سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره, قیمت پنجره یو پی وی سی, قیمت پنجره ارزان, قیمت بهترین پنجره دو سه جداره, قیمت پنجره ضد صرقت

قیمت بهترین یراق آلات پنجره دوجداره upvc

پنج شنبه 96/7/6
12:9 عصر
بهرام پروهان

یراق الات مصرفی درب و پنجره های دوجداره upvc در انواع مختلف در بازار موجود می باشند و از سطح کیفیتی متفاوتی بین یراق الات وجود دارد، قیمت بهترین یراق آلات پنجره دوجداره upvc بر همین اساس متفاوت می باشد.

یراق آلات یو پی وی سی

باید توجه داشته باشید که در خرید درب و پنجره های دوجداره upvc چندین آیتم مهم را باید در نظر داشته باشید، تا بتوان کاربری بالایی را از خرید این محصول کسب کرد. هنگام تعویض درب و پنجره های قدیمی, آهنی, آلمینیومی و یا چوبی طبیعتا هدف اصلی رفع معایب و بهره وری بهتر از محاسن درب و پنجره های دوجداره UPVC می باشد. در انتخاب یک درب و پنجره دوجداره خوب و استاندارد و با کیفیت باید در مورد شرکت تولید کننده اطلاعات لازم را کسب کرد تا مشخص شود از چه نوع یراق آلات و جنس پروفیلی در ساخت درب و پنجره های دوجداره خود استفاده می کنند. و از همه مهمتر آیا پروفیل مصرفی آن شرکت گواهینامه های بین المللی را دارا است یا خیر..!!؟
از اصلی ترین اجزای تعیین کننده در کیفیت محصولات پنجره های دوجداره UPVC یراق آلات مصرفی می باشد. یراق الات مصرفی در نحوه عملکرد و نوع  درب و پنجره UPVC نقش اساسی را ایفا می کنند، برای مثال در درب و پنجره های دوحالته UPVC و هچنین در نوع  یراق آلات فولکس واگنی از یراق الات پیچیده با کارایی بسیار خاص استفاده شده است که برای تعویض،تعمیر و یا رگلاژ نیاز به متخصص دارد.
یکی از مهمترین و اساسی ترین خواص در و پنجره های دو سه جداره یو پی وی سی ، بحث عایق بودن آن می باشد که باعث جلوگیری از دود و گرد وغبار و سر و صدای بیرون داخل واحد می گردد در نتیجه باید برای پنجره دوجداره  upvc بهترین یراق آلات پنجره دوجداره را خریداری کنید. در بعضی از شرکت ها و کارخانه های تولید کننده درب و پنجره دو سه جداره یو پی وی سی به علت دانش کم نیروی انسانی و سهل انگاری در بخش مونتاژ یراق الات متاسفانه پس از مدتی استفاده از این سیستم ها که مهم ترین بخش در عایق بندی پنجره دوجداره میباشند دچار افت کیفیت در ساختار درب و پنجره های دوجداره یو پی وی سی شده و درب و پنجره‌های نصب شده از کارایی لازم برخوردار نبوده و در نتیجه اعتراض و نارضایتی مشتریان را به همراه دارد. بدون تردید نقش قیمت بهترین یراق آلات پنجره دوجداره upvc در ساخت و مونتاژ در و پنجره یو پی وی سی و آلمینیوم با کیفیت و استاندارد را نمی‌توان کمرنگ کرد و باید کیفیت یراق‌آلات را جدی گرفت.
در ابتدا به ویژه گی ها و کارایی و قیمت بهترین یراق آلات پنجره دوجداره upvc میپردازیم:
تحمل وزن اولین نکته حائز اهمیت در تمامی بهترین یراق آلات پنجره دوجداره دو حالته می‌باشد. 100 کیلوگرم حداقل وزنی است که این سیستم از یراق‌آلات در اندازه ‌های مختلف بازشو باید تحمل کند.
برای تحقق این امر مقاومت، اندازه و وزن مناسب لولاها باید مورد توجه قرار گیرد. و همچنین پیچ‌های رگلاژ لولاها نیز باید از جنس مناسب برخوردار بوده تا در هنگام رگلاژ دچار هرز شدن رزوه‌ها نگردد.
یکی دیگر از نکات که باید در انتخاب بهترین یراق آلات پنجره دوجداره upvc مورد توجه قرار گیرد تست آب نمک می باشد. انجام تست آب نمک جهت جلوگیری از فرسودگی و زنگ زدگی هنگام استفاده از بهترین یراق آلات پنجره دوجداره در مناطق مرطوب می‌باشد.
حداقل تست آب نمکی که می‌بایست گواهی آن توسط آزمایشگاه‌های معتبر و مورد قبول RAL آلمان صادره شده باشد، برابر استاندارد معادل 500 ساعت می‌باشد.
مسئله دیگری که می‌توان به آن اشاره کرد آن است که به دلیل تعداد زیاد قطعات موجود در هر ست از این بهترین یراق آلات پنجره دوجداره ، باید طراحی به گونه‌ای صورت گیرد تا در هنگام مونتاژ، حداقل زمان را صرف نموده و سایز بندی به نحوی انجام شده باشد که مقرون به صرفه بوده و با تحت پوشش قرار دادن دامنه وسیع تری از اندازه‌ها، ضایعات یراق آلات را حتی المقدور کاهش داده و موجب گران شدن بهترین یراق آلات پنجره دوجداره مصرفی در سایزهای مختلف پنجره نگردد.
در استفاده از سیستم بازشوی دو حالته کوچکترین و بزرگترین سایز اسپانیولت‌های عرض و ارتفاع جزء مواردی است که می‌بایست مورد توجه ویژه قرار گیرد و حتما مطابق جدول نمودار استاندارد ارائه شده توسط هر کمپانی تولید کننده آن مورد استفاده قرار گیرد.
اسپانیولت‌های قفل میانی که در ارتفاع پشت و عرض پائین لنگه قرار می‌گیرد در ارتفاع و عرض بزرگتر از 800 میلی متر استفاده می‌شوند تا مانع نفوذ گرد و غبار، باد و آب باران شده و هم زمان ضریب ایمنی پنجره‌ها را نیز افزایش می‌دهد.
گوشه‌های بالا و پائین مورد استفاده در یراق‌آلات دوحالته به جهت اهمیت فراوان این قطعات و نوع کاربرد آن‌ها که به عنوان مفاصل اصلی باعث گردش یراق و انتقال نیرو به تمامی قطعات می‌شوند، باید از لحاظ سایز، مقاومت و آلیاژ مصرفی مورد توجه قرار گیرند تا در هنگام عملکرد دچار شکستگی و هرز شدن دندانه‌ها نگردد.
دستگیره یراق آلات
خصوصیات و قیمت بهترین یراق آلات پنجره دوجداره upvc به شرح زیر می باشد:
1-تحمل و مهار وزن لنگه بازشو و شیشه و سایر ملزومات
از آنجایی که پنجره با درخواست مهندسان، معماران و مشتریان در ابعاد و اندازه های گوناگون ساخته میشود، قطعاً اندازه بازشو ها در پنجره ها یکسان نیستند و به همین علت وزن هر لنگه بازشو با توجه به مصرف و نوع پروفیل و شیشه دوجداره آن متفاوت است. به همین علت می بایست بهترین یراق آلات پنجره دوجداره را انتخاب کرد که بتواند وزن وارده را تحمل کند و در مدت زمان باعث افت لنگه پنجره دوجداره نشود. این مسئله میتواند سبب خارج شدن لنگه از رگلاژ گردد که باعث بوجود آمدن مشکلات فراوان در باز و بسته کردن پنجره دوجداره می گردد. متأسفانه امروزه به شدت این مسئـله دیده می شود که برای پایین آوردن قیمت بهترین یراق آلات پنجره دوجداره upvc یک پنجره از یراق های نامناسب استفاده می شود و این در حالی است که در پنجره دوجداره با تغییر ارتفاع و عرض بازشو مکانیزم یراق نیز به خاطر تحمل وزن تغییر می کند، اما عمدتاً به خاطر پایین نگه داشتن قیمت پنجره به این مسئله توجه زیادی نمی شود.

یراق آلات


2–آبندی کامل پنجره :
در زندگی صنعتی و شهری امروزه یکی از مهمترین مسائل جلوگیری از گرد و غبار و هوای آلوده به داخل واحدهای ساختمانی است که بسیار مورد توجه است. اگر یراق تولید شده براساس استاندارد های موجود نباشد عملیات فیتینگ میان لاستیک آبندی و پروفیل به درستی صورت نمی پذیرد و در نتیجه پنجره تولید شده انتظارات این بحث را به درستی برآورده نمی سازد. لازم به ذکر است که یادآور شویم در بحث آبندی همانند بحث قبلی اگر از یراق مناسب با توجه به اندازه لنگه استفاده نشود، بحث آبندی پنجره به درستی صورت نمی پذیرد.
3-ایمنی و ضدسرقت بودن پنجره دوجداره:
بحث ایمنی و ضدسرقت بودن در تمام انتخابات انسان نقش به سزایی دارد. همانطور که شما در خرید ماشین ، منزل و… به این مسئله توجه خاصی دارید. بهترین یراق آلات پنجره دوجداره مورد استفاده در پنجره دوجداره یو پی وی سی باید به گونه ای طراحی شود که ورود افراد از بیرون به داخل را غیرممکن سازد که این امر به وسیله طراحی و هندسه های خاص در مکانیزم یراق پنجره صرت می پذیرد. برای مثال وجود پلیت ها و قفلهای قارچی باعث درگیری قفلها در یکدیگر شده و هیچ شخصی حتی با دیلم و وسایل دیگر از بیرون قادر به باز کردن پنجره نمی باشد.
4–مقاومت بهترین یراق آلات پنجره دوجداره در برابر هرگونه آب و هوا و خوردگی:
با توجه به متنوع بودن آب و هوای منطقه کشور ما و همچنین وجود سرما و گرما، رطوبت و بارندگی می بایست یراق انتخابی در برابر مسائل یاد شده مقاوم باشد تا باعث خوردگی یراق و یا درگیری بین قطعات یراق در پنجره دوجداره یو پی وی سی در مدت زمان نگردد.
5-روان بودن و کاربری آسان:
قاعدتاً می بایست بهترین یراق آلات پنجره دوجداره به گونه ای عمل کند که باز و بسته شدن پنجره به نرمی و َآسانی با کمترین فشار فیزیکی ممکن به دستگیره صورت پذیرد تا انسان بتواند به راحتی از نوع باشوهای پنجره استفاده نماید.
قیمت بهترین یراق آلات پنجره دوجداره upvc استفاده شده در این شرکت پنجره:
با توجه به مسائل یاد شده نوع یراق ارتباط مستقیمی بر روی کیفیت و کاربری پنجره دوجداره دارد. شرکت پنجره در تولید پنجره های خود از معتبرترین و بهترین یراق آلات پنجره دوجداره روز دنیا از جمله یراق روتو آلمان (Roto) استفاده می کند که به عنوان قدیمی ترین و طراح و مبتکر یراق دوحالته (Tilt & Turn) در جهان می باشد. همچنین کلیه مباحث مربوط به وزن، دقت در آبندی، ایمنی و ضدسرقت بودن و کاربری آسان و روان بودن به بهترین وجه ممکنه رعایت گردیده است.
در ابتدا به ویژه گی های قیمت بهترین یراق آلات پنجره دوجداره upvc میپردازیم:
تحمل وزن اولین نکته حائز اهمیت در تمامی یراق‌آلات دو حالته می‌باشد. 80 کیلوگرم حداقل وزنی است که این سیستم از یراق‌آلات در اندازه ‌های مختلف بازشو باید تحمل کند.
برای تحقق این امر مقاومت، اندازه و وزن مناسب لولاها باید مورد توجه قرار گیرد. و همچنین پیچ‌های رگلاژ لولاها نیز باید از جنس مناسب برخوردار بوده تا در هنگام رگلاژ دچار هرز شدن رزوه‌ها نگردد.
یکی دیگر از مهم ترین که باید در انتخاب این دسته از یراق‌آلات پنجره دوجداره upvc و آلمینیوم مورد توجه قرار گیرد تست آب نمک می باشد. انجام تست آب نمک جهت جلوگیری از فرسودگی و زنگ زدگی هنگام استفاده از این یراق‌آلات در مناطق مرطوب می‌باشد.
حداقل تست آب نمکی که می‌بایست گواهی آن توسط آزمایشگاه‌های معتبر و مورد قبول RAL آلمان صادره شده باشد، برابر استاندارد معادل 500 ساعت می‌باشد.