سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره, قیمت پنجره یو پی وی سی, قیمت پنجره ارزان, قیمت بهترین پنجره دو سه جداره, قیمت پنجره ضد صرقت

قیمت پنجره دوجداره یو پی وی سی مدل فرانسوی

جمعه 96/7/7
7:0 صبح
بهرام پروهان

قیمت پنجره دوجداره یو پی وی سی مدل فرانسوی از لحاظ اقتصادی خیلی مناسب می باشد زیرا این پنجره ها نیازی به رنگ آمیزی ندارند و بنا به درخواست مشتری به صورت سفید و یا رنگی تولید می شود.در و پنجره های مدل فرانسوی به راحتی با محلول های آب و صابون تمیز می شوند.

پنجره دوجداره طرح چوب

پنجره دوجداره مدل فرانسوی دارای جذابیت های بی انتها و کلاسیکی می باشند. بازه گسترده ای که در انتخاب طرح و رنگ های پنجره دوجداره مدل فرانسوی وجود دارد به شما این امکان را می دهد که یک طرح و مدل نهایی را جهت تکمیل کردن طراحی خانه خود انتخاب نمایید. پنجره دوجداره مدل فرانسوی یا همان دو لنگه بازشو که در برخی مواقع آن را T هم می نامند از زیبا ترین و پر کاربرد ترین پنجره های دو جداره  می باشد.  پنجره دوجداره مدل فرانسوی دارای دو لنگه پنجره بازشو می باشد که در خلاف جهت یکدیگر باز می شوند و به دلیل زیبایی و عمق دید بالا بسیار در اتاق های نشیمن و همچنین ویلا ها کارایی دارد. درب و پنجره دوجداره مدل فرانسوی ارتباطی کلاسیک و مناسب بین خانه شما و حیاط یا باغچه محل زندگی تان پدید می آورد. نگهداری آسان، کارایی انرژی و فریم های خوش تراش درب و پنجره دوجداره مدل فرانسوی یو پی وی سی جزئیات سنتی درب های چوبی را تداعی می کند. درب و پنجره دوجداره مدل فرانسوی یو پی وی سی طراحی سنتی را با سیستم قفل چند مرحله ای و تقویت پروفیل، جهت رسیدن به بالاترین استاندارد در بحث امنیت درب ها، ترکیب می نمایند. انتخاب هایی که در رنگ و طرح و مدل این درب ها وجود دارد، جذابیت های کلاسیک این درب های یو پی وی سی را تکمیل می نماید. قیمت پنجره دوجداره مدل فرانسوی: بازشوی پنجره دوجداره مدل فرانسوی به نحوی طراحی گردیده که هر دو لنگه پنجره قابلیت باز شدن را دارا می‌باشند و در مواقع غیر ضروری می‌توان یک لنگه را ثابت و از یک لنگه به عنوان بازشو استفاده نمود. لازم به ذکر است که در وسط این دو لنگه از هیچ نوع ستون و یا مولیونی استفاده نمی‌شود. از جمله ویژگی‌های این مدل می‌توان به قابلیت باز شدن هر دو لنگه، قابلیت نصب انواع سیستم تک حالته و دو حالته بر روی بازشوی پنجره دوجداره مدل فرانسوی، کاربری ویژه برای نمای خارجی ساختمان‌های مسکونی، اداری و تجاری و همچنین زیبایی منحصر به فرد گسترش فضای دید نسبت به فضای خارجی اشاره داشت.
خصوصیات درب و پنجره دوجداره مدل فرانسوی:
سیستم پنج چنبر این درب های یو پی وی سی که به خوبی تراش خورده اند، باعث می شود که در رتبه بندی انرژی به A++ برسیم.
امکان انتخاب شیشه های دوجداره و یا سه جداره بنا به درخواست مشتری و جود دارد.
بین جداره به 23 میلی متر کاهش یافته و 8 میلی متر هم همپوشانی جهت برقراری جریان هوای مناسب ایجاد گشته است.
برای انتخاب رنگ های ساده دست مشتریان باز است، حتی می توانند طرح های چوب رنگی و یا طرح های چوبی سنتی را انتخاب نمایند.
ویژگی‌ها و مزایای قیمت پنجره دوجداره یو پی وی سی مدل فرانسوی:
1– هر دو لنگه قابلیت باز شدن را دارا می‌باشد
2– می‌توان یک لنگه را ثابت و فقط از یک لنگه به عنوان بازشو استفاده نمود
3– قابلیت نصب انواع سیستم تک حالته و دو حالته بر روی بازشوی این نوع پنجره وجود دارد
4– این نوع از پنجره را می‌توان بیشتر در نماهای بیرونی آپارتمان‌ها، ویلاها و ساختمان‌های اداری و…(برای استفاده بیشتر از فضاها، دسترسی راحتتر به فضاهای دیگر، جابجایی راحت تر وسایل و اثاثیه داخل ساختمان https://upvc.pro/ ) به کار برد.
5– با نصب این نوع پنجره شما دید بیشتری نسبت به فضای بیرون خود خواهید داشت و از مناظر بیرون و اطراف خود نهایت لذت را خواهید برد.
قیمت پنجره دوجداره یو پی وی سی مدل فرانسوی در مقایسه با مابقی پنجره ها
هزینه ساخت درب و پنجره های دوجداره آهنی ، دو جداره آلومینیومی غیر عایق یا نرمال ، و درب و پنجره دوجداره مدل فرانسوی تقریبا یکسان است . با این تفاوت که به طو مثال در پنجره های آهنی کل مبلغ تا هنگام تکمیل پنجره در یک پروسه طولانی مدت در چنین مرحله بابت هزینه ساخت به آهنگر هزینه یراق و قفل و لولا و دستگیره به فروشنده یراق هزینه نصب به کارگر و معمار هزینه شیشه دوجداره به فروشنده شیشه ، هزینه نصب شیشه و لاستیک دور شیشه به نصاب شیشه ، و هزینه نقاشی به نقاش پرداخت می شود که معمولا کل هزینه ها در مجموع از پنجره یوپی وی سی به صورت چشمگیری بالاتر خواهد بود اما بدلیل اینکه سازنده هیچ گاه این هزینه ها را با هم جمع نمی کند متوجه نخواهد شد اما در پنجره یو پی وی سی کل هزینه ها به صورت یکجا و در زمان کوتاه به یک نفر پرداخت می شود که این موضوع باعث چشمگیر شدن مبلغ پرداختی و توهم گرانی یو پی وی سی خواهد شد.در نهایت این پنچره روزنه ایست برای خروج انرژی و هدر دادن سرمایه و پول شما در ضمن اینکه با ذهنیت عمومی ارزان تر بودن از پنجره یو پی وی سی ذهنیت کلی استفاده از متریال ازان و بی کیفیت را در ساخت ساختمان تداعی می کند و باعث افت قیمت آن ساختمان در مقایسه با ساختمان مشابه با پنجره یو پی وی سی خواهد شد . با توجه به اینکه بعد از مدت کوتاهی جهت ایجاد رفاه و آسایش و جلوگیری از هدر رفتن پول و انرژی ، خریدار ساختمان این پنجره را کلا با پنجره یو پی وی سی عوض خواهد کرد وبه این ترتیب سرمایه و کار و انرژی مملکت به دلیل بی خردی در مدیریت ساخت برای حفظ منافع آیند? آن به هدر می رود .

فواید پنجره دوجداره یو پی وی سی


استفاده از در و پنجره های دو جداره در درازمدت چقدر در کاهش هزینه خانوار موثر است؟
در و پنجره های دو جداره ،چنانچه خوب طراحی ،ساخته و نصب شوند حدوداً 40 تا 45 درصد در مصرف انرژی کاهش می دهند و مسلماً با حذف یارانه ها این رقم خیلی به چشم می آید.به عنوان مثال اگر قبض گاز شما در زمستان 30000 تومان است ،پس از حذف یارانه ها این عدد 180000 تومان می شود(ظاهراً نسبت قیمت سوبسیدی به آزاد در گاز 1 به 6 است https://upvc.pro/ ) و 40 درصد این عدد یعنی 72000 تومان،عدد قابل قبولی برای انتخاب روشهای کاهش مصرف است.ضمن اینکه در تابستان و زمستان این صرفه جویی در آب،برق و گاز همزمان صورت می گیرد که عدد مذکور را بیشتر خواهد کر
شرکت پنجره با توجه به سوابق کاری که تا کنون به دست آورده است در تولید درب و پنجره دوجداره مدل فرانسوی بسیار موفق بوده است. نصب چنین درب و پنجره دوجداره مدل فرانسوی نیازمند دانش فنی خاص است که خوشبختانه تمامی کارکنان این شرکت مجرب و مسلط می باشند
قیمت پنجره دوجداره یو پی وی سی مدل فرانسوی واستفاده و نگهداری از آن:
بازشو پنجره یو پی وی سی ما بسیار سبک وزن هستند. بنابراین می توان آنها را با حداقل تلاش بلند کرد. یو پی وی سی بادوام هرگز پوسیده نمی گردند, پوسیده پوسیده, ورقه ورقه و یا کنده نمی شوند. همچنین گزینه ای دارند با عنوان شیشه های خود پاک شونده. طراحی بازشوها به صورتی است که تمیز کردن شیشه های بیرونی از داخل بسیار ساده است.
گرمتر
بازشو پنجره های یو پی وی سی ما با استفاده از متریال و مواد مقاوم در برابر شرایط آب و هوایی مختلف ساخته شده است و در برابر کوران مقاوم خواهد بود. این بدان معناست که این پنجره ها گرمای بیشتری را نسبت به پنجره های قدیمی که  عملکرد حرارتی B دارند، ذر داخل خانه حفظ می کنند.
ساکت تر
پروفیل چند چنبر، فضای 16 میلی متری بین دو لایه شیشه پر شده با گاز آرگون و لنگه های به هم چسبیده در بازشو های پنجره یو پی وی سی ما، کمک می کنند که به سر و صداهای ناخواسته بیرونی اجازه ورود به داخل خانه را ندهیم.
برای اطلاعات بیشتر میتوانید به این سایت مراجعه فرایید https://upvc.pro  /