سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره, قیمت پنجره یو پی وی سی, قیمت پنجره ارزان, قیمت بهترین پنجره دو سه جداره, قیمت پنجره ضد صرقت

قیمت پنجره دوجداره upvc برای بیمارستان

شنبه 96/7/8
7:0 صبح
بهرام پروهان

قیمت پنجره دوجداره upvc برای بیمارستان بدلیل ضد اشتعال و برق گرفتگی ,عایق گرما و سرما, بهداشتی و مقاوم بودن آن از انواع پنجره های دیگر بیشتر است. مواد یو پی وی سی بکار رفته شده در پنجره های بیمارستان ها صد در صد قابل بازیافت و برگشت به چرخه تولیدند.

پنجره عایق

 طراحی پنجره دوجداره برای بیمارستان ها، به دلیل اهمیت بالای ماهیت کاربری که با سلامت روح و جسم انسان ها در ارتباط است و نیز حاکم بودن روابط پیچیده عملکردی (روابط برون بخشی و درون بخشی بیمارستان) در آن، نقش حیاتی دارد. یکی از این الزامات استفاده صحیح از نور روز توسط پنجره دوجداره برای بیمارستان می باشد. پنجره های دوجداره، با عنوان فنی UPVC(Unplasticised Poly Vinyl Chloride) شناخته می شوند هرچند که در کشور ما واژه پنجره دوجداره به پنجره هایی که قاب آن از جنس های فلزی بوده و شیشه آن دوجداره می باشد نیز گفته می شود. این ماده یک نوع ترموپلاست مدرن متشکل از مشتقات اصلی نفت خام و نمک طعام است. علاوه بر این نوع پنجره دوجداره برای بیمارستان، امروزه پنجره های دیگری نیز با عنوان پنجره های چوبی، آلومینیومی و آهنی دوجداره نیز به خریداران پیشنهاد می گردد ک بعضا در کنار قیمت مناسب تر، برخی از ویژگی های اصلی پنجره دوجداره برای بیمارستان را دارا نمی باشند.  نوشته حاضر در صدد است که با اتکا به مطالعات و تحقیقات تجربی و میدانی معتبر انجام شده به تشریح اثرات جسمی و روحی نور روز بر بیماران بپردازد. سپس با استخراج ویژگی های نور روز مناسب حاصل از نتایج و یافته های پیشین و نیز استانداردهای معتبر درباره نور روز و همچنین با در نظر گرفتن شرایط اقلیمی، راهکار کالبدی مناسب برای استفاده بهینه از نور روز در اتاق های بستری در اقلیم معتدل و مرطوب (مدار 36 تا 38 درجه) ارائه می شود، که شامل ابعاد مناسب پنجره های دوجداره یو پی وی سی، به منظور فراهم آوری موجبات ورود نور روز به میزان کافی به اتاق بستری، جهت گیری صحیح ساختمان، و ویژگی های سایه بان مناسب اتاق بستری (به منظور جلوگیری از ورود تابش مستقیم آفتاب) در منطقه مذکور است. در مرحله بعد، صحت نتایج به دست آمده با نرم افزار نورپردازی دیالوکس مدل سازی و بررسی می شود. البته لازم به ذکر است که این روند طراحی و مدل سازی در سایر اقلیم ها نیز می تواند مورد استفاده قرار گیرد. از آن جا که طراحی اتاق بستری بر اساس استانداردهای سازمان مدیریت و برنامه ریزی ایران و وزارتبهداشت انجام می شود، میزان کارایی این استانداردهای طراحی (از نظر استفاده صحیح از نور روز در اتاق بستری) با نرم افزار محاسب نور سنجیده شده و در صورت لزوم مدل جایگزینی پیشنهاد می شود. از سوی دیگر در اقلیم های با رطوبت بالای هوا اهمیت توجه به نور روز و عایق بودن استاندارد پنجره های دوجداره یو پی وی سی برای ایجاد محیطی شفابخش بیشتر احساس می شود، زیرا این اقلیم ها با روزهای ابری و کم نور بیشتری روبرو هستند.
ساختار پنجره دوجداره برای بیمارستان :
اساس قیمت پنجره دوجداره upvc برای بیمارستان ، شیشه دوجداره آن می باشد. سیستم شیشه دو جداره شامل دو یا چند لایه شیشه که به طور موازی در فواصل مساوی از یکدیگر قرار گرفته اند و توسط اسپیسر در دور تادور آن ، از هم جدا شده اند. فضای بین شیشه ها را می توان با هوا یا گاز آرگون (عایق حرارتی https://upvc.pro/) وهمچنین گازSF6 (عایق صوتی) و یا ترکیبی از هردو با فشاری تقریبا معادل فشار هوا پر نمود. در شیشه های دو جداره غالباً از اسپیسرهای آلومینیمی استفاده می شود که درون اسپیسر را با ماده رطوبت گیر (سیلیکا ژل) پر می کنند که این ماده سبب جذب رطوبت هوای مابین دو شیشه می گردد و توسط مواد درزگیر مناسب ، کاملاً آب بندی شده است.
https://upvc.pro/
شیشه مناسب پنجره دوجداره برای بیمارستان چیست؟
استفاده از شیشه های دو جداره به دلیل حفظ انرژی حرارتی – برودتی و کاهش آلودگی صوتی در پنجره ساختمان بیمارستان ها ، کتابخانه ها ، موزه ها ، و ساختمانهای حاشیه خیابان های پر تردد کار برد وسیع دارند . اخیرا برای ایمنی وآسایش بیشتر پنجره وسایل نقلیه عمومی مانند واگن های قطار و اتوبوس های بین شهری نیز با شیشه های دو جداره تجهیز شده اند . میانگین سر و صدا در شهرهای بزرگ در حدود 65 تا 70 دسیبل است . این در حالی است که شدت صوت مجاز برای بیمارستان ها و محیط هایی از این قبیل حداکثر 39 دسیبل است . شیشه های دو جداره می توانند شدت صوت را حدود 50 دسیبل کاهش دهند . و آن را به مرز 20 تا 30 دسیبل برسانند . علاوه بر این شیشه های دو جداره انتقال گرما را به شیوه های گوناگون و با رعایت نمودن اصول مهندسی تا حد زیادی کاهش می دهند. لایه های هوای خشک که خود عایق طبیعی محسوب می شوند بین دو جداره شیشه محبوس می شود که قابل مقایسه با یک پوشش فایبر گلاس است . https://upvc.pro/
انواع شیشه های دو جداره پنجره دوجداره برای بیمارستان :
– ساده: این نوع شیشه از دو جداره شیشه فلوت ساده تشکیل شده است .
– رنگی: این نوع شیشه از یک جداره رنگی و یک جداره ساده تشکیل شده است .
– رفلکس: این نوع شیشه دو جداره از یک جداره ساده و یک جداره شیشه رفلکس ساخته می شود که جداره شیشه رفلکس باید به طرف بیرون قرار گیرد . شیشه های رفلکس از عبور نور شدید خورشید به شدت جلوگیری می کنند ولی ایراد آنها این است که داخل ساختمان را تاریک کرده و در شب داخل ساختمان نمایان است . https://upvc.pro/

مشاوره پنجره دوجداره یو پی وی سی قبل از ساخت ساختمان


ویژگی های قیمت پنجره دوجداره upvc برای بیمارستان :
درب و پنجره دوجداره برای بیمارستان ساخته شده از پروفیل های با upvc وجود طرح ها و رنگ های بسیار تمام انتظارات شما را از نظر زیبائی برآورده می نماید.
عایق صوتی در درب و پنجره دوجداره برای بیمارستان : با توجه به اینکه صداهای بالا 50 دسی بل برای شنوایی انسان زیانبار است. لذا یکی از مشکلات زندگی در جوامع شهری آلودگی صوتی می باشد. طراحی محفظه های پروفیل ها و وجود کانال های خالی متعدد در داخل پروفیل های upvc باعث ایجاد عایق صوتی قدرتمندی شده است. همچنین با استفاده از شیشه های 2 یا 3 جداره این مقدار آلودگی صوتی را بین 30 تا 40 دسی بل می توان کاهش داد.
از جمله خصوصیات قیمت پنجره دوجداره upvc برای بیمارستان آن است که دمای شروع به احتراق آن (C°385) در مقایسه با چوب (C°260) است و چنانچه بعد از شروع احتراق، منبع آتش‌زا از محصول PVC دور شود، شعله به خودی خود خاموش شده و از توسعه و انتقال حریق، جلوگیری به عمل می‌آید. در عین حال، شدت تولید بخارات سمی در هنگام احتراق پروفیل‌های PVC بسیار کند است.
PVC بنا بر خصوصیات ذاتی خود، در مقابل بسیاری از عوامل فرساینده شیمیایی، مقاومت بسیار خوبی از خود بروز می دهد و این خصوصیات، استفاده از پنجره‌های یو پی وی سی را در محیط‌های شیمیایی و صنعتی، حایز اهمیت می‌سازد. پنجره‌های یو پی وی سی از زنگ‌زدگی، خوردگی و تاثیرات مخرب حشرات موذی از قبیل موریانه، سوسک و… نیز مصون هستند.
عایق صوتی :شیشه های چند جداره ، نوع گاز مصنوعی بین جدار شیشه ها ، استفاده از درزگیر های لاستیکی مناسب و همچنین فضای پروفیل های یو پی وی سی ،موجب شده این پنجره ها نسبت به پنجره های فلزی سبکتر بوده ، در عین حال عایق خوبی در مقابل صوت می باشند و مقاومت کافی در برابر باد و طوفان و لرزش در هنگام وزش باد از خود بروز دهند .
دیگر خصوصیات PVC آن است که در محیط‌های میکروبی، رشد باکتری‌ها بسیار محدود است و این ویژگی، استفاده از آن را در محیط‌های بیمارستانی، صنایع غذایی و آزمایشگاهی برجسته ساخته است.