سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره, قیمت پنجره یو پی وی سی, قیمت پنجره ارزان, قیمت بهترین پنجره دو سه جداره, قیمت پنجره ضد صرقت

قیمت پنجره یو پی وی سی دو حالته

سه شنبه 96/6/28
4:32 عصر
بهرام پروهان

پنجره یو پی وی سی دو حالته بهترین گزینه برای مکان های کوچک و آشپزخانه می باشد چرا که فضای داخلی ساختمان را نمیگیرد. استفاده از یراق آلات خاص و دستگیره گردان دو حالته امکان بازشو ساده و بازشو از بالا را در زاویه ای محدود ممکن می سازد در نتیجه قیمت پنجره یو پی وی سی دو حالته با توجه به یراق مصرفی بالاتر است.

پنجره دوجداره upvc

یکی از مهمترین مزیت های پنجره دوجداره دو حالته بحث عایق بندی ان است که با چسب های مخصوص این قابلیت به طور کامل ایجاد می شود و نصاب پنجره دوجداره دو حالته تست های لازم را برای کارکرد صحیح پنجره انجام می دهد. مقاومت پروفیل پنجره دوجداره دو حالته  به اندازه ای بالا می باشد که اگر به درستی نصب و رگلاژ شود هیچ مشکلی برای کارفرما ایجاد نمی کند اما دستگیره و یراق الات ان ممکن است در گذر زمان دچار مشکلاتی شوند برای مثال ممکن است قفل پنجره دوجداره دو حالته از کار بیوفتد یا اینکه یراق الات به درستی عمل نکنند که هر کدام قابل تعمیر و تعویض می باشند. در بحث شیشه پنجره دوجداره دو حالته نیز باید دقت کنید که به هیچ وجه نباید زهوار را خارج کنید زیرا باعث افتادن شیشه شده و خطرات زیادی را به دنبال دارد و نکته ای که لازم به ذکر است ساختار خود شیشه دوجداره می باشد که از گوشه ها بسیار حساس است و در صورت کوچکترین ضربه امکان ترک برداشتن و شکستن و پودر شدن کامل را دارد. یراق الات پنجره دوجداره دو حالته نیز دارای طول عمر زیادی هستند و اگر از جنس مرغوب برای تولید استفاده شده باشد برای سالیان متوالی به درستی کار می کنند ، اما در صورت بروز هر گونه ایراد می توان یراق الات را تعویض کرد و جای هیچ نگرانی نیست. از امتیازهای قابل توجه پنجره دوجداره دو حالته تهویه هوا داخلی با کمترین سطح اشغال در محیط می باشد.این مدل پنجره دقیقا شبیه پنجره دو جداره تک حالته می باشد اما پنجره دوجداره دو حالته به کمک استفاده از یراق آلات خاص و دستگیره گردان دو حالته امکان بازشو ساده و بازشو از بالا را در زاویه ای محدود ممکن می سازد. در حالت بسته کامل پنجره دوجداره دو حالته بهترین عایق بندی را نسبت به مدل های ساده تک لنگه ای دارد. این شرکت از نمایندگان برتر شرکت ویستا بست ، آلوپلاس ، و وین تک میباشد. این شرکت با بهره گیری از بهترین برندها و شرکت های تولید کننده مواد اولیه درب و پنجره دوجداره کیفیتی در خور توجه را در اختیار خریداران قرار میدهد. خط تولید این شرکت به صورت تمام اتوماتیک و با استفاده از دستگاههای روز دنیا طراحی شده است و بدین ترتیب اتصال قطعات به بهترین نحو ممکن صورت می پذیرد.

طرح پنجره دوجداره یو پی وی سی

 تک حالته سرویسی: کاربرد خاص این سیستم جهت تهویه هوا در سرویس های بهداشتی، سرویس های حمام، استخر ها، سونا و جکوزی می باشد. این نوع پنجره بصورت تک حالته و معمولا بازشو از بالا ساخته می شود. یکی از عوامل تاثیرگذار بر قیمت پنجره یو پی وی سی دو حالته جنس یراق آلات و دستگیره گردان دو طرفه می باشد. نحوه باز و بسته کردن دستگیره نیز در ماندگاری پنجره دوجداره بسیار موثر است به گونه ای که اگر پنجره دوجداره دو حالته باشد دستگیره در جهت های مختلف عمل می کند و متناسب با خواسته شما لنگه پنجره باز و بسته می شود اما دقت کنید که دستگیره نباید موقع چرخاندن تحت فشار قرار گیرد زیرا بعد از مدتی اسپانیولت از کار می افتد و توپی و زاماک به درستی عمل نمی کند.
. استفاده از با کیفیت ترین پروفیل های روز دنیا
. استفاده از یراق آلات با کیفیت و منطبق با آخرین تکنولوژی های روز دنیا
. امکان لمینیت انواع رنگ چوب و رنگ آمیزی پروفیل به رنگ دلخواه شما
سه عامل مهم و اساسی قبل از قیمت پنجره یو پی وی سی دو حالته :
پنجره دوجداره دو حالته بعنوان عایق صوتی
با توجه به اینکه جنس پروفیلها از نوع یو پی وی سی هستند و همچنین شیشه های دو جداره عامل مهمی در جلو گیری از ورود سر و صدا به داخل محیط میباشد، استفاده از درب و پنجره دوجداره دو حالته تا میزان 60% و سه جداره تا میزان 80% آلودگی های صوتی محیط اطراف کار و زندگی ما را کاهش میدهد.
درب و پنجره دوجداره دو حالته بعنوان عایق حرارتی
امروزه با بالا رفتن هزینه های سوخت و انرژی و ارائه مبحث 19 ساختمان استفاده ازدرب و پنجره دوجداره امری مهم تلقی میشود که در این میان درب و پنجره دوجداره دو حالته با توجه به میزان عایق بندی بالای پروفیل یو پی وی سی و همچنین قالب بندی و آب بندی خوب و مناسب میتواند سهم بسزایی را در جلوگیری از اتلاف سوخت و انرژی داشته باشد.