سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره, قیمت پنجره یو پی وی سی, قیمت پنجره ارزان, قیمت بهترین پنجره دو سه جداره, قیمت پنجره ضد صرقت

قیمت مدل های پنجره دوجداره یو پی وی سی برای آپارتمان

جمعه 96/6/31
6:0 صبح
بهرام پروهان

قیمت مدل های پنجره دوجداره یو پی وی سی برای آپارتمان ها و ساختمان ها با توجه به نوع بازشو و یراق آلات  و جنس پروفیل استفاده شده در آنها متفاوت است. پنجره های کشویی فولکس واگنی از پنجره ها دو حالته می باشند که استاندارد های بالا جهت جلوگیری از ورود هوا و گرد و غبار از ویژگی های منحصر پنجره های فولکس واگنی باشد.

طرح و مدل پنجره دوجداره

پنجره ها مانند دیگر عناصر موجود در طراحی داخلی و خارجی در سبک های متفاوتی مانند کلاسیک و مدرن تهیه و تولید می شوند.. پنجره ها یکی از بهترین راه ها برای آوردن محیط خارج به داخل خانه هستند و به شما کمک می کنند با منظره خارج از منزلتان ارتباط داشته باشید و در عین حال که از این منظره لذت می برید، ایمن و راحت نیز باشید. اگر شما هم قصد تعویض پنجره های فعلی منزلتان، یا انتخاب مدل پنجره دوجداره برای آپارتمان تازه ساز خود را دارید در این سایت با نمونه هایی زیبا از پنجره هایی که هم نمای داخلی زیبایی دارند و هم در نمای خارجی به شکوه و کلاس ساختمان شما خواهند افزود، آشنا خواهید شد. یکی از نکات برجسته در سفارش و خرید و قیمت مدل های پنجره دوجداره یو پی وی سی برای آپارتمان انتخاب مناسب مدل یا حالت بازشو پنجره می‌باشد. به طور کلی پنجره‌های UPVC از نظر حالت بازشو به مدل‌های زیر دسته بندی می‌شوند. معماران و سازندگان می توانند با توجه به نمای ساختمان بهترین و مناسب ترین پنجره یو پی وی سی را خریداری و نصب کنند. برای سفارش مدل پنجره دوجداره برای آپارتمان با اشکال خاص باید به شرکت های معتبر ساخت درب و پنجره دو جدارهمراجعه نمود. تمامی درب ها و پنجره های تولید شده در شرکت های معتبر، دارای ضمانت نامه و گارانتی می باشند. شرکت با بهره گیری از کادری مجرب و دستگاه های استاندارد موفق شده است که تمامی پنجره های با اشکال خاص و پنجره های چندضلعی را تولید نماید و دارای مناسب ترین قیمت مدل های پنجره دوجداره یو پی وی سی برای آپارتمان می باشد .

طرح پنجره دوجداره یو پی وی سی


قیمت مدل های پنجره دوجداره یو پی وی سی برای آپارتمان
همانطور که می دانید هر خانه ای استایل و سبک طراحی مخصوص به خودش را دارد که آنها را از سایر ساختمان ها متمایز می کند. به همین دلیل انتخاب پنجره ای که با زیبایی نمای ساختمان شما هماهنگ باشد اولین چیزی است که باید مشخص شود. برای مثال در سبک طراحی مدرن و امروزی از پنجره های شیشه ای تمام قد (کف تا سقف) استفاده می شود و برای ایجاد فضای خصوصی نیز با پرده ها و پارچه های مخصوص پوشانده می شوند. همچنین در سبک کلاسیک نیز بیشتر از پنجره هایی استفاده می شود که شکلی منحنی (دایروی و بیضوی) و سلطنتی با نقش های بعضا پیچده دارند استفاده می شود. پنجره های خم یا قوسی تاثیر رویایی و بی نظیری بر خانه های با معماری مدرن و سنتی می گذارد. شما می توانید این مدل از پنجره را در کنار دیگر مدل های پنجره قرار دهید تا به نمایی زیباتر در ظاهر ساختمان برسید. می توانید در ساخت درب های بالکنی نیز از این مدل استفاده کنید تا علاوه بر زیبایی، نور بیشتری وارد منزل کنید. پنجره های خم می توانند به بلندی پنجره های لولایی و به پهنی پنجره های سایبانی ساخته شود. این مدل از پنجره با تلفیق درست با دیگر مدل پنجره دوجداره برای آپارتمان می تواند علاوه بر زیبایی، تهویه هوای مطبوعی نیز فراهم کند. معماران و طراحان ساختمان با سلایق خاص همیشه به دنبال یافتن و اجرای پروژه های منحصر بفرد و خاص هستند. شاید یکی از دلایلی که بعنوان نقاط ضعف پنجره های دو جداره یو پی وی سی نسبت به انواع پنجره آهنی و فلزی مطرح است، همین عدم انعطاف پذیری پروسه تولید پنجره های دو جداره با نظر طراحان تصور شود. اما در سالهای اخیر و جهت ترمیم چنین تصوری شرکت های تولید کننده درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی و همچنین شرکت های تولید کننده پروفیل یو پی وی سی با همکاری یکدیگر اقدام به ابداع روشها و ماشین آلات خاصی شده اند تا بتوانند این تنوع محصولات را افزایش دهند. بعنوان مثال امروزه تولید پروفیل یو پی وی سی در سایز های مختلف ممکن شده است. همچنین ماشین آلات خاصی جهت ایجاد خم بر روی لنگه های درب و پنجره چند ضلعی و کلاف ساخته شده اند. انعطاف پذیری در طراحی پنجره های دوجداره یو پی وی سی با اشکال خاص فقط به اشکال هندسی مربع و مستطیل ختم نمی شود. پروفیل های یو پی وی سی با توجه به معماری های خاص و ارائه نقشه، از خم پذیری خوبی جهت ساخت انواع کتیبه آرک برخوردار هستند. پنجره های چند ضلعی و با اشکال خاص پس از خم دار شدن به قسمت های دیگر جوش خورده و مستحکم می شوند.
مقاومت در مقابل شوینده ها و تمیزی آسان
در شهرهای بزرگ به علت آلودگی هوا پنجره های به سرعت کثیف می شوند و ظاهر زیبای خود را از دست می دهند. تمیز کردن پنجره ها با شوینده های شیمیایی باعث می شود که رنگ این پنجره ها خورده شود و نیاز به رنگ آمیزی مجدد داشته باشد. پنجره های UPVCبا آب و کمی صابون به سادگی تمیز می شوند که ظاهری مانند اول خود پیدا می کنند. همچنین این پنجره ها در مقابل زیان های مواد شوینده شیمیایی مقاومت کامل دارند.