سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره, قیمت پنجره یو پی وی سی, قیمت پنجره ارزان, قیمت بهترین پنجره دو سه جداره, قیمت پنجره ضد صرقت

قیمت انواع پنجره دوجداره

یکشنبه 96/6/26
2:33 عصر
بهرام پروهان

یکی از مدل های بسیار محبوب که برای نصب در اتاق خواب ها و درب های ورودی استفاده می شوند مدل کشویی است. پنجره های دوجداره کشویی در دو نوع ساخته می شود. یک لنگه بازشو که تنها یکی از لنگه ها بصورت کشویی باز می شوند و دو لنگه بازشو که هر دو لنگه پنجره قابلیت باز شدن دارند بنابراین قیمت انواع پنجره دوجداره بر حسب نوع وکیفیت و ابعادشان متفاوت می باشد.



پنجره دوجداره یو پی وی سی



امروزه به دلیل دود های سمی و اسیب های جدی آن و الودگی های صوتی ناشی از زندگی شهری،بروز گردوغبار، جلوگیری از نفوذ سرما و گرما و مشکلاتی از این قبیل اکثر خانواده ها برای راحتی و آسایش خود تصمیم به استفاده از انواع پنجره دوجداره یو پی یو سی گرفته اند چرا که علاوه بر زیبایی به نمای ساختمان ،مزایای بی شماری دارد. امروزه انواع پنجره دوجداره یو پی یو سی مورد استقبال معماران کلان شهر ها قرار گرفته است چرا که علاوه بر این که انواع پنجره دوجداره یو پی یو سی دارای استحکام، زیبایی و باعث صرفه جوئی در مصرف انرژی تا 40% می شوند از ورود سرو صدا جلوگیری می کنند که ایم مزیت بسیار مهمی است. اما پس از مدتی استفاده مطلوب و نگهداری از آن،براساس عواملی چون رعایت نکردن اصول نصب و یا جنس نامناسب پروفیل و استفاده از یراق الاتی که مرغوبیت کمی دارند ،افت کیفیتی پیدا میکند که دیگر نمیتواند نقش مهمی را در بهره وری انرژی ایفا کند و مرغوبیت خود را از دست می دهد و ضرورت نیاز به تعمیرات انواع پنجره دوجداره یو پی یو سی پیدا میکند. از لحاظ ظاهری، انواع پنجره دوجداره یو پی یو سی با طرح ها و رنگ های متنوع، در نمای ساختـمان های مدرن زیبایی فوق العـاده ای ایجاد می نمایند. با وجود گله مندی صاحبان خانه های سنتی از این موضوع که این پنجره ها درمنازل آن ها چشم انداز خوبی ندارد. انواع پنجره دوجداره یو پی یو سی به طور کلی در دو گروه ساخته میشود:
قیمت انواع پنجره دوجداره:
یکی از آیتم هایی که نقش مهمی را در انتخاب صحیح درب و پنجره دوجداره ایفا می کند، میزان قیمت درب و پنجره دو جداره می باشد. اغلب مشتریان برای اطلاع از این آیتم و یا مقایسه آن با قیمت دیگر شرکت های تولید کننده درب و پنجره دو جداره یو پی وی سی، درخواست قیمت مترمربع درب و پنجره دوجداره را می کنند. اما بدلیل تلرانس 50 تا 200 درصدی قیمت بیان شده توسط این شرکت ها، به هیچ وجه قابل محاسبه و مقایسه (در ابتدای امر، بدون در نظر گرفتن حالت های بازشو و تعداد لنگه درب و پنجره دوجداره) نمی باشد. ما به صورت تشریحی دلایل اختلاف قیمت مترمربع درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی را در پنجره دوجداره ای به ابعاد 1?5 مترمربع بیان می کنیم.
قیمت انواع پنجره دوجداره کشویی
در پنجره های کشویی جنس نوار،که نوار آبندی نامیده میشود از نوار لاستیکی EPDM ،سیلیکون و یا TPE می باشد. نحوه باز شدن پنجره های کشویی به وسیله حرکت غلطک هایی می باشد که بر روی ریل تعبیه شده است که می تواند به چپ و یا راست حرکت کند. حد فاصل قسمت بازشو و قسمت ثابت پنجره نوار های مویی است که به منظور جلوگیری از ایجاد استحکاک قرار داده شده است. این پنجره دوجداره  قابلیت ساخت در ابعاد مختلفی را دارد، همچنین به دلیل این که بتوان لنگه متحرک را درفریم پنجره حرکت دهیم لنگه متحرک آن بر روی لنگه ثابت قرار گیرد، پس این پنجره ها در دو لنگه مساوی ساخته می شوند.
پنجره های کشویی بالا رونده (لیفتینگ): این نوع پنجره دوجداره که پنجره های آمریکایی هم نامیده میشوند جهت کاربری های خاص پیشنهاد می شود.
پنجره های کشویی دو حالته یا فولکس واگنی: این دسته از پنجره ها دو حالته نیز نامیده میشوند. استاندارد های بالا جهت جلوگیری از ورود هوا و گرد و غبار از ویژگی های منحصر پنجره های فولکس واگنی باشد.
قیمت انواع پنجره دوجداره لولایی بازشو
این سیستم پنجره دوجداره شامل یک قاب اصلی با اندازه دلخواه می باشد. لنگه بازشو حول یک محور در قاب خود حرکت می کند. امکان ساخت پنجره های تو در تو در این سیستم ممکن می باشد به نحوی که یک لنگه بازشو خود قاب اصلی یک بازشو دیگر باشد. اشکال خاص پنجره مانند پنجره های دوجداره  گرد، زاویه دار و … نیز با انواع اتصالات و یراق آلات دوجداره  ممکن می باشد.
یکی از راه حل های این مسئله انتخاب درست عرض لنگه بازشو متناسب با نیاز می باشد. استفاده از انواع کتیبه جهت ایجاد محلی ثابت در پنجره ، استفاده از انواع پنجره دو جداره دوحالته و استفاده از سیستم های کشویی فولکس واگنی به عنوان پاسخی برای حل این مسئله است.

طرح پنجره دوجداره یو پی وی سی


بازشو لنگه ای پنجره تک حالته: ساده ترین نوع پنجره دوجداره یو پی وی سی بازشو لنگه ای پنجره تک حالته می باشد. در این سیستم یک طرف بازشو بعنوان محل دستگیره و قفل شو و طرف مقابل بعنوان محل نصب لولا ها در نظر گرفته می شود. البته نوع و برند دستگیره ها ، لولا ها ، چفت ها و سایر یراق آلات تک حالته بسته به انتخاب کارفرما می تواند متفاوت باشد. اهرم هایی در یراق آلات این دسته از پنجره ها دوجداره تعبیه شده است که اجازه بازشدن بیش از چند درجه را نمی دهند. حداکثرسایز در این مدل پنجره طول و عرض 60 سانتی متر می باشد. رنگ شیشه در این مدل معمولا از انواع رنگی ، برفی و یا مشجر می باشد که بصورت یک جداره از شیشه دوجداره  می باشد.
لنگه ای بازشو دو حالته: از امتیاز های قابل توجه این نوع پنجره تهویه هوا داخلی با کمترین سطح اشغال در محیط می باشد.این مدل پنجره دقیقا شبیه پنجره دو جداره تک حالته می باشد اما به کمک استفاده از یراق آلات خاص و دستگیره گردان دو حالته امکان بازشو ساده و بازشو از بالا را در زاویه ای محدود ممکن می سازد. در حالت بسته کامل این نوع پنجره بهترین عایق بندی را نسبت به مدل های ساده تک لنگه ای دارد.
قیمت انواع پنجره دوجداره طرح چوب : یکی از خصوصیات بارز و ویژگی های بی نظیر و منحصر بفرد درب و پنجره های دوجداره یوپی وی سی زیبایی ظاهری و امکان استفاده از رنگهای مختلف و متنوعدر آن است به گونه ای که می توان پنجره ای از جنس یو پی وی سی با طرح چوب داشت که این امر با تکنولوژی لمینیت امکان پذیر است که هزینه زیادی نیز نسبت به درب و پنجره های سفید را در بر ندارد.
در گذشته از چوب برای ساخت پنجره ها به منظور سبکی و زیبایی بهتر استفاده می شد اما همان طور که می دانید چوب بسیار اسیب پذیر است و عمر کمتری نسبت به آهن و آلومینیوم دارد و در صورت تغییر آاب و هوا فاسد شده و کارایی خود را از دست می دهد اما طبق مزایایی که در بخش های مختلف عنوان کردیم پنجره یو پی وی سی کامل از این نظر بهینه شده است و به وسیله لمینیت می توان پنجره ای از جنس یو پی وی سی اما طرح و رنگ چوب را طراحی و پیاده سازی کرد قیمت انواع پنجره دوجداره تمامی مشکلاتی که ممکن بود در پنجره های چوبی رخ دهد را پوشش می دهند و با مهندسی خاصی که در آن ها به کار رفته است از لحاظ امنیت و ظاهر در بالاترین سطح خود بوده و همه چیز را برای آسایش شما به ارمغان می آورد.
در بحث تعویض پنجره های قدیمی با دوجداره نیز بارها پیش امده است که کارفرما درخواست پنجره ای با طرح چوب داشته است و تیم کاری ما پس از برنامه ریزی مشخص و تبدیل پنجره های یو پی وی سی به طرح چوب درخواست کارفرما را به نحو احسن اجرایی کرده است پس این تضمین را به شما می دهیم که هر درخواستی که قابل اجرا شدن باشد را برای رضایت کامل شما انجام خواهیم داد.
یکی از تحولات صنعت ساختمان در آینده به وجود ادمدن قیمت انواع پنجره دوجداره نسل جدید است که علاوه بر هوشمندی در طرح های مختلف عرضه خواهند شد که ما نیز تلاش خواهیم کرد تا با تغییرات جهانی به روز باشیم و خدمات خود را در هر لحظه، بالاتر از سطح تولید کشور برنامه ریزی کرده و اجرایی کنیم.
اصلی ترین ماده مورد نیاز جهت تولید پروفیل یو پی وی سی , (PolyVinil Choloride ) یا PVC با K-Value حدود 65می باشد که در قیمت انواع پنجره دوجداره  موثر است. پی وی سی یا پلی وینیل کلراید یکی از قدیمی‌ترین و پر مصرف ‌ترین انواع پلیمرها در جهان است که از پلیمریزاسیون مونومر وینیل کلراید (VCM) بدست می‌آید و تقریبا 85% از ترکیب پروفیلهای UPVC را تشکیل می دهد. پی وی سی ترکیبی از مشتقات نفت خام و گاز کلر می باشد که طی فرآیند پلیمریزاسیون تولید می شود. در فرآیند پلیمریزاسیون پیوند دوگانه بین کربن- کربن شکسته می‌شود و از اتصال مونومرهای وینیل کلراید به یکدیگر پلیمر پی وی سی تشکیل می‌گردد. این ماده در دو نوع امولسیون و سوسپانسون تولید می گردد که نوع سوسپانسیون، به دو گروه سخت و نرم تقسیم می شود. نوع سخت دارای K- Value یا شاخص وزن ملکولی 67 – 65 و نوع نرم آن بین 71 – 68 است .
ویژگیهای قیمت انواع پنجره دوجداره:
1- قابلیت بازیافت 2- قابلیت استفاده از روکشهای رنگی 3- عدم نیاز به سرویسهای مکرر 4- کاهش آلودگی صوتی تا میزان 5- پائین بودن ضریب انتقال حرارتی 6- حفظ محیط زیست از طریق بازیافت 7- مانع ورود گردو غبار و دود و گازهای موجود از محیط بیرون به داخل 8- مقاوم در برابر شرایط مختلف آب و هوایی 9- مقاوم در مقابل نفوذ اشعه ماوراء بنفش خورشید 10- عدم اشتعال در هنگام آتش سوزی و حریق 11- مقاوم در برابر زنگ زدگی ،خوردگی و رطوبت هوا 12- ایمن در برابر سرقت 13- بی نیاز به صرف هزینه رنگ آمیزی 14- تنوع در طرح و تطابق با هر نوع معماری 15- تنوع در رنگ 16- نظافت راحت و آسان 17- نصب آسان 18- ثبات رنگ در برابر اشعه خورشید 19- مقاوم در برابر عوامل خوردگی – اسیدها و بازها و موارد شیمیایی
ویژگی هایupvc وقیمت انواع پنجره دوجداره:
1- زیبائی
2- عایق صوتی
3- وجود تیتان در پنجره
تیتان (دی اکسید تیتانیوم) از اهمیت ویژه ای در صنعت درب و پنجره یو پی وی سی برخوردار است.
تیتان مورد استفاده صنعت درب و پنجره upvc ( یو پی وی سی ) بایستی مشخصات ویژه ای داشته باشد.تنها نوع مطلوب این محصول برای این صنعت , نوع روتایل ان است.
4- عایق حرارتی و برودتی
5- عدم تغییر حالت
6- عدم نیاز به رنگ آمیزی و سهولت در نظافت
7- عدم اشتعال بدلیل وجود مواد غیر قابل اشتعال در این ماده
8- عدم تغییر رنگ در برابر نور خورشید
9- مقاوم در برابر نفوذ آب وگردوغبار
10- مقاوم در برابرخوردگی و پوسیدگی
11- کاهش سرمایه گزاری جهت تاسیسات