب خود را در بین صنایع مرتبط همچون ساختمان سازی و معماری به خوبی یافته است. شیشه هایی که بر روی انواع درب و پنجره دوجداره upvc نصب می شوند می توانند به صورت دوجداره، سه جداره و حتی چهار جداره استفاده شوند. نوع چهار جداره آن بیشتر در آزمایشگاه ها، استدیو های ضبط صدا و محیط هایی که نیاز به عایق بندی بالایی دارند استفاده می گردد. بسیاری از کارگاه های ساخت انواع درب و پنجره دوجداره upvc نیز در سر تا سر کشور مشغول به فعالیت هستند. اما اکثر این کارگاه ها از دستگاه های بسیار ارزان و غیر استاندارد برای ساخت انواع درب و پنجره دوجداره upvc خود استفاده می نمایند. از این رو بهتر است که برای سفارش و خرید قیمت انواع درب و پنجره دوجداره به شرکت های معتبر ساخت این گونه درب ها و پنجره ها مراجعه نماییم. هر کدام از شرکت های فروش انواع درب و پنجره دوجداره upvc برند هایی خاص از پروفیل یو پی وی سی را استفاده می نمایند. با توجه به نوع پروفیل مصرفی، قیمت انواع درب و پنجره دوجداره با هم متفاوت خواهد شد. همان طور که مستحضرید تولید و ساخت انواع درب و پنجره دوجداره upvc از سال 1380 و با دستورالعمل های دولت در ارتباط با مبحث 19 صرفه جویی در انرژی رونق گرفت و روز به روز گسترش یافت. امیدواریم بتوانیم در امر فروش انواع درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی  سهم بسزایی داشته باشیم.
شرکت پنجره روند کاری بدین صورت است که ابتدا ابعاد حدودی و مدل انواع درب و پنجره دوجداره upvc از مراجعه کنندگان و مشتریان گرفته می شود. سپس این ابعاد حدودی به نرم افزار طراحی درب و پنجره داده می شود تا پیش فاکتوری مبنی بر آن صادر گردد. این پیش فاکتور برای مشتری ارسال می شود و در صورتی که نسبت به قیمت موجود در پیش فاکتور نظر مساعدی داشته باشند یکی از کارشناسان شرکت جهت اندازه گیری نهایی و بررسی دقیق قیمت انواع درب و پنجره دوجداره به محل مذکور مراجعه می نماید. سپس فاکتور نهایی با توجه به این ابعاد دقیق صادر می گردد و قرارداد منعقد می شود.
تعویض انواع درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی
اولین قدم برای تعیین هزینه تعویض پنجره قدیمی با انواع درب و پنجره دوجداره upvc داشتن ابعاد پروژه است به گونه ای که کارفرما می تواند به راحتی با اعلام ابعاد حدودی که خود اندازه گیری کرده است از قیمت حدودی انواع درب و پنجره دوجداره upvc  مورد نظر برای تعویض باخبر شود.
علاوه بر قیمت انواع درب و پنجره دوجداره ، اجرت نصاب انواع درب و پنجره دوجداره upvc نیز در پروژه محاسبه شده و به قیمت نهایی اضافه میشود زیرا در طرح تعویض پنجره های معمولی با انواع درب و پنجره دوجداره upvc علاوه موارد مربوط به نصب، برش و خارج کردن اجزای پنجره قدیمی نیز مطرح است که در بخش تعویض پنجره قدیمی بدون تخریب به طور کامل توضیح دادیم. هزینه دوجداره کردن پنجره قدیمی در مقابل مزایای بی نظیر ان قابل مقایسه نیست و بی شک در دنیای امروز خیلی بیشتر احساس می شود ، همچنین پروفیل مورد نظر شما برای ساخت  انواع درب و پنجره دوجداره upvc بسیار حائز اهمیت است.

پنجره یو پی وی سی ارزان قیمت


قیمت پنجره های یو پی وی سی
انواع درب و پنجره دوجداره upvc استاندارد، ضمن کاهش 25 تا 40 درصدی مصرف انرژی، آسایش حرارتی ساکنین ساختمان را فراهم می سازد. این پنجره ها از اتلاف انرژی از جداره ها و نفوذ هوا به داخل ساختمان جلوگیری می کند. 4 جزء اصلی انواع درب و پنجره دوجداره upvc عایق به شرح زیر است:
1- قاب و بازشو پنجره که از پروفیل UPVC ساخته شده
2- شیشه سه جداره
3- لاستیک درزگیرEPDM
4- پروفیل گالوانیزه بعنوان استراکچر پنجره
از جمله مزایای انواع درب و پنجره دوجداره upvc یو پی وی سی می توان به موارد زیر اشاره نمود.
• عایق مناسب در برابر گرما و سرما
• مانع نفوذ گرد و غبار، دود و آلودگی های محیطی
• عایق صوت تا 75 دسیبل
• قابلیت نصب یراق آلات استاندارد
انواع درب و پنجره دوجداره upvc غیر استاندارد، بدلیل عدم رعایت نکات فنی در ساخت، دارای عایقیت حرارتی و صوتی پایینی هستند و با گذشت زمان، فرم اولیه خود را از دست می دهند. از جمله نکات اساسی که می بایست درساخت انواع درب و پنجره دوجداره upvc استاندارد در نظر گرفت، می توان به موارد زیر اشاره نمود.
قیمت انواع درب و پنجره دوجداره ویستابست  ( vistabest ) بعنوان یکی از پیشگامان صنعت پلیمر و تولید پروفیل درب و پنجره یو پی وی سی براساس استانداردهای بین المللی اولین دارنده گواهینامه رال آلمان در سطح کشور، در سال 1386 فعالیت خود را در این زمینه( پروفیل درب و پنجره ویستابست) آغاز کرد و تنها با طی 3 سال به یکی از بزرگترین تولیدکنندگان پروفیل UPVC تبدیل شد. ویستابست در گام نخست با تجهیز کارخانه ماشین آلات تولیدی دو کمپانی عظیم کراس مافای آلمان و گراینر اتریش، پروسه تولید خود را با ظرفیت 10هزار تن در قالب تولید پروفیل ویستابست سایز 60 میلی متر 3 محفظه با رعایت استاندارد رال آلمان (RAL GZ716/1) و استاندارد اتحادیه اروپا آغاز نمود. تولید پروفیل درب و پنجره دوجداره ویستابست با قیمت مناسب، فعالیت تخصصی و اصلی شرکت می باشد که در حال حاضر نیاز بازار داخلی در سطح تمامی استانها را با دارا بودن کارخانه ای با 40 خط تولید برآورده می نماید.
شرکت این پنجره سعی بر این دارد که پروفیل درب و پنجره ویستابست را با قیمت استاندارد و نصب با کیفیت در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد.
روش محاسبه  قیمت انواع درب و پنجره دوجداره ویستابست ( vistabest ) بر حسب متر طول (محیط پنجره)
پنجره ای با یک متر ارتفاع و یک متر عرض دو لت و یک بازشو دارای چهار متر پروفیل قاب سه متر پروفیل بازشو و یک متر پروفیل میانی جمعا 8 متر در متراژ طول پروفبل های مصرفی این پنجره میباشند که به آن یک دست یراق آلات ، 0/8 متر مربع شیشه دوجداره و معادل 20 درصد هزینه های نصب ، مواد مصرفی نصب ، و حمل و نقل نیز در نظر گرفته میشود.