سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره, قیمت پنجره یو پی وی سی, قیمت پنجره ارزان, قیمت بهترین پنجره دو سه جداره, قیمت پنجره ضد صرقت

قیمت پنجره دوجداره upvc فولکس واگنی نیمه اتوماتیک

چهارشنبه 96/6/29
2:30 عصر
بهرام پروهان

در پنجره های فولکس واگنی سیستم بازشو پنجره به صورت ریلی و مانند ماشین های فولکس واگن می باشد.اجزاء تاثیر گذار در قیمت پنجره دوجداره upvc فولکس واگنی نیمه اتوماتیک شامل خم پروفیل، شیشه دوجداره، یراق آلات، رنگ پروفیل، بازشو پنجره یو پی وی سی، گالوانیزه، توری، هزینه نصب و ....می باشد.

پنجره فولکس واگنی

عملکرد این پنجره دقیقا مشابه درب خودروهای ون است. پنجره یا دربی که با این مکانیزم ساخته می شود بصورت کشویی باز می شود با این تفاوت که ریل بازشو در “پنجره کشویی” در یک ردیف با لنگه ثابت نیست و بنابراین پس از بسته شدن پنجره عایق بندی کامل بوجود نمی آید ، اما در این پنجره (فولکس واگنی) لنگه بازشو با لنگه ثابت در یک عرض قرار دارد و زمان باز شده یک ردیف به جلو می آید و عملا هنگام بسته شدن عایق بندی کامل است. این گروه از پنجره ها از لحاظ عایق بودن در برابر صدا و گرد و غبار و نیز اتلاف انرژی فوق العاده بوده و همچنین پروفیل upvc مورد استفاده در این پنجره ها از نوع معمولی میباشد، اما یراق آلات مورد استفاده ی آن نسبت به انواع دیگر درب و پنجره ها گران تر است. در پنجره دوجداره فولکس واگنی نیمه اتوماتیک سیستم بازشو پنجره به صورت ریلی و مانند ماشین های فولکس واگن می باشد. درب و پنجره های دوجداره فولکس واگنی جایگزین مناسبی برای درب و پنجره های کشویی می باشند. در پنجره دوجداره فولکس واگنی نیمه اتوماتیک یراق آلات بصورت متوسط استفاده می شود اما نسبت به یراق آلات مکانیکی روانتر بوده است و اعمال نیروی فیزیکی جهت باز و بسته شدن پنجره یا درب کمتر می باشد.
تامین‌کنندگان یراق‌آلات فولکس واگنی از برند‌های مختلف را در سه دسته متفاوت تقسیم‌بندی می کنند:
1- ارائه‌دهندگان یراق فولکس واگنی مکانیکی
2- ارائه‌دهندگان یراق پنجره دوجداره فولکس واگنی نیمه اتوماتیک
3-ارائه‌دهندگان یراق با سه مکانیزم مکانیک، نیمه اتوماتیک و فول
قیمت پنجره دوجداره فولکس واگنی نیمه اتوماتیک: نکته قابل توجه این است که بسته به مدل به کار گرفته شده جهت یراق بازشو اعم از مکانیکی، نیمه اتوماتیک و فول اتوماتیک، دستگیره مورد استفاده نیز تغییر کرده و طول اهرم دستگیره با ارتقاء سطح مکانیزم یراق افزایش می‌یابد تا بتواند فشار اضافه شده به منظور اتوماتیک شدن عملکرد را تحمل نماید. به تازگی مشاهده شده که برخی از تولیدکنندگان برای کاهش بهای تمام شده محصول خود اقدام به کوتاه کردن ارتفاع ریل‌های پنجره های فولکس واگنی کرده‌اند، که این امر منجر به کاهش تحمل وزن و از بین رفتن یراق و عدم کارایی آن در وزن های سنگین بازشو می‌شود.در همین خصوص توجه به گواهینامه مربوط به مشخصه فنی تحمل وزن در حداکثر عرض بازشو 1700 mm و ارتفاع 2400 mm برای یراق خریداری شده می‌تواند در انتخاب یراق‌آلات مناسب نقش بسزایی را ایفا کند. متاسفانه استفاده از اسپانیولت‌های دو حالته به جای اسپانیولت مخصوص فولکس واگنی مدتی است در بین تولید کنندگان درب و پنجره رایج شده است. که این مسئله به دلیل تحت پوشش قرار دادن دو یا سه ضلع از اضلاع بازشو موجب از بین رفتن یراق و از کار افتادگی کلی مکانیزم بازشو در مدت زمان بسیار کوتاه خواهد شداین نوع یراق در اجرای پنجره های فولکس واگنی با ارتفاع و عرض و وزن بسیار زیاد مورد استفاده قرار می گیرد. که عموما شما قادر خواهید بود بیشترین اندازه شیشه ( بهترین ویو ) و کمترین بازشو و تقسیم بندی را در این پنجره مشاهده کنید.

پنجره فولکس واگنی

آب بندی و هوابندی کامل و قوی پنجره دوجداره فولکس واگنی نیمه اتوماتیک :
در نتیجه به علت وجود لاستیکهای آب بندی میان دو پروفیل یو پی وی سی و مکانیزمهایی که اتصال و فشار آنها را بر یکدیگر بیشتر می کنند به صورت کامل آبند و هوابند می شود و بحث ورود گرد و غبار،سرما گرما و وجود صدا ناشی از از باد (که در پنجره های کشویی بسیار دیده می شود) به طور کامل در این نوع پنجره از بین خواهد رفت.
قیمت پنجره دوجداره upvc فولکس واگنی نیمه اتوماتیک ویراق آلات و پروفیل بر چه اصلی محاسبه میشود ؟
قیمت پنجره دوجداره upvc فولکس واگنی نیمه اتوماتیک بر حسب تعداد بازشوهای موجود پنجره ها و درب های یو پی وی سی محاسبه میشود . هر قدر تعداد باز شو ها در یک پنجره بیشتر باشد یراق آلات بیشتری مصرف شده و قیمت پنجره بیشتر میشود همچنین تعداد باز شو ها در یک پنجره به ابعاد آن پنچره و نمای بیرونی و دکوراسیون داخلی بستگی دارد.
کلیه هزینه ها در ساخت و نصب در و پنجره یو پی وی سی شامل چه مورادی است ؟
قیمت پیشنهادی ما برای هر پروژه شامل درب و پنجره های UPVC ، شیشه ( تک جداره یا دو جداره ) ، یراق آلات مربوطه و نصب در محل می باشد. فریم قبلی و حمل درب و پنجره ها و شیشه تا محل پروژه بر عهده مشتری است.
نحوه محاسبه قیمت در پنجره های بازسازی و قدیمی به چه صورت است ؟
در پروژه های بازسازی بعد از برآورد هزینه کل کار ، هزینه های جانبی همچون هزینه فرزکاری ، جوشکاری و تعویض پنجره ها بعد از بازدید از کار محاسبه میگردد .
نحوه محاسبه قیمت هر پروژه چگونه است ؟
تمامی محاسبات از قبیل قیمت پنجره دوجداره upvc فولکس واگنی نیمه اتوماتیک ، لیست برش پروفیل ، لیست برش شیشه ، لیست یراق آلات و … با نرم افزار مخصوص صنعت UPVC و توسط کامپیوتر به طور کاملاً دقیق انجام می شود.
آیا ضمانت نامه محصول و خدمات پس از فروش بر قیمت تمام شده تاثیر گزار است ؟
کلیه محصولات گروه پنجره الماس دارای ضمانت نامه کتبی کالا می باشند که هیچ گونه افزایش قیمتی بابت ضمانت و خدمات پس از فروش در و پنجره های یو پی وی سی از مشتری دریافت نمیشود .معمولا تمامی مواد مصرفی در ساخت درب و پنجره از استاندارد ها و ضمانت های لازم برخوردارند . ولی مطمئن ترین راه برای خرید محصولات یو پی وی سی شناخت برندهای شناخته شده در این صنعت و سفارش آن به شرکت های معتبر میباشد.
این شرکت پنجره در تولید و اجرای قیمت پنجره دوجداره upvc فولکس واگنی نیمه اتوماتیک خود از معتبرترین یراق آلات فولکس واگنی از جمله ROTO و GU آلمان استفاده می کند که هرکدام از معتبرترین تولید کنندگان اینگونه یراق آلات هستند. همچنین این شرکت قادر به مشاوره به مشتریان گرامی جهت تولید و اجرای درب و پنجره دوجداره فولکس واگنی نیمه اتوماتیک یا Tilt & Slide می باشد.یکی از مهمترین مسائل در ساخت یک قیمت پنجره دوجداره upvc فولکس واگنی نیمه اتوماتیک بحث تحمل یراق ناشی از وزن پروفیل بازشو و شیشه دوجداره است. که اولا در پنجره لولایی و کشویی عمدتا یراق آلات تحمل وزن لنگه های خیلی بزرگ را ندارند و ثانیا جابجایی و باز و بسته کردن پنجره به علت وزن بسیار زیاد، کاربری آسان آن را از بین می برد.
اما در پنجره دوجداره یو پی وی سی فولکس واگنی  مکانیزم و نوع یراق آلات با سیستم کشویی و لولایی کاملا متفاوت است و به طور بهتر می توان گفت سیستم فولکس واگنی یا Tilt & Slide عمدتا جهت ساخت پنجره های خاص با ارتفاع و عرضهای بزرگ با وزنهای زیاد طراحی شده است.