سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره, قیمت پنجره یو پی وی سی, قیمت پنجره ارزان, قیمت بهترین پنجره دو سه جداره, قیمت پنجره ضد صرقت

قیمت نسل جدید پنجره دوجداره یو پی وی سی

شنبه 96/7/1
11:50 صبح
بهرام پروهان

عواملی که بر قیمت نسل جدید پنجره دوجداره یو پی وی سی تأثیرگذار می باشند عبارتند از نوع پروفیل یو پی وی سی, نوع یراق آلات مصرفی, نحوه تولید ونحوه نصب پنجره های یو پی وی سی می باشد. با توجه به اینکه 80%پنجره شما را شیشه در بر می گیرید پس در انتخاب نوع شیشه باید دقت فراوانی داشته باشید، قیمت پنجره شما با انتخاب نوع شیشه متغیرخواهد بود.

پنجره دوجداره


ویستابست  ( vistabest ) بعنوان یکی از پیشگامان صنعت پلیمر و تولید پروفیل درب و پنجره یو پی وی سی براساس استانداردهای بین المللی اولین دارنده گواهینامه رال آلمان در سطح کشور، در سال 1386 فعالیت خود را در این زمینه( پروفیل درب و پنجره ویستابست) آغاز کرد و تنها با طی 3 سال به یکی از بزرگترین تولیدکنندگان پروفیل UPVC تبدیل شد. ویستابست در گام نخست با تجهیز کارخانه ماشین آلات تولیدی دو کمپانی عظیم کراس مافای آلمان و گراینر اتریش، پروسه تولید خود را با ظرفیت 10هزار تن در قالب تولید پروفیل ویستابست سایز 60 میلی متر 3 محفظه با رعایت استاندارد رال آلمان (RAL GZ716/1) و استاندارد اتحادیه اروپا آغاز نمود. تولید پروفیل درب و پنجره دوجداره ویستابست با قیمت مناسب، فعالیت تخصصی و اصلی شرکت می باشد که در حال حاضر نیاز بازار داخلی در سطح تمامی استانها را با دارا بودن کارخانه ای با 40 خط تولید برآورده می نماید. نسل جدید پنجره دوجداره بسیار با دوام و با طول عمر حداقل 35 سال که به مراتب بیشتر از طول عمر پنجره های قدیمی و آهنی می باشد. نسل جدید پنجره دوجداره در برابر عوامل جوی و بسیاری از اسیدها مقاوم بوده و نیازی به حفاظت و نگهداری خاصی ندارند و با مواد پاک کننده مناسب به آسانی تمیز می شوند . امروزه امنیت منازل و حفاظت در مقابل ورود عوامل مزاحم از اهمیت ویژه ای برخوردار است. نسل جدید پنجره دوجداره با داشتن قفل هایی که در چندین نقطـه تعبیه شده اند، بسیار ایمـن تر از پنجـره های قدیمی می باشند. با نصب درب و نسل جدید پنجره دوجداره یو پی یو سی با شیشه دو و چند جداره اتلاف گرمایی به میزان قابل توجهی کاهش خواهد یافت که در کاستن دی اکسید کربن و گازهای گلخانه ای جهت حفظ زمین برای نسل های آینده بسیار مؤثر خواهد بود
قیمت نسل جدید پنجره دوجداره یو پی وی سی: امروزه کمتر کسی را می توان یافت که معماری محیط برایش اهمیتی ندارد و ساده از کنارش عبور می کند،در سال های گذشته با به وجود امدن ابزارهای جدید برای طراحی منازل و محل کار بازار گسترده ای در این زمینه ایجاد شده است اما نقش درب و پنجره ها نیز بسیار موثر است . وجود زیبایی در ساخت و رنگ بندی و ماندگاری بالای نسل جدید پنجره دوجداره  سبب گشته است که بیش از 90 درصد بازار درب و پنجره به این نوع محصولات اختصاص داشته باشد و تقاضا برای نسل جدید پنجره دوجداره روز به روز بیشتر شود . از لحاظ ظاهری، نسل جدید پنجره دوجداره با طرح ها و رنگ های متنوع، در نمای ساختـمان های مدرن زیبایی فوق العـاده ای ایجاد می نمایند. با وجود گله مندی صاحبان خانه های سنتی از این موضوع که این پنجره ها درمنازل آن ها چشم انداز خوبی ندارد. نسل جدید پنجره دوجداره بازده انرژی منازل را به طور محسوسی بهبود می بخشند و در افزایش امنیت منازل نقش به سزایی ایفا می کنند. علاوه بر این، به دلیل استفاده از گالوانیزه در ساختار پروفیل های یو پی یو سی، از استحکام بالایی برخوردار هستند و به علت به کار گیری نوارهای آب بندی لاستیکی، از ورود هرگونه آلودگی محیطی به داخل ساختمان جلوگیری به عمل می آورند.
قیمت نسل جدید پنجره دوجداره یو پی وی سی شیشه لمینت :
فرآیند لمینیت کردن شیشه ها به منظور افزایش ضریب ایمنی آنها انجام می پذیرد. شیشه معمولی در اثر شکست به قطعات درشت و برنده خرد شده که می توانند منجر به خسارات جانی و مالی عظیم گردد. شیشه های سکوریت در مقایسه با شیشه های معمولی وضعیت بهتری دارند.
این شیشه ها در اثر شکست به قطعات ریز و غیر برنده خرد می شوند که هیچ گونه خطر جانی ندارند اما به هر حال شیشه فرو میریزد. فلسفه پیدایش شیشه های لمینیت مرتفع نمودن این مشکل شیشه بود. در فرآیند لمینیت میان دو یا چند لایه شیشه ، میان لایه های پلیمری قرار گرفته و کل مجموعه تحت فشار و حرارت به صورت دائمی یکپارچه می گردند. مهمترین مشخصه شیشه های لمینیت الگوی شکست آنهاست . شیشه ها در اثرضربه می شکنند اما تکه های شکسته به میان لایه چسبیده و شیشه یکپارچگی خود را حفظ می نماید. در ابتدا لمینیت کردن به وسیله رزین انجام می گرفت. اما به علت بروز مشکلاتی مانند جدا شدن لایه های شیشه از یکدیگر و زرد شدن شیشه ها به مرور زمان ، این شیوه لمینیت در اروپا و امریکا منسوخ گردید. لمینیت کردن به وسیله طلق PVB مشکلات مرتبط به لمینیت رزینی را مرتفع نمود. اما به منظور بهبود بخشیدن به ویژگیهای شیشه های لمینیت تحقیقات بر روی میان لایه ها صورت گرفت و منجر به پیدایش طلق های 3D Elastic گردید . این نوع طلق ها نسبت به PVB از قدرت چسبندگی بالاتری برخوردارند و مقاومت بیشتری در برابر گرما، سرما و رطوبت از خود نشان می دهند.
مهمترین ویژگی شیشه های لمینیت با طلق های 3D Elastic  نسل جدید پنجره دوجداره عبارتند از
–قابلیت کشسانی بالا
–شفافیت عالی
–محافظت در برابر UV
–مقاومت بالا در برابر باد
یو پی وی سی تک حالته
–ضد آب
–عایق صوت
چگونگی محاسبه قیمت نسل جدید پنجره دوجداره یو پی وی سی :
اجزاء تاثیر گذار در قیمت نسل جدید پنجره دوجداره یو پی وی سی شامل خم پروفیل، شیشه دوجداره، یراق آلات، رنگ پروفیل، بازشو پنجره یو پی وی سی، گالوانیزه، توری، هزینه نصب و … در عین حال هر پروژه نیز بسته به نوع طراحی آن نظیر تعداد درب و پنجره ها ، تعداد بازشوها ، نوع بازشوها و … با یکدیگر متفاوت هستند. بدین لحاظ نمی توان بدون اندازه ها و طراحی پروژه ، قیمت دقیقی از پنجره های یو پی وی سی بدست آورد. اگر شما تمایل دارید که قیمت دقیقی از پروژه و تولید پنجره UPVC خود داشته باشید ، کافیست اندازه ها و طراحی پروژه خود را برای ما ارسال کنید ( با تلفن ، فکس یا email ). ما محاسبات را به صورت کاملاً دقیق با نرم افزار مخصوص صنعت UPVC انجام داده و پیشنهاد قیمت را با جزییات کامل برای شما ارسال می کنیم .

یو پی وی سی


یراق آلات و پروفیل قیمت نسل جدید پنجره دوجداره یو پی وی سی بر چه اصلی محاسبه میشود ؟
 قیمت یراق آلات درب و پنجره ها بر حسب تعداد بازشوهای موجود پنجره ها و درب های یو پی وی سی محاسبه میشود . هر قدر تعداد باز شو ها در یک پنجره بیشتر باشد یراق آلات بیشتری مصرف شده و قیمت پنجره بیشتر میشود همچنین تعداد باز شو ها در یک پنجره به ابعاد آن پنچره و نمای بیرونی و دکوراسیون داخلی بستگی دارد.
کلیه قیمت نسل جدید پنجره دوجداره یو پی وی سی شامل چه مورادی است ؟
قیمت پیشنهادی ما برای هر پروژه شامل درب و پنجره های UPVC ، شیشه ( تک جداره یا دو جداره ) ، یراق آلات مربوطه و نصب در محل می باشد. فریم قبلی و حمل درب و پنجره ها و شیشه تا محل پروژه بر عهده مشتری است.
نحوه محاسبه قیمت در پنجره های بازسازی و قدیمی به چه صورت است ؟
در پروژه های بازسازی بعد از برآورد هزینه کل کار ، هزینه های جانبی همچون هزینه فرزکاری ، جوشکاری و تعویض پنجره ها بعد از بازدید از کار محاسبه میگردد .
نحوه محاسبه قیمت نسل جدید پنجره دوجداره یو پی وی سی هر پروژه چگونه است ؟
تمامی محاسبات از قبیل قیمت ساخت پنجره یو پی وی سی، لیست برش پروفیل ، لیست برش شیشه ، لیست یراق آلات و … با نرم افزار مخصوص صنعت UPVC و توسط کامپیوتر به طور کاملاً دقیق انجام می شود.
آیا ضمانت نامه محصول و خدمات پس از فروش بر قیمت تمام شده تاثیر گزار است ؟
کلیه محصولات گروه این پنجره دارای ضمانت نامه کتبی کالا می باشند که هیچ گونه افزایش قیمتی بابت ضمانت و خدمات پس از فروش در و پنجره های یو پی وی سی از مشتری دریافت نمیشود .معمولا تمامی مواد مصرفی در ساخت درب و پنجره از استاندارد ها و ضمانت های لازم برخوردارند . ولی مطمئن ترین راه برای خرید محصولات یو پی وی سی شناخت برندهای شناخته شده در این صنعت و سفارش آن به شرکت های معتبر میباشد.