سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره, قیمت پنجره یو پی وی سی, قیمت پنجره ارزان, قیمت بهترین پنجره دو سه جداره, قیمت پنجره ضد صرقت

قیمت بهترین پنجره دوجداره یو پی وی سی عایق صدا

سه شنبه 96/5/31
12:16 عصر
بهرام پروهان

با افزایش شهرنشینی و قرار گرفتن ساختمان ها در محل عبور و مرور ماشین ها در کلان شهرها ، باعث شده است تا صداهای زیادی در طول روز وارد منزل یا محل کار شود، اما نگران نباشید راه خلاصی از این سر و صدا استفاده از پنجره های دوجداره یو پی وی سی عایق صدا می باشد. قیمت بهترین پنجره دوجداره یو پی وی سی عایق صدا کمی بالاتر است اما با توجه به مزیت های آن مورد استقبال شهرنشین ها قرار گرفته است.

درب پنجره دوجداره ویستابست

پنجره‌ های عایق معمولاً سفارشی در خط تولید کارخانه ساخته می‌شوند، ولی پنجره‌ های استاندارد در دسترس می‌باشند. قیمت بهترین پنجره دوجداره یو پی وی سی عایق صدا با توجه به ابعاد طول و عرض، ضخامت قاب‌های شیشه‌ای و نوع شیشه برای هر قاب و همچنین ضخامت کلی پنجره متفاوت است. در خط مونتاژ، فاصله اندازهایی با ضخامت خاص بریده و در ابعاد طول و عرض مورد نیاز قرار داد می‌شوند و با ماده خشک کننده پر می‌شوند. در یک خط موازی، قاب‌های شیشه‌ای به اندازه بریده و برای شفافیت شسته می‌شوند. بیشتر مشکلات شهرنشینان سرو صدای زیاد و آلودگی هوا می باشد که با خرید مناسب ترین قیمت بهترین پنجره دوجداره یو پی وی سی عایق صدا می توان به میزان قابل توجهی آلودگی های صوتی را کاهش داد و این مشکل را حل کند. علت جلوگیری از داخل شدن سر وصدا به داخل خانه وجود شیشه ها و پروفیل های پنجره هایی است که با استفاده از مواد مخصوص و لایه بندی های خاص ساخته شده اند و مانع از ورود سرو صدا به داخل خانه یا محل کار شما می شوند. امروزه آلودگی صوتی از سوی مشتریان مانند سایرآلودگی‌ها مورد توجه زیادی قرار گرفته و تهیه و قیمت بهترین پنجره دوجداره یو پی وی سی عایق صدا از مهمترین روش‌های کاهش این آلودگی به ویژه در شهرهای بزرگ به شمار می‌رود. پنجره و شیشه‌های ساختمان مهمترین بخش هدردهنده انرژی به شمار می‌روند و استفاده از شیشه‌های دو و چند جداره به میزان قابل توجهی در کاهش اتلاف انرژی مؤثر است و در حد محسوسی هزینه‌های حرارتی و برودتی را کاهش می‌دهد. با پنجره دوجداره عایق صدا استاندارد، ضمن کاهش 25 تا 40 درصدی مصرف انرژی، آسایش حرارتی ساکنین ساختمان را فراهم می‌سازد. همچنین ممکن است با وجود پنجره دو جداره بازهم کمی سر و صدا به داخل ساختمان وارد شود که می توان با رگلاژ کردن پنجره ها و یا درز گیری درست و اصولی این مشکل را هم برطرف کرد. امروزه درب و پنجره های دوجداره upvc  و الومینیوم در تمامی ساختمان ها استفاده میشوند، اما به کارگیری پنجره با شیشه دوجداره و سه جداره بستگی به منطقه و محل قرارگیری ساختمان در دارد برای مثال برای ساختمان های مجاور اتوبان و خیایان های شلوغ از شیشه های سه جداره استفاده میکنند تا عایق صوتی پنجره ها بیشتر صورت پذیرد.
شیشه لمینت یا سخت شده ممکن است بعنوان بخشی از ساخت مورد استفاده قرار بگیرد. اکثر واحدها با ضخامت مشابه شیشه استفاده شده در دو قاب شیشه‌ای ساخته می‌شوند ولی کاربردهای خاص همچون کم کردن عایق صوتی یا کاربردهای امنیتی ممکن است به طیف وسیعی ضخامت برای ترکیب شدن در واحد مشابه نیازمند داشته باشند.
درصد عایق صدا و کاهش آلودگی صوتی
استفاده از شیشه دو جداره، سطح صدا را بین 20 الی 35 دسیبل کاهش می‌دهد. متوسط شدت سر و صدا در محیط‌های معمولی زندگی در شهرهایی مانند تهران در حدود 60 الی 70 دسیبل می‌باشد. از لحاظ علمی صدا با شدت 60 دسیبل به عنوان صدای مزاحم و با شدت 90 دسیبل مضر برای سیستم شنوایی و با شدت 120 دسیبل بالاتر از آستانه تحمل بوده که خطرناک تلقی می‌گردد. دلیل عایق صوتی بودن درب و پنجره upvc به خاطر نوع پروفیل یو پی وی سی که خود عایق صوتی و حرارتی و همچنین شیشه دو جداره که با تزریق گاز آرگون در بین دو شیشه محیطی خلاء را ایجاد کرده و این محیط خلاء از وارد شدن سر وصدا جلو گیری میکند.
ویژگیهای پنجره دوجداره عایق صدا
در بعضی موقعیت‌ها این عایق برای کم کردن سر و صدا می‌باشد. در این شرایط یک فاصله هوایی بزرگ کیفیت عایق صوتی یا انتقال صدا را بهبود می‌بخشد پنجره عایق نامتقارن که از ضخامت‌های مختلف شیشه به جای سیستم‌های متقارن معمول استفاده می‌کند ویژگی‌های عایق صوتی پنجره عایق را بهبود خواهد بخشید. اگر فاصله‌های استاندارد هوا مورد استفاده قرار بگیرد، از سولفور 6 فلوریدی برای جایگزین یا تقویت گاز راکد استفاده می‌شود و عملکرد عایق صوتی را بهبود می‌دهد. تنوع مواد شیشه‌ای بر صوت‌ها تاثیر می‌گذارد. رایج ترین پیکربندیهای شیشه‌ای مورد استفاده قرار گرفته برای عایق صوتی شامل شیشه لمینت با ضخامت متغیر لایه درونی و ضخامت شیشه می‌باشد. مانع حرارتی آلومنیوم که از لحاظ گرمایی بهبود یافته است. در شیشه عایق می‌تواند عملکرد عایق صوتی را با کم کردن انتقال منابع سروصدای بیرونی را در سیستم پنجره بندی بهبود ببخشد. بررسی کلی مولفه‌های سیستم پنجره‌ از جمله مواد استفاده شده در شیشه عایق می‌تواند پیشرفت کلی انتقال صوت را تضمین کند.

پنجره های عایق upvc


درپنجره دوجداره عایق صدا، بخار بین لایه‌های شیشه زمانیکه درز دور تا دور آن از بین می‌رود و زمانیکه ماده? خشک کننده اشباع می‌شود جمع می‌شود می‌توان به طور کلی بوسیله جایگزین کردن IGA آن را برطرف کرد. از بین رفتن درز و تعویض آن به یک فاکتور مهم درهزینه کلی داشتن پنجره‌های عایق منجر می‌شود. تفاوت‌های دمایی زیاد بین قاب درونی و بیرونی بر فاصله بین آنها فشار می‌آورد که می‌تواند در نهایت باعث شکست آن شود. پنجره‌هایی که شکاف کمی بین قاب‌ها وجود دارد بعلت فشار افزایش یافته بیشتر مستعد شکست هستند.
قیمت بهترین پنجره دوجداره یو پی وی سی عایق صدا و طول عمر آنها
طول عمر پنجره دوجداره عایق بسته به کیفیت مواد استفاده شده اندازه. شکاف بین قاب درونی و بیرونی، تفاوت‌های دما، طرز ساخت و مکان نصب هم بر حسب نما و موقعیت جغرافیایی و همچنین کاربری واحد متفاوت می‌باشد. پنجره دوجداره عایق معمولاً 10 تا 25 سال دوام دارند پنجره‌هایی که رو به خط استوا می‌باشند کمتر از 12 سال دوام دارند. این پنجره 4 بسته به سازنده 10 تا 20 سال گارانتی دارند. اگر این پنجره‌ها تغییری ایجاد شود ضمانت نامه ممکن است از طرف سازنده از اعتبار ساقط شود. پیمان سازندگان پنجره دوجداره عایق(IGMA) مطالعه? جامعی را برای مشخص کردن شکسته‌های شیشه‌های عایق تجاری بعد از مدت 25 سال انجام دادند.
اجزای اصلی پنجره دوجداره عایق
قاب و بازشو پنجره
شیشه سه جداره Low-e
استیک درزگیر EPDM
پروفیل گالوانیزه بعنوان استراکچر پنجره
انتخاب مناسب ترین پنجره دوجداره یو پی وی سی
بسیاری از کارگاه های ساخت درب و پنجره یو پی وی سی نیز در سر تا سر کشور مشغول به فعالیت هستند. اما اکثر این کارگاه ها از دستگاه های بسیار ارزان و غیر استاندارد برای ساخت درب ها و پنجره های یو پی وی سی خود استفاده می نمایند. از این رو بهتر است که برای سفارش و خرید درب ها و پنجره های یو پی وی سی به شرکت های معتبر ساخت این گونه درب ها و پنجره ها مراجعه نماییم. هر کدام از شرکت های فروش درب و پنجره یو پی وی سی برند هایی خاص از پروفیل یو پی وی سی را استفاده می نمایند. با توجه به نوع پروفیل مصرفی، قیمت درب ها و پنجره های یو پی وی سی با هم متفاوت خواهد شد.