سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره, قیمت پنجره یو پی وی سی, قیمت پنجره ارزان, قیمت بهترین پنجره دو سه جداره, قیمت پنجره ضد صرقت

قیمت بهترین درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی

جمعه 96/6/24
6:0 صبح
بهرام پروهان

اغلب مشتریان برای اطلاع از قیمت بهترین درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی و مقایسه آن با قیمت دیگر شرکت های تولید کننده درب و پنجره دو جداره یو پی وی سی، درخواست قیمت مترمربع درب و پنجره دوجداره را می کنند یکی از آیتم هایی که نقش مهمی را در انتخاب صحیح درب و پنجره دوجداره ایفا می کند، میزان قیمت درب و پنجره دو جداره می باشد.. اما بدلیل تلرانس 50 تا 200 درصدی قیمت بیان شده توسط این شرکت ها، به هیچ وجه قابل محاسبه و مقایسه نمی باشند.

پنجره یو پی وی سی

در دنیای پیشرفته امروزاستفاده نامناسب از منابع انرژی می تواند صدمات جبران ناپذیری به چرخه اقتصاد یک کشور وارد کند.قیمت بهترین درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی به گونه ای تعبیه شده است تا تمامی اقشار جامعه بتوانند از آنها استفاده کنند و در کاهش مصرف انرژی سهمی داشته باشند.موسسه استاندارد و تحقیقات ایران تنها نهادی در کشور است که استانداردهای ملی ایران راتعیین میکند و بر همین اساس این موسسه استانداردی برای ارزیابی کیفیت پروفیل های بامقاومت ضربه ای بالا که در ساخت بهترین درب و پنجره دوجداره به کار میرود در اختیار دارد که به عنوان مبحث 6840 شناخته میشود.به طور کلی هدف ازایجاد این استاندارد یکسان سازی و تعیین ویژگیهای پروفیل های با مقاومت ضربه ای بالا که درجهت تولید بهترین درب و پنجره دوجداره از آنها استفاده میشود. طبق آمارهای موجود حدود 30 درصد انرژی در ساختمان ها از طریق درب و پنجره ها اتلاف می گردد. از این رو استفاده بهترین درب و پنجره دوجداره امروزه یک ضرورت اساسی در امر ساختمان تلقی می گردد. همان طور که مستحضرید تولید و ساخت بهترین درب و پنجره دوجداره از سال 1380 و با دستورالعمل های دولت در ارتباط با مبحث 19 صرفه جویی در انرژی رونق گرفت و روز به روز گسترش یافت.  بهره گیری از دانش نوین، همواره یکی از عوامل رشد و پویایی و در نهایت موفقیت مجموعه های تولیدی است. به ویژه در مقاطعی که به هر دلیل رقابت ها فشرده تر می شود و مصرف کنندگان گزینه های بسیاری را پیش روی خود دارند، مطمئنا نو آوری و روز آمدی می تواند به عنوان یک برگ برنده، فاصله یک مجموعه را از مجموعه های هم صنف خود به طور چشم گیری افزایش دهد. در صنعت درب و پنجره دو جداره نیز وضعیت بر همین منوال است. به خصوص در بحبوحه رکود فعلی، شرکت های خلاق تا حد بسیاری توانسته اند گوشه امنی، البته در زیر سایه نوآوری های خود، برای مجموعه خود مهیا سازند

چگونگی قیمت بهترین درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی:
اجزاء تاثیر گذار در قیمت در و پنجره یو پی وی سی شامل خم پروفیل، شیشه دوجداره، یراق آلات، رنگ پروفیل، بازشو پنجره یو پی وی سی، گالوانیزه، توری، هزینه نصب و … در عین حال هر پروژه نیز بسته به نوع طراحی آن نظیر تعداد درب و پنجره ها ، تعداد بازشوها ، نوع بازشوها و … با یکدیگر متفاوت هستند. بدین لحاظ نمی توان بدون اندازه ها و طراحی پروژه ، قیمت دقیقی از پنجره های یو پی وی سی بدست آورد. اگر شما تمایل دارید که قیمت دقیقی از پروژه و تولید پنجره UPVC خود داشته باشید ، کافیست اندازه ها و طراحی پروژه خود را برای ما ارسال کنید ( با تلفن ، فکس یا email ). ما محاسبات را به صورت کاملاً دقیق با نرم افزار مخصوص صنعت UPVC انجام داده و پیشنهاد قیمت را با جزییات کامل برای شما ارسال می کنیم .
قیمت تمام شده یراق آلات و پروفیل بر چه اصلی محاسبه میشود ؟
قیمت یراق آلات درب و پنجره ها بر حسب تعداد بازشوهای موجود پنجره ها و درب های یو پی وی سی محاسبه میشود . هر قدر تعداد باز شو ها در یک پنجره بیشتر باشد یراق آلات بیشتری مصرف شده و قیمت پنجره بیشتر میشود همچنین تعداد باز شو ها در یک پنجره به ابعاد آن پنچره و نمای بیرونی و دکوراسیون داخلی بستگی دارد.
کلیه هزینه ها در ساخت و نصب در و پنجره یو پی وی سی شامل چه مورادی است ؟
قیمت پیشنهادی ما برای هر پروژه شامل درب و پنجره های UPVC ، شیشه ( تک جداره یا دو جداره ) ، یراق آلات مربوطه و نصب در محل می باشد. فریم قبلی و حمل درب و پنجره ها و شیشه تا محل پروژه بر عهده مشتری است.نحوه محاسبه قیمت در پنجره های بازسازی و قدیمی به چه صورت است ؟در پروژه های بازسازی بعد از برآورد هزینه کل کار ، هزینه های جانبی همچون هزینه فرزکاری ، جوشکاری و تعویض پنجره ها بعد از بازدید از کار محاسبه میگردد .نحوه محاسبه قیمت هر پروژه چگونه است ؟تمامی محاسبات از قبیل قیمت ساخت پنجره یو پی وی سی، لیست برش پروفیل ، لیست برش شیشه ، لیست یراق آلات و … با نرم افزار مخصوص صنعت UPVC و توسط کامپیوتر به طور کاملاً دقیق انجام می شود.
درب و پنجره دوجداره UPVC از اجزاء زیر تشکیل می گردد که در قیمت بهترین درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی موثر است:
* پروفیل UPVC که شامل پروفیل چارچوب پنجره(Frame) , پروفیل وسط(Mullion) , پروفیل لنگه (بازشو) پنجره یا درب (Sash)و همچنین پروفیل های کمکی که بسته به شرایط خاص محل نصب درب یا پنجره. معمولا پروفیل مصرفی بر اساس متر طول محاسبه و در قیمت نهایی لحاظ می گردد.

پنجره هلالی دوجداره


* گالوانیزه مصرفی در داخل پروفیل و همچنین زهوار و لاستیک های آب بندی شیشه و لنگه های بازشو معمولا بر روی قیمت متر طول پروفیل محاسبه می گردد.
* شیشه مصرفی که بر حسب متر مربع محاسبه می گردد. شیشه می تواند با ضخامت های مختلف و همچنین تک جداره یا دو جداره , ساده , مات , رفلکس , رنگی , سکوریت , نشکن و … باشد.یراق آلات مصرفی در ساخت درب و پنجره دو جداره که شامل لولا , قفل , دستگیره , اسپانیولت و … که معمولا بصورت تعدادی در محاسبه قیمت وارد می شود.سیلیکون و ماستیک مصرفی برای درز بندی و آب بندی درب و پنجره دوجداره در هنگام نصب (برای جلوگیری از ورود گردو غبار)علاوه بر موارد فوق هزینه نصب درب و پنجره دو جداره که معمولا 10 الی 25 درصد قیمت موارد فوق می باشد که بسته به شرایط و محل نصب تغییر می کند.نرم افزار های محاسباتی مختلفی جهت طراحی و محاسبه قیمت درب و پنجره دوجداره موجود می باشد که کار محاسبات را آسان نموده , احتمال اشتباه محاسباتی را به حداقل می رساند و با ارائه نقشه و یا طول و عرض پنجره قیمت پنجره ها به طور کاملا دقیق قابل محاسبه است.
پنجره دوجداره یو پی وی سی را ارزان نخریم. چون هر ارزانی دلیلی دارد. پنجره یو پی وی سی با کیفیت و قیمت مناسب بخریم.
طبیعتاً هدف این افراد کار کردن با سود کمتر نیست بلکه بلعکس تلاش می کنند سود بیشتری نسبت به برند اصلی بدست آورند. بدیهی است این هدف جز با کم کردن استانداردها و کیفیت تولید و مواد اولیه بدست نخواهد آمد.
طبیعتاً هدف این افراد کار کردن با سود کمتر نیست بلکه بلعکس تلاش می کنند سود بیشتری نسبت به برند اصلی بدست آورند. بدیهی است این هدف جز با کم کردن استانداردها و کیفیت تولید و مواد اولیه بدست نخواهد آمد.
نقش ماشین آلات درقیمت بهترین درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی
یکی از دلایل بی کیفیت شدن صنعت یو پی وی سی ماشین آلات است. زیرا ماشین آلاتی که اکثر شرکت ها در مونتاژ درب و پنجره استفاده می کنند خیلی قدیمی و با بازده تولیدی پایین هستند. اغلب شرکت ها ماشین آلاتی را وارد می کنند که به روز نیستند و تنها دلیل هم این است که از قیمت بهترین درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی کمتری برخوردار هستند و موارد جانبی را در نظر نمی گیرند، از قبیل مصرف زیاد انرژی و راندمان تولیدی اندک دستگاه. از همه مهم تر این که ماشین آلات مدرن نیاز کمتری به نیروی انسانی دارند و از دقت بالایی در تولید برخوردار هستند، که به ارتقای کیفیت محصولات تولیدی منجر می شوند. اگر ما می خواهیم پیشرفت در کل صنعت داشته باشیم باید تغییر رویه دهیم. در ایران در بخش تولید هزینه را کم می کنیم و در عوض سود را افزایش می دهیم، در حالی که در کشورهای در حال توسعه برعکس عمل می کنند و نتیجه بهتری هم می گیرند.
به دلیل نوع بافت در شهر های کوچک و ارتباط نزدیک مشتریان با یکدیگر جهت بقا در بازار، محصولات تولیدی باید از کیفیت مطلوب و مناسبی برخوردار باشند که این مهم از ابتدای کار, در سرلوحه امور شرکت قرار داشته است.
. شرکت این پنجره را می توان یکی از این شرکت های موفق برشمرد که با بهره گیری از دانش و فناوری های نوین همواره محصولاتی به روز را راهی بازار مصرف کشورمان کرده است. این تولید کننده پروفیل upvc از ابتدای شروع به فعالیت خود، با اتکا بر برنامه ها و سیاست های اتخاذی خود، توانسته است نام ماندگار را با فناوری های روز گره بزند. موفقیت ها و دستاوردهای فوق العاده این مجموعه در پرتو مدیریت کارآمد آن و البته سختکوشی پرسنل زحمتکش این مجموعه حاصل شده است.