سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره, قیمت پنجره یو پی وی سی, قیمت پنجره ارزان, قیمت بهترین پنجره دو سه جداره, قیمت پنجره ضد صرقت

قیمت در و پنجره دو جداره upvc فولکس واگنی

پنج شنبه 96/6/30
12:11 عصر
بهرام پروهان

نمی توان بدون اندازه ها و طراحی پروژه ، قیمت در و پنجره دو جداره upvc فولکس واگنی رابدست آورد. اگر شما تمایل دارید که قیمت دقیقی از پروژه و تولید پنجرهدوجداره UPVC خود داشته باشید ، کافیست اندازه ها و طراحی پروژه خود را برای ما ارسال کنید .

پنجره فولکس واگنی

 از استاندارد ها و ضمانت های لازم برخوردارند . ولی مطمئن ترین راه برای خرید محصولات یو پی وی سی شناخت برندهای شناخته شده در این صنعت و سفارش آن به شرکت های معتبر میباشد.در و پنجره دو جداره فولکس واگنی یک انتخاب صحیح جهت درب و پنجره های لولایی با ابعاد بزرگ می باشد. سیستم فولکس واگنی جهت بازشوهای بزرگ و لنگه های سنگین بسیار مناسب است و باعث ایجاد فضایی باز و منظره ای دلپذیر می گردد. استفاده از یراق در و پنجره دو جداره فولکس واگنی باعث هوابندی کامل شده و در حالت نیمه باز تهویه مناسبی فراهم  می آورد. مزایای خرید و نصب در و پنجره دو جداره فولکس واگنی این پنجره ها شامل باز شدن (سش)باز شو تا زاویه 45 درجه، هنگام باز و بسته شدن هیچ فضایی اشغال نمی شود و دارای سه نوع مختلف اتومات، نیمه اتومات و معمولی می باشند. یراق آلات در نحوه عملکرد و نوع پنجره نقش اساسی را ایفا می کند، برای مثال در پنجره های دوحالته و هچنین در نوع در و پنجره دو جداره فولکس واگنی از یراق آلات پیچیده با کارایی خاص استفاده شده است که برای نصب , تعویض , تعمیر و یا رگلاژ نیاز به تخصص دارد. پیشرفت تکنولوژی از قبیل قفل و یراق آلات در و پنجره دو جداره فولکس واگنی آنها را از لحاظ امنیت در تراز بالایی قرار داده است. طرح های زیبا و ایمن این یراق آلات به طوری است که در و پنجره دو جداره فولکس واگنی را از چهار جهت قفل کرده و امنیتی فوق العاده به آن می دهد و براحتی فقط با یک چرخش یک دستگیره پنجره یا درب بوسیله قفل هایی به شکل قارچی به قابهایشان محکم گردندکه سبب ایمنی بالای در و پنجره دو جداره فولکس واگنی می گردد. شرکت پنجره در تولید و اجرا با بهترین قیمت در و پنجره دو جداره upvc فولکس واگنی خود از معتبرترین یراق آلات فولکس واگنی از جمله ROTO و GU آلمان استفاده می کند که هرکدام از معتبرترین تولید کنندگان اینگونه یراق آلات هستند. همچنین این شرکت قادر به مشاوره به مشتریان گرامی جهت تولید و اجرای در و پنجره دو جداره فولکس واگنی یا Tilt & Slide می باشد.
در و پنجره دو جداره فولکس واگنی خود دارای سه نوع می باشد:
در و پنجره دو جداره فولکس واگنی با یراق مکانیکی
که عمدتا در پنجره های کوچک استفاده می شود که بحث نوع بازشو و بحث عدم اشغال فضا در محل مطرح می باشد. لازم به ذکر است که به علت وزن پایین شیشه و لنگه در این پنجره باز و بسته شدن با اعمال نیروی فیریکی کامل توسط شخص صورت می پذیرد.
در و پنجره دو جداره فولکس واگنی با یراق نیمه اتومات
این یراق در پنجره و درب های متوسط استفاده می شود و نسبت به یراق مکانیکی روانتر بوده است و اعمال نیروی فیزیکی جهت باز و بسته شدن پنجره یا درب کمتر می باشد.
در و پنجره دو جداره فولکس واگنی با یراق فول اتومات
این نوع یراق در اجرای در و پنجره دو جداره فولکس واگنی با ارتفاع و عرض و وزن بسیار زیاد مورد استفاده قرار می گیرد. که عموما شما قادر خواهید بود بیشترین اندازه شیشه ( بهترین ویو ) و کمترین بازشو و تقسیم بندی را در این پنجره مشاهده کنید. در و پنجره دو جداره فولکس واگنی فول اتومات شما با کمترین فشار فیزکی ممکنه بر روی دستگیره می توانید بزرگترین بازشوها را باز و بسته نمایید بدون هیچگونه محدودیت و یا خطری.
قیمت در و پنجره دو جداره upvc فولکس واگنی: کاربری آسان ، آب بندی و هوابندی قوی ، اجرای نماهای بزرگ شیشه دوجداره در پنجره با کمترین تقسیم بندی از جمله خصوصیات در و پنجره دو جداره فولکس واگنی است. در و پنجره دو جداره فولکس واگنی به دلیل یراق آلات خاص خود مصارف خاصی نیز دارد و سیستم بازشوی در و پنجره دو جداره فولکس واگنی به صورت ریلی و مانند ماشین های فولکس واگن می باشد. این پنجره دوجداره قابلیت ساخت در ابعاد مختلفی را دارد، همچنین به دلیل این که بتوان لنگه متحرک را درفریم پنجره حرکت دهیم لنگه متحرک آن بر روی لنگه ثابت قرار گیرد، پس این پنجره ها در دو لنگه مساوی ساخته می شوند.
آب بندی و هوابندی کامل و قوی در و پنجره دو جداره فولکس واگنی :
در ساخت پنجره های دوجداره یو پی وی سی با یراق فولکس واگنی ازهمان نوع پروفیل لولایی یو پی وی سی استفاده می شود که البته می تواند پروفیل سری 60 یا 70 و یا از پروفیل درب استفاده شود که قاعدتا این قضیه نیاز به کارشناسی و بررسی محل و اندازه و ابعاد قبل از ساخت را دارد. در نتیجه به علت وجود لاستیکهای آب بندی میان دو پروفیل یو پی وی سی و مکانیزمهایی که اتصال و فشار آنها را بر یکدیگر بیشتر می کنند به صورت کامل آبند و هوابند می شود و بحث ورود گرد و غبار،سرما گرما و وجود صدا ناشی از از باد (که در پنجره های کشویی بسیار دیده می شود) به طور کامل در این نوع پنجره از بین خواهد رفت.

طرح پنجره دوجداره یو پی وی سی


قیمت در و پنجره دو جداره upvc فولکس واگنی یراق آلات و پروفیل بر چه اصلی محاسبه میشود ؟
قیمت یراق آلات درب و پنجره ها بر حسب تعداد بازشوهای موجود پنجره ها و درب های یو پی وی سی محاسبه میشود . هر قدر تعداد باز شو ها در یک پنجره بیشتر باشد یراق آلات بیشتری مصرف شده و قیمت پنجره بیشتر میشود همچنین تعداد باز شو ها در یک پنجره به ابعاد آن پنچره و نمای بیرونی و دکوراسیون داخلی بستگی دارد.
کلیه هزینه ها در ساخت و نصب در و پنجره یو پی وی سی شامل چه مورادی است ؟
قیمت پیشنهادی ما برای هر پروژه شامل درب و پنجره های UPVC ، شیشه ( تک جداره یا دو جداره ) ، یراق آلات مربوطه و نصب در محل می باشد. فریم قبلی و حمل درب و پنجره ها و شیشه تا محل پروژه بر عهده مشتری است.
نحوه محاسبه قیمت در و پنجره دو جداره upvc فولکس واگنی بازسازی و قدیمی به چه صورت است ؟
در پروژه های بازسازی بعد از برآورد هزینه کل کار ، هزینه های جانبی همچون هزینه فرزکاری ، جوشکاری و تعویض پنجره ها بعد از بازدید از کار محاسبه میگردد .
نحوه محاسبه قیمت در و پنجره دو جداره upvc فولکس واگنی چگونه است ؟
تمامی محاسبات از قبیل قیمت در و پنجره دو جداره upvc فولکس واگنی ، لیست برش پروفیل ، لیست برش شیشه ، لیست یراق آلات و … با نرم افزار مخصوص صنعت UPVC و توسط کامپیوتر به طور کاملاً دقیق انجام می شود.
آیا ضمانت نامه محصول و خدمات پس از فروش بر قیمت تمام شده تاثیر گزار است ؟
کلیه محصولات گروه این  پنجره دارای ضمانت نامه کتبی کالا می باشند که هیچ گونه افزایش قیمتی بابت ضمانت و خدمات پس از فروش در و پنجره های یو پی وی سی از مشتری دریافت نمیشود .معمولا تمامی مواد مصرفی در ساخت درب و پنجره