سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره, قیمت پنجره یو پی وی سی, قیمت پنجره ارزان, قیمت بهترین پنجره دو سه جداره, قیمت پنجره ضد صرقت

قیمت بهترین پنجره دوجداره upvc ضد سرقت

شنبه 96/6/25
3:22 عصر
بهرام پروهان

پنجره دوجداره upvc ضد سرقت می بایست طوری طراحی گردد که از ورود سارقان به درون ساختمان جلوگیری کند برای محاسبه قیمت بهترین پنجره دوجداره upvc ضد سرقت باید تعداد و ابعاد آن کاملا مشخص شود وسپس با یک نرم افزار مخصوص این کار را انجام دهند.

عکس پنجره ضد سرقت


قیمت بهترین پنجره دوجداره upvc ضد سرقت با توجه به نوع شیشه ضد سرقت متفاوت است. دو نوع از شیشه های دوجداره ضد سرقت شیشه دوجداره لمینت شده و شیشه دوجداره حرفه ای ضد سرقت و ضدگلوله با نام ویگارد – V-Guard نام دارند که شیشه دوجداره ضد سرقت ویگارد طی یک فرایند طولانی و پیچیده تولید شده و به منظور اطمینان و استحکام و کارایی ، آزمونهای متفاوتی از جمله پرتاب گلوله فلزی با قطر و وزن مشخص از ارتفاع معینی روی آن صورت می پذیرد.بهترین پنجره دوجداره ضد سرقت به غیر از ایمنی در برابر سرقت، عایق صدا و حرارت نیز می باشد. بهترین پنجره دوجداره ضد سرقت دارای چهار بخش مهم پروفیل، شیشه، دستگیره و یراق آلات است که هرکدام باید ویژگی های خاصی را دارا باشند. یکی از دغدغه های مهم مردم در زندگی داشتن آرامش و محیط زندگی و کاری امن است و با توجه به رشد جمعیت و صنعت ساخت و ساز و مشغله های روزمره شما خواهان داشتن خانه ، ویلا ، محل کار و یا مغازه ای امن هستید تا بتوانید از خود و خانواده و دارائی هایتان به نحو احسن مراقبت کنید. درب و پنجره های دوجداره upvc به عنوان یکی از مهمترین نقاط ساختمان می باشند که می توانند محل دسترسی سارقان ودزدان به داخل ساختمان ، ویلا ، محل کار و یا مغازه شما باشند و نقش بسیار زیادی را در این زمینه ایفا می کند و با توجه به فرهنگ و لزوم استفاده از درب و پنجره های دوجداره قصد داریم شما را در این مقاله با سیستم بهترین پنجره دو جداره ضد سرقت آشنا کنیم و بیان کنیم که لازمه های یک پنجره و یا درب دوجداره برای ضد سرقت شدن چیست؟
بهترین پنجره دوجداره ضد سرقت دارای چهار بخش اصلی و مهم می باشد که در بحث ضد سرقت بودن نقش اصلی را ایفا می کنند:
1- پروفیل درب و پنجره دوجداره upvc بهترین پنجره دوجداره ضد سرقت
2- شیشه دوجداره ضد سرقت
3- یراق الات ضد سرقت
4- دستگیره ضد سرقت
پروفیل درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی ضد سرقت :
پروفیل بهترین پنجره دوجداره ضد سرقت سی به عنوان نگهدارنده کلیه اجزا پنجره (یراق , شیشه, دستگیره و …. ) نقش بسیار مهمی را در این سیستم ایفا می کند، هرچه پروفیل در غالب استانداردهای جهانی تولید شود سیستم ایمنی و ضد سرقت بودن بیشتری خواهد داشت و جدا از این مسئله استفاده از رین فورس (گالوانیزه) مقاوم و استاندارد در ضد سرقت بودن درب یا پنجره دوجداره تاثیر گذار خواهد بود. همچنین طراحی شرکت تولید کننده در ارتباط با ضد سرقت بودن پنجره دوجداره یوپی وی سی دخیل است برای مثال پنجره دوجداره می بایست طوری طراحی گردد که به راحتی ورود سارقان را به درون محیط مهیا نسازد و یا همیشه پنجره و یا درب دوجداره به گونه ای طراحی گردد که زهوارهای درب یا پنجره (Glazing bead) در خارج از محیط داخلی قرار نگیرد زیرا در این صورت سارق به راحتی زهوار را در آورده و به داخل محیط وارد می شود مثلا برای اجرای درب دوجداره upvc که به بیرون محیط باز می شود حتما می بایست از پروفیل دوجداره یو پی وی سی بیرون بازشو استفاده کرد، در این حالت درب به بیرون باز شده ولی زهوار در در داخل محیط می باشد در نتیجه سارق نمی تواند به زهوار دسترسی داشته باشد.
یراق ضد سرقت بهترین پنجره دوجداره ضد سرقت :
یراق به عنوان نگهدارنده پروفیل فریم (Frame) و پروفیل بازشو(Sash) در یکدیگر نقش بسیار مهمی را در پنجره ایفا می کند. یراق در پنجره دوجداره باید به گونه ای طراحی شده باشد که سارقان تنوانند با هیچگونه وسیله و فشار فیزیکی بر پنجره به داخل محیط خانه ورود پیدا کنند. در یراق آلات با سیستم ضد سرقت پین های قارچی شکل وجود دارد که پس از بسته شدن و چرخاندن دستگیره در پلیت های ضد سرقت درگیر شده و بدین ترتیب مانع ورود سارقان حتی با استفاده از دیلم و وسائل دیگر به داخل محیط می شود. همچنین لازم به ذکر است حتما می بایست در بهترین پنجره دوجداره ضد سرقت از یراق دوحالته با پینهای قارچی استفاده شود زیرا در پنجره یوپی وی سی با یراق تک حالته (Turn) فقط پینها در یک ضلع وجود دارند آن هم در ارتفاع ضلعی که دستگیره بر روی آن نصب شده است  و سه ضلع دیگر پنجره بدون پین و پلیتهای قارچی می باشند، اما در یراق دو حالته ضد سرقت در چهار ضلع پنجره دوجداره یو پی وی سی پین ها و قفل های قارچی وجود دارند که باعث ضد سرقت شدن کامل پنجره های دوجداره می شوند.
قیمت بهترین پنجره دوجداره upvc ضد سرقت:
شیشه به عنوان اصلی ترین  متریال تشکیل دهنده یک پنجره دوجداره است, که اولین راه و تصمیم گیری برای ورود سارقان به درون محیط می باشد . قاعدتا یک شیشه تک جداره و یا دوجداره معمولی با اعمال فشار فیزیکی لازم می شکند و شیشه شکسته شده به راحتی دسترسی سارقان را به دستگیره و در نهایت ورود به محل را مهیا می سازد. شیشه دوجداره ضد سرقت می تواند به چند گونه باشد که در اینجا به دو نوع کلی موجود که بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد میپردازیم:
شیشه دوجداره ضد سرقت ویگارد طی یک فرایند طولانی و پیچیده تولید شده و به منظور اطمینان و استحکام و کارایی ، آزمونهای متفاوتی از جمله پرتاب گلوله فلزی با قطر و وزن مشخص از ارتفاع معینی روی آن صورت می پذیرد.
همچنین میتوان به خاصیت ضد گلوله بودن انواع این شیشه ها اشاره کرد به طوری که پس از اثابت گلوله به سطح شیشه به هیچ وجه وارد محیط داخلی نمی شود. البته شیشه های دوجداره ضد سرقت و گلوله ویگارد V-Guard دارای تنوع و نوعهای مختلف می باشند که می تواند در آنها چندین لایه شیشه با طلق های PVB ، طلق های پلی اورتان  و طلق های پلی کربنات استفاده شود. طلق های PVB می توانند ضد سرقت و یا ضد گلوله باشند.
معرفی قیمت بهترین پنجره دوجداره upvc ضد سرقت شیشه های سکوریت :
شیشه های سکوریت با اعمال فرآیند حرارتی بر شیشه های معمولی تولید می شوند. شیشه های سکوریت مقاومت بالائی در برابر ضربه ، فشار و حرارت دارند. شیشه های ضدسرقت سکوریت مطابق با استاندارد ASTMC1048 به دوگروه اصلی تقسیم می شوند:
شیشه های نشکن یا سکوریت (Fully Tempered)
شیشه های نیمه نشکن یا نیمه سکوریت (Heat Strenghtened)
1– ابتدا شیشه معمولی را در کوره مخصوص تا 625 درجه سانتیگراد گرم می کنند.
2 – سپس شیشه حرارت داده شده قسمت فرآیند کنترل شده ای سرد می شود.
ویژگی های شیشه سکوریت:
به علت وجود لایه هوا یا گاز و با استفاده از شیشه سکوریت Low-E و یا پوشش دار هر سه روش انتقال حرارت یعنی رسانش ، جابجائی و تابش در شیشه های سکوریت قابل کنترل است. بدین ترتیب میتوان میزان مصرف انرژی جهت سرد کردن یا گرم کردن فضای داخل را کاهش داد.
در صورت استفاده از شیشه های ضدسرقت سکوریت پوشش دار و یا لمینیت میزان ورود نور و اشعه UV کاملاً قابل کنترل است. میزان ایزولاسیون صوتی در شیشه های سکوریت به علت وجود گاز مناسب قابل کنترل است. برای کسب نتیجه بهتر میتوان از شیشه لمینیت در هر یک از جداره های شیشه استفاده نمود. در صورت استفاده از شیشه سکوریت و یا لمینیت در جداره ها ، این شیشه مقاومت خوبی در برابر سرقت و زلزله از خود نشان میدهد.
علت وجود گاز بین دو لایه شیشه دمای سطح داخلی شیشه با دمای اتاق یکسان می ماند بنابراین شیشه در زمستان عرق نمیکند. مقاومت شیشه سکوریت در اثر حرارت افزایش یافته است از این رو شیشه سکوریت در برابر ضربه و بارهای مکانیکی و استرسهای حرارتی در مقایسه با شیشه معمولی با همان ضخامت و مشخصات 4 تا 5 برابر قوی تر است اما این مشخصه در شیشه نیمه سکوریت به 2 برابر کاهش می یابد. شیشه سکوریت در هنگام شکست به قطعات ریز و غیربرنده ای خرد میشود. الگوی شکست شیشه نیمه سکوریت مانند شیشه معمولی است.
موارد کاربردشیشه سکوریت
انواع پنجره
دربهای ورودی ثابت و متحرک
درب پاسیو
پارتیشن
ویترین و پیشخوان فروشگاهها
نرده های شیشه ای

tempered-glass


دستگیره بهترین پنجره دوجداره ضد سرقت :
بحث ایمنی و ضدسرقت بودن در تمام انتخابات انسان نقش به سزایی دارد همانطور که شما در خرید ماشین ، منزل و… به این مسئله توجه خاصی دارید. یراق مورد استفاده در پنجره دوجداره upvc باید به گونه ای طراحی شود که ورود افراد از بیرون به داخل را غیرممکن سازد که این امر به وسیله طراحی و هندسه های خاص در مکانیزم یراق پنجره صورت می پذیرد. برای محدود کردن سارقان جهت استفاده و بازکردن درب و یا پنجره دوجداره یو پی وی سی می بایست دستگیره ها به صورت کلیدخور باشند تا فعال بودن آن برای دیگران غیر ممکن باشد و فقط مالکین با در دست داشتن کلید امکان باز و بسته کردن درب یا پنجره دوجداره را داشته باشند.
قیمت بهترین پنجره دوجداره upvc ضد سرقت :
قیمت درب و پنجره های  2 و 3 جداره عایق براساس طرح و ابعاد آن بدست می آید و برای محاسبه آن حتما باید تعداد و ابعاد آن مشخص سپس با نرم افزار مخصوص این کار محاسبه بعمل آید.
درب و پنجره های 3 جداره یو پی وی سی از لحاظ قیمت و عایق بودن نسبت به پنجره های 2 جداره  از سطح بالاتری برخوردار هستند و این امر سبب گردیده که از محبوبیت بیشتری برخودار باشد, زیرا در پنجره های عایق 3 جداره ای که بصورت استاندارد تولید می شوند میزان عایق بندی به حداکثر رسیده و آرامش و آسایش بیشتری را برای خانوار به همراه دارند.
یکی از مزایای اصلی و مهم درب و پنجره های 2 و 3 جداره یو پی وی سی و آلمینیوم عایق بودن آنها در برابر نم , رطوبت, آب باران, گردو غبار, سرما, گرما و از همه مهمتر عایق بودن در برابر صوت است.
در گذشته از تکنولوژی بسیار ضعیفی برای ساخت پنجره های دوجداره استفاده میشد. ولی امروز با پیشرفت بشر و صنعتی شدن زندگی نسل جدید درب و پنجره های 2 و 3 جداره بوجود آمده است.
با افزایش شهرنشینی و قرار گرفتن ساختمان ها در محل عبور مرور ماشین ها در کلان شهرها ، باعث شده است تا صداهای زیادی در طول روز وارد منزل یا محل کار شود، اما نگران نباشید زیرا این مشکل یک راه حل قطعی دارد و ان هم استفاده از پنجره های یو پی وی سی و الومینیوم با شیشه های دوجداره و یا سه جداره است.
این شرکت تولید کننده سیستم های درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی قادر به تولید و اجرای بهترین قیمت پنجره دوجداره ضد سرقت می باشد. همچنین این مجموعه قادر است مشاوره های لازم را جهت اجرا درب و پنجره دوجداره upvc ضدسرقت را به مشتریان عزیزخود  اعلام نماید.