سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره, قیمت پنجره یو پی وی سی, قیمت پنجره ارزان, قیمت بهترین پنجره دو سه جداره, قیمت پنجره ضد صرقت

قیمت بهترین شیشه ضد حریق پنجره دوجداره upvc

یکشنبه 96/6/5
9:0 صبح
بهرام پروهان

قیمت بهترین شیشه ضد حریق پنجره دوجداره upvc با توجه به مدل آن متفاوت می باشد. کارایی بهترین شیشه ضد حریق پنجره دوجداره در درجه اول به حفظ یکپارچگی شیشه ها در هنگام آتش سوزی مرتبط است. ملاک ارزیابی این کارایی بر اساس سه معیار حفظ یکپارچگی( E ) ، حفظ یکپارچگی و محدود کردن انتشار گازهای داغ ( EW ) و حفظ یکپارچگی و عایق حرارتی( EI مورد سنجش قرار می گیرد.

یکی از مهم ترین ویژگی های پنجره های دو جداره ضد اشتعال و حریق بودن و قیمت بهترین شیشه ضد حریق پنجره دوجداره upvc آنها است که باعث اطمینان و آرامش خاطر می شود. از جمله خصوصیات بهترین شیشه ضد حریق پنجره دوجداره آن است که دمای شروع به ذوب شدن آن C)°385) و بالاتر از دمای احتراق چوب C)°260) است اما بر خلاف چوب در زمان احتراق به یک منبع آتش زا تبدیل نشده و موجب توسعه و انتقال حریق نمی شود . همچنین استفاده از مواد افزودنی(مولتی فایرها) در ساخت این نوع در و پنجره ها سرعت انتشار حریق را بسیار کند میکند. همچنین استفاده از نوار های آب بندی در اطراف چهارچوب و قسمت بازشوی پنجره و همچنین عایق بندی دور پنجره در محل همجواری با دیوار ساختمان ، مانع از نفوذ گاز و شعله آتش به داخل خانه می شود. در بهترین شیشه ضد حریق پنجره دو جداره و نسوز انواعی از یراق آلات وجود دارند که به گونه طراحی شده اند که سرتاسر پنجره را احاطه کرده و از چهار جهت پنجره را قفل نموده و به راحتی رگلاژ می شوند. این یراق آلات علاوه بر استحکام زیاد، در برابر زنگ زدگی و خوردگی بسیار مقاوم بوده و به مرور زمان کیفیت خود را از دست نخواهد داد. تست های مختلفی روی شیشه های ضد حریق جهت تایید ضد حریق بودن آنها و قابلیت های استاندارد آن انجام می گیرد. سازمان ملی استاندارد و همجنین برخی آزمایشگاه های مستقل ( مثل U.L)  آزمون هایی را روی شیشه ها انجام می دهند و طبق نتایج بدست آمده امتیازات را مشخص می کنند. امتیازات را اغلب بر حسب مدت زمان تحمل حرارت تخصیص می دهند. مدت زمان تحمل حرارت در واقع همان مدت زمان مورد انتظاری است که شیشه بتواند در زمان آتش سوزی قابل اعتماد باشد.از این رو، اگر شیشه ای مثلا امتیاز 45 دقیقه کسب کرده باشد، از لحاظ تئوریک می توانید انتظار داشته باشید که این شیشه به مدت 45 دقیقه از نفوذ شعله های آتش و دود جلوگیری نماید.
در ساخت و سازهای ساختمان، یک درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی و آلمینیوم خوب باید پاسخ گوی نیازهای مشتری بوده و بعنوان یک عایق حرارتی مناسب، موجب از دست رفتن کمترین میزان انرژی، جهت دستیابی به تهویه مطبوع هوای داخل ساختمان گردد . پلی وینیل کلراید سخت (UPVC) ماده مناسبی جهت تولید سریع و گوناگون از پروفیلها است . این پروفیلها که علی رغم ارزانی بها از ظاهری زیبا برخوردارند ، امروزه به عنوان یکی از بهترین گزینه ها مورد توجه تولید کنندگان درب و پنجره دوجداره قرار گرفته اند. استفاده از شیشه دو و سه جداره بهمراه یراق آلات مناسب علاوه بر اعمال کیفیت بالا در فرآیند تولید محصول موجب عدم نیاز به حفاظ های فلزی میگردد. مزایای متعدد استفاده از درب و پنجره های پی وی سی در ساختمانها این محصول را به رایج ترین نوع در میان سایر انواع درب و پنجره در کشورهای پیشرفته تبدیل نموده است.

پنجره دوجداره

پنجره UPVC تنها پنجره ضدحریق یکپارچه و بدون درز: سیستم یکپارچه جوشکاری شده در گوشه ها باعث عدم وجود درزهای ناقل گاز و صدا و گرد و خاک در این پنجره ها می شود . در ضمن اینکه وجود درز در پنجره ها امکان شروع تخریب پنجره ها از این محلها را در انواع دیگر پنجره ها میسر می سازد. نوارهای آب بندی در اطراف چهار چوب و قسمت باز شوی پنجره و همچنین عایق بندی دور پنجره دوجداره ضد اشتعال مانع از نفوذ آب های حاصل از بارش و شستشوی پنجره به داخل ساختمان می شود.
بهترین شیشه ضد حریق پنجره دوجداره : همچنین ایجاد شیارهای تخلیه آب بر روی فریم، باعث هدایت آب های وارد شده به پنجره به بیرون می شود. پنجره های دوجداره علاوه بر اینکه عایق بوده و مانع انتقال حرارت می شوند ؛ بدلیل وجود لاستیکهای متعدد و درزبندی کامل موجب می شوند تا از ورود نسیم سرد در زمستان و نسیم گرم در تابستان به داخل جلوگیری شود . در نتیجه امکان رسیدن به شرایط مطلوب حرارتی با صرف انرژی کمتر قابل حصول می شود .
کارایی بهترین شیشه ضد حریق پنجره دوجداره در درجه اول به حفظ یکپارچگی شیشه ها در هنگام آتش سوزی مرتبط است. ملاک ارزیابی این کارایی بر اساس سه معیار زیر می باشد:
•    حفظ یکپارچگی( E )
•    حفظ یکپارچگی و محدود کردن انتشار گازهای داغ ( EW )
•    حفظ یکپارچگی و عایق حرارتی( EI )
این معیارها با حروف اختصاری که در مقابل آنها قید شده بیان می گردند. مدت زمانی که شیشه ها یکپارچگی و عملکرد خود را حفظ می کنند به صورت عدد در کنار این حروف بیان می شود مثلا EW 60 یعنی شیشه ضد حریق که به مدت 60  دقیقه یکپارچگی خود را حفظ نموده و در طی این زمان سرعت انتقال گازهای داغ را کاهش می دهد و عملا به ساکنین 60 دقیقه زمان فرار می دهد. در تعیین قیمت پنجره دوجداره نوع شیشه بسیار مهم است.
شیشه های سیمی و شیشه ای بورسیلیکانی که سکوریت شده باشند در گروه اول یا E قرار دارند. شیشه های سیمی یا شیشه های مات هستند که صرفا جنبه انتقال نور دارند اما شیشه های بور و سیلیکات مانند شیشه های معمولی کاملا شفاف هستند.
شیشه هایی که با طلق های خاص آماس کرده ( intumescent ) لمینیت شوند در دسته دوم و سوم قرار دارند. این شیشه ها در حالت عادی شفافند و با دیگر شیشه های لمینیت تفاوت چندانی ندارند اما در اثر مجاورت با آتش ، این طلق ها منبسط شده و به یک محافظ مات و سخت تبدیل می شوند. این ویژگی منجر به کاهش انتقال حرارات از طریق شیشه گردیده و امکان تخلیه با آرامش را موجب می شود.