سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره, قیمت پنجره یو پی وی سی, قیمت پنجره ارزان, قیمت بهترین پنجره دو سه جداره, قیمت پنجره ضد صرقت

قیمت پنجره دوجداره یو پی وی سی کشویی تک ریلی

چهارشنبه 96/6/29
2:32 عصر
بهرام پروهان

نرم افزار های محاسباتی مختلفی جهت قیمت پنجره دوجداره یو پی وی سی کشویی تک ریلی طراحی شده است که کار محاسبات را آسان کرده و احتمال اشتباه محاسباتی را به حداقل رسانده است و با ارائه نقشه و یا طول و عرض پنجره قیمت پنجره ها به طور کاملا دقیق قابل محاسبه است.

پنجره دوجداره

سیستم بازشوی این نوع پنجره یو پی وی سی به صورت (sliding) ریلی در هر دو جهت چپ و راست می‌باشد. از ویژگی های منحصر به فرد این نوع درب و پنجره یو پی وی سی می توان عدم مزاحمت برای پرده های نصب شده، عدم اشغال فضای خانه هنگام باز وبسته شدن و قابلیت نصب کتیبه را نام برد. پنجره دوجداره کشویی خود به دو نوع، پنجره دو جداره کشویی تک ریل و جفت ریل تقسیم بندی می شود. در مواردی که عایق بودن در برابر نفوذ آلودگی هوا، صدا و انتقال دما اهمیت ویژه ای دارد، پنجره تک حالته و دو حالته بیشتر توصیه میشود. واقعیت این است که پنجره دوجداره upvc کشویی با اینکه نسبت به دیگر انواع پنجرهای کشویی از جمله آلومینیومی و چوبی قویتر است و آبندی و هوابندی بهتری نسبت به اینگونه پنجره های دوجداره کشویی دارد اما نسبت به پنجره upvc دوجداره لولایی دارای آبندی و هوابندی ضعیفتری است. ( که البته این مسئله ذات پنجره های کشویی است) در واقع عملیات فیتینگ ایجاد شده در پنجره دوجداره upvc لولایی قویتر و بهتر از پنجره دوجداره upvc کشویی صورت می گیرد. اما به هر حال به خاطر وجود سلایق و همچنین کاربری پنجره دوجداره upvc کشویی این نوع پنجره مورد استقبال افراد می باشد. در اینجا به چند نکته فنی اشاره می کنیم تا در هنگام خرید پنجره دوجداره upvc کشویی بتوانید بهترین نوع اینگونه پنجره ها را انتخاب کنید تا هم عمر مفیدتری داشته باشند و هم عملیات فیتینگ ( آبندی و هوابندی ) در آن به بهترین نحو صورت پذیرد:-
دستگیره پنجره دوجداره کشویی تک ریلی (swing) سعی کنید در پنجره های دوجداره یو پی وی سی کشویی از دستگیره های مخصوص این پنجره که در ظاهر نسبت به دستگیره های پنجره لولایی بزرگتر استفاده کنید زیرا به علت وزن لنگه بازشو و شیشه دوجداره فشار فیزیکی کمتری از جانب شما برای جابجایی لنگه پنجره دوجداره یو پی وی سی کشویی مورد نیاز است.
–یراق ضد سرقت و ایمن پنجره دوجداره کشویی تک ریلی  در حتما در هنگام خرید از مباحث ایمنی و ضد سرقت بودن یراق پنجره خود اطمینان حاصل کنید زیرا پنجر پنجره دوجداره کشویی تک ریلی در صورت رعایت نشدن اصول ایمنی و ضد سرقت بودن می تواند به راحتی ورود افراد را به داخل منزل و یا محیط داخلی ساختمان فراهم سازد.
–نوارهای آبندی و هوابندی فرچه مانند یا Brush در پنجره دوجداره یو پی وی سی لولایی بعد از چرخاندن دستگیره قفلها و پلیتهای لنگه بازشو و فریم در یکدیگر درگیر شده و به علت وجود لاستیکها در میان آنها عملیات آبندی و هوابندی یا فیتینگ صورت می گیرد اما در سیستم پنجره دوجداره یو پی وی سی کشویی به علت نوع پروفیل و هندسه کشویی آن سیستم آبندی با لاستیک وجود نداشته و حدفاصل بین پروفیل لنگه بازشو و لنگه فیکس نوارهای فرچه مانند یا Brush قرار دارد. در هنگام خرید پنجره دوجداره یو
مزایای قیمت پنجره دوجداره یو پی وی سی کشویی تک ریلی عبارت اند از:

الف)هنگام باز و بسته شدن هیچ فضایی اشغال نمی شود
ب)دارای سه نوع مختلف پنجره دوجداره کشویی تک ریلی ، جفت ریل و فولکس واگنی می باشد
پی وی سی کشویی خود مطمئن باشید که از نوارهای فرچه مانند استاندارد که از بهترین مواد تهیه شده اند و نسبت به گرد و خاک و رطوبت مقاوم هستند و عمر مفید بالایی دارند استفاده شده است.
همچنین استفاده از پروفیل های این سری امکان استفاده از انواع پروفیل 3 چمبر و 5 چمبر را ممکن می سازد که با استفاده از انواع پروفیل، قابلیت های کامل تری برای طراحان قابل اجرا خواهد بود. از لحاظ ظاهری، پنجره دوجداره کشویی تک ریلی با طرح ها و رنگ های متنوع، در نمای ساختـمان های مدرن زیبایی فوق العـاده ای ایجاد می نمایند. با وجود گله مندی صاحبان خانه های سنتی از این موضوع که این پنجره ها درمنازل آن ها چشم انداز خوبی ندارد.

پنجره کشویی

 قیمت پنجره دوجداره یو پی وی سی کشویی تک ریلی و جفت ریل:
سیستم کشویی جفت ریل دارای یک قاب دو ریل و حداقل دو یا چند لنگه می باشد،که با ثابت کردن لنگه در جای خود فنت فیکس پنجره را تشکیل داده و در قسمت های متحرک لنگه به صورت متحرک مونتاژ می گردد. این نوع پنجره از ضخامت و سطح گسترده تری از پروفیل تشکیل می شود و نه تنها ظرافت بازشوهای معمولی را ندارد بلکه در کلیه پنجره های کشویی تولید شده توسط upvc از عایق بندی و کوپلینگ ضعیف تری به نسبت سیستم های باز شو برخوردار می باشد.مزیّت این پنجره عدم اشغال فضای خارج از پنجره می باشد و هیچ گونه تماسی با پرده و یا فضای خارجی ندارد.
پنجره های کشویی گزینه ای ایده آل برای نصب در آشپزخانه است وقتی محل قرار گرفتن پنجره بالای سر ظرف شویی یا کابینت هاست. راحتی در باز و بسته کردن ، این پنجره را به مدلی ایده آل برای بسیاری تبدیل کرده است. چون هنگام باز شدن این نوع از پنجره هیچ فضای داخلی و خارجی اشغال نمی شود ، جهت نصب در فضاهای کوچک و بالکن ها توصیه می شود. در این نوع پنجره دوجداره upvc سیستم بازشو به صورت ریلی می باشد.
قیمت پنجره دوجداره یو پی وی سی کشویی تک ریلی : پنجره های یو پی وی سی بازده انرژی منازل را به طور محسوسی بهبود می بخشند و در افزایش امنیت منازل نقش به سزایی ایفا می کنند. علاوه بر این، به دلیل استفاده از گالوانیزه در ساختار پروفیل های UPVC، از استحکام بالایی برخوردار هستند و به علت به کار گیری نوارهای آب بندی لاستیکی، از ورود هرگونه آلودگی محیطی به داخل ساختمان جلوگیری به عمل می آورند. امروزه امنیت منازل و حفاظت در مقابل ورود عوامل مزاحم از اهمیت ویژه ای برخوردار است. در و پنجره های UPVC با داشتن قفل هایی که در چندین نقطـه تعبیه شده اند، بسیار ایمـن تر از پنجـره های قدیمی می باشند.