سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره, قیمت پنجره یو پی وی سی, قیمت پنجره ارزان, قیمت بهترین پنجره دو سه جداره, قیمت پنجره ضد صرقت

قیمت نسل جدید توری پنجره دوجداره

شنبه 96/6/25
3:25 عصر
بهرام پروهان

یکی از مهمترین عوامل اثرگذار بر کیفیت و مقاومت درب و پنجره یو پی وی سی، استفاده از انواع مواد اولیه اعم از یراق آلات، پروفیل ها و توری ها برمی گردد. که به همین دلیل در این شرکت همواره استفاده از با کیفیت ترین و مرغوب ترین مواد اولیه به کار رفته در ساخت درب و پنجره یک اولویت و راهبردی همیشگی بوده است.بر همین اساس قیمت نسل جدید توری پنجره دوجداره بر حسب کیفیت ان متفاوت می باشد.

توری پنجره

گاهی اوقات برای استفاده از هوای تازه مجبور به باز کردن درب و پنجره ها می شویم که باز گذاشتن درب و پنجره ها خود عاملی برای نفوذ حشرات موذی و ورود آنها به داخل منزل می شود. از این رو استفاده از نسل جدید توری پنجره دوجداره در بهترین راه برای جلوگیری از از این مشکل است. ولی در بعضی مناطق به دلیل ازدحام حشرات موذی و آزار دهنده گاها دیده می شود که این حشرات برروی توری کمین کرده و به محض باز کردن توری وارد منزل یا محل کار می شوند که بیرون راندن آن هم خود مشکل بزرگیست. امروزه نسل جدید توری پنجره دوجداره به بازار آمده است که از نوع خاصی الیاف فایبر گلاس با فناوری نوین ساخته می شود این توری ها ضد گرد و غبار هستند و دید به منظره ی اطراف را مختل نمی کند. از این رو شرکت این پنجره در برای حل این مشکل از نسل جدید توری پنجره دوجداره استفاده نموده که آنتی باکتریال نامیده می شونده. در فرایند ساخت این توری ماده به آن تزریق میشود که بی بو و بی خطر است و حشرات را دفع می کند. این نوع توری از نسل جدید بود از کیفیت و دوام بسیار بالایی برخوردار است. نحوه محاسبه قیمت پنجره های دوجداره در این شرکت بر خلاف سایر پنجره ها از قبیل: آهنی و آلومینیوم، که به صورت متر مربع یا کیلوگرم محاسبه می‌شدند; تفاوت دارد و به میزان پروفیل مصرفی بر حسب متر طول تعیین قیمت می‌شوند. پروفیل UPVC که شامل پروفیل چارچوب یا قاب پنجره (Frame) , پروفیل وسط (Mullion) , پروفیل لنگه یا بازشو (Sash) و همچنین پروفیل های کمکی که بسته به طراحی خاص درب یا پنجره دوجداره و بر اساس متر طول مصرفی محاسبه و در قیمت نهایی لحاظ می گردد.
در پست های قبلی راجب نوع جنس و درجه کیفیت برند های مختلف پنجره های دوجداره صحبت کردیم و متوجه شدیم که کیفیت نوع جنس درب و پنجره از اهمیت بسیار بالایی برخودار است و هر چه کیفیت بیشتر باشد میزان عایق بندی درب و پنجره های دوجداره در برابر آب باران , رطوبت , گردو غبار , سرما , گرما , صوت و غیره …بیشتر است.
در مورد توری های جمع شونده که در درب و پنجره های دوجداره upvc یا آلمینیوم مورد استفاده قرار میگیرد نیز همین طور است. توری بکار رفته باید از جنس فایبرگلاس باشد. توری فایبرگلاس از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است و در برابر گردوغبار و تابش مستقیم نور خورشید دوام بالایی نسب به توری های پلی استر دارد.ویژگی های ساختاری و زیبایی ظاهری در کنار الماسی بالا سبب گشته است تا بازار فروش توری درب و پنجرهupvc و آلومینیوم افزایش چشمگیری داشته و تقاضا برای این نوع توری ها روند رو به رشدی را سپری کند.بهترین زمان برای خرید و نصب توری پنجره دوجداره یو پی وی سی در فصل بهار و در آستانه فصل تابستان است البته با توجه به تغییر اب و هوا و حاکم شدن اقلیم خشک در کلان شهر تهران و کرج ، زمان خرید توری یو پی وی سی را نمی توان به طور دقیق معین کرد اما به طور تقریبی هر زمان که گرمای هوا در محیط حاکم شد و حشرات موزی در اطرافمان دیده شدند لازم است تا اقدام به اینکار کنید.
توری پلیسه ای با توجه به ساختار خاصی که دارد بدون شک بهترین انتخاب است و طول عمر بالای ان و قیمت مناسبی که به سبب کارایی دارد موجب شده است تا بالاترین فروش را به خود اختصاص دهد.
مراحل نصب توری درب قیمت نسل جدید توری پنجره دوجداره به این شکل است که بعد از توافق طرفین نیروهای متخصص تیم کاری ما اقدام به اندازه گیری دقیق می کنند و بعد از اعلام ابعاد به کارگاه مراحل ساخت اغاز می شود و بعد از ساخت ، نصاب توری یو پی وی سی در محل مورد نظر حاضر شده و اقدام به نصب توری می کند و اموزش های لازم برای نگه داری و شستشوی توری پنجره یو پی وی سی را می دهد و پس از تحویل به کارفرما تاییده لازم را می گیرد.
قیمت نسل جدید توری پنجره دوجداره از نظر باز شدن به سه نوع اصلی تقسیم بندی می شوند:
1- توری های ثابت: توری ثابت همانطور که از نامش پیداست به صورت ثابت روی پنجره یو پی وی سی نصب می گردد و باز شو نیست. معمولاً از این نوع توری در پنجره های یو پی وی سی استفاده می شود که باز شدن توری مهم نباشد و یا مسائل اقتصادی مطرح باشد. قیمت توری های ثابت نقریباً 50% قیمت توری های متحرک است.
2- توری های رولینگ: توری های رولینگ نوعی از توری های بازشو مخصوص پنجره یو پی وی سی هستند. این نوع توری دارای یک رول بوده که پارچه توری روی آن پیچیده می شود. رول توری حالت فنری داشته و به محض رها شدن توری از قفل، پارچه توری به سر جای خود باز می گردد. این نوع توری دارای دوام و استحکام بالا بوده و از طرفی به علت عدم ایجاد دید مزاحم، کاربرد بسیار دارد.
3- توری های آکاردئونی یا پلیسه: توری آکاردئونی نوع دیگری از توری های پنجره یو پی وی سی در این نوع توری، از فنر استفاده نمی شود و جمع شدن توری به صورت اتوماتیک نیست. این نوع توری نیز دارای استحکام و دوام بالا علاوه بر نمای زیبا در پنجره یو پی وی سی است. توری های پلیسه ای علاوه بر اینکه از ورود حشرات به داخل خانه های شما جلوگیری می کند تا حدودی از ورود گرد و غبار و آلودگی نیز به خانه های شما جلوگیری می کند. توریهای ثابت قابلیت بازشدن نداشته و دسترسی به قسمتهای بیرونی پنجره امکان پذیر نمی باشد و همیشه جلوی دید می باشد. اما توری های پلیسه ای در زمان استفاده جلوی لنگه را کاملا پوشانده و در زمان عدم نیاز به توری پلیسه ای، درون کاور خود جمع شده که دیگر دیده نمی شود و درون کاور خود محفوظ می ماند،این امر باعث طول عمر بیشتر این توری ها می شود.
باز گذاشتن در و پنجره ها در ساعاتی از روز بهترین راه برای ایجاد جریان هوا و تهویه طبیعی در خانه می باشد. اما بهتر است روی پنجره هایتان توری نصب کنید تا از ورود حشرات آزارسان،پشه و مگس جلوگیری شود. کارشناسان بهداشت معتقدند استفاده از مواد شیمیایی و سموم کشنده جهت از بین بردن حشرات برای انسان مضر می باشد و صحیح ترین راه برای جلوگیری از ورود حشرات ، جوندگان و مبارزه با آنها نصب توری روی پنجره هاست .
و از این رو برای آسایش و راحتی حال ساکنان و برای پبشگیری از ورود حشرات در پشت لنگه بازشوی در و پنجره های یو پی وی سی توری نصب می شود.مراقب باشید که منبع تولید و یا ورود حشرات به خانه در داخل خانه نباشد. منفذهای دیوار،چهارچوب های در و چاه های توالت محل ورود و زندگیحشرات می باشد که می توان برای آنها از در پوشهای مخصوص استفاده کرد و منفذ دیوار و در را ببندید. سطل زباله کثیف منبع تولید پشه می باشد که باید از خانه خارج شود.امروزه توری هایی در انواع کشویی، پلیسه، ثابت و جمع شونده برای انواع در و پنجره های یو پی وی سی موجود است. باید قبل از نصب، آگاهی کافی از انواع توری ها داشته باشید تا با توجه به احتیاجتان گزینه بهتری را انتخاب کنید.توری لولایی, ثابت و ریلی آلومینیومی، توریهای قدیمی هستند که برای در و پنجره های آلومینیومی یا آهنی به کار می روند که مشکلات فراوانی از نظر پاکسازی و زیبایی دارند و از ورود نور جلوگیری می کند. و لذت دیدن منظره اطراف را به شکل قابل توجهی کاهش می دهند این توری ها با گذشت زمان کهنه شده و تغییر رنگ می دهند.


جنس توری در قیمت نسل جدید توری پنجره دوجداره :
توری ویژه یو پی وی سی از نوع خاصی از الیاف فایبر گلاس با فناوری نوین ساخته می شود که ضد گرد و غبار می باشد و دید را به طور چشمگیری کاهش نمی دهند. نوع توری رولی یا پلیسه می باشد که در پشت فریم پنجره جمع شده فریم این توری نازک و هماهنگ با پنجره است. ظاهر ساختمان را از حالت اولیه خارج نکرده،جلوی دید و نور را هم نمی گیرد. قاب توری های در و پنجره یو پی وی سی با پروفیل upvc ساخته می شود که برای تقویت بیشتر، داخل پروفیل گالوانیزه استفاده می شود و یا از جنس آلومینیوم می باشد که هماهنگ با رنگ در و پنجره ها رنگ می شوند.
مزایای توری های یو پی وی سی و قیمت نسل جدید توری پنجره دوجداره:
1-توانایی ساخت در ابعاد گوناگون
2-قابل شستشو
3-توانایی دید محیط خارج تا 90%
4-ضد زنگ
5-ضد اشتعال
6-ثبات بالا
7-توانایی نصب آسان
8-پایدار در برابر شرایط آب و هوایی
9-پایدار در برابر اشعه ماوراء بنفش
10-دور کننده گرد و غبار و عایق ورود گرد و غبار از بیرون به داخل
در شرکت این پنجره روند کاری بدین صورت است که ابتدا ابعاد حدودی و مدل درب ها و پنجره ها و نوع توری درخواستی از مراجعه کنندگان گرفته می شود. سپس این ابعاد حدودی به نرم افزار طراحی درب و پنجره داده می شود تا پیش فاکتوری مبنی بر آن صادر گردد. این پیش فاکتور برای مشتری ارسال می شود و در صورتی که نسبت به قیمت موجود در پیش فاکتور نظر مساعدی داشته باشند یکی از کارشناسان شرکت جهت اندازه گیری نهایی و بررسی دقیق درب ها و پنجره ها به محل مذکور مراجعه می نماید. سپس فاکتور نهایی با توجه به این ابعاد دقیق صادر می گردد و قرارداد منعقد می شود.
مراحل نصب توری پنجره دوجداره:
بعد از سفارش توسط مشتری و تعیین ابعاد از طرف نصاب،توری درب و پنجره دوجداره تولید شده و اماده نصب می گردد.
توری های پنجره upvc و الومینیوم در انواع مختلف موجود می باشند و کارفرما مطابق با سلیقه و نیاز خود اقدام به استفاده از ان ها می کند اما پیشنهاد تیم کاری ما توری پنجره upvc از جنس پلیسه ای است زیرا هم قیمت نسل جدید توری پنجره دوجداره به صرفه است و هم از مزایای بی شماری برخوردار است و می تواند خواسته شما را به بهترین شکل براورده کند.بعد از مرحله تولید توری پنجره دوجداره نوبت به حمل به محل و نصب می گردد و در این زمان نصاب توری که دارای سابقه و تجربه زیادی در این زمینه است توری را در محل های مشخص شده قرار داده و با استفاده از پیچ های مخصوص و ابزار مورد نیاز توری پلیسه ای پنجره upvc را در جای خود محکم می کند و سپس عملیات رگلاژ دقیق توری را انجام داده و از درست بودن عملکرد ان  مطمئن می شود و اموزش های لازم را برای شست شو و نگه داری می دهد.
نکته ای که لازم است به ان شاره کنیم بحث قیمت نسل جدید توری پنجره دوجداره می باشد که افراد زیادی بعد از تماس باما در مورد ان سوال می کنند و می توان گفت که بحث قیمت نسل جدید توری پنجره دوجداره همواره مورد ابهام بوده است باید خدمت تان عرض کنیم که توری پلیسه ای که تیم کاری ما بر خرید ان تاکید دارد دارای ساختار ویژه ای است که سبب گشته تا عمر طولانی و کارایی بالایی را به وجود اورد و در بحث قیمت نسل جدید توری پنجره دوجداره نیز با توجه به مزایای بی نظیر نوع توری پلیسه ای ، کاملا مناسب بوده و شما می توانید با یک بار هزینه و خرید توری پلیسه ای تا چند سال از شر حشرات موزی خلاص شوید و از نظر معماری داخلی و خارجی از  نمای ساختمان خود لذت ببرید و به علت شست شوی راحت این نوع توری ها بدون هیچ زحمت و خسارتی از ان استفاده کنید.