سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره, قیمت پنجره یو پی وی سی, قیمت پنجره ارزان, قیمت بهترین پنجره دو سه جداره, قیمت پنجره ضد صرقت

قیمت بهترین مارک در پنجره دوجداره

یکشنبه 96/5/29
12:57 عصر
بهرام پروهان

جهت مشاوره رایگان و دریافت قیمت بهترین مارک در پنجره دوجداره با ما تماس بگیرید تا با توجه به نیاز شما در حداقل زمان, نقشه پیشنهادی کار و قیمت را ارائه دهیم. محاسبه قیمت بهترین مارک در پنجره دوجداره از قبیل قیمت ساخت پنجره upvc، لیست برش پروفیل ، لیست برش شیشه ، لیست یراق آلات و غیره با نرم افزار مخصوص صنعت UPVC و توسط کامپیوتر به طور دقیق و بدون اشتباه انجام می شود.

نمایندگی پنجره دوجداه

قیمت بهترین مارک در پنجره دوجداره با توجه به این که از مواد اولیه استاندارد و با کیفیت ساخته شده است به نسبت بالاتر می باشد در حالی که پنجره های دوجداره upvc  بسیار با دوام هستند با طول عمر حداقل 35 سال که به مراتب بیشتر از طول عمر پنجره های قدیمی و سنتی می باشد. همچنین در برابر عوامل جوی، اشعه ماوراء بنفش و بسیاری از اسیدها مقاوم هستند، نیاز به حفاظت و نگهداری خاصی ندارند و با مواد پاک کننده مناسب به آسانی تمیز می شوند.
اما پنجره های قدیمی اعم از چوبی و فلزی تقریباً هر دوسال یک بار نیاز به رنگ آمیزی دارند تا از تغییر رنگ، خمیدگی، پوسیدگی و زنگ زدگی محفوظ بمانند. رنگ اصلی یو پی وی سی سفید بوده و هرچه رنگ آن سفیدتر و براق تر باشد بهتر است. یکی از مزایای درب و پنجره های دوجداره رنگ سفید آن است که در برابر اشعه ماوراء بنفش ( UV ) که برای انسان مضر می باشد مقاوم است. رنگ پروفیل یو پی وی سی مرغوب به مرور زمان نباید تغییر کرده و زرد رنگ شود. یکی از موارد ضمانت نامه 15 ساله ما ضمانت تغییر نکردن رنگ پروفیل درب و پنجره های تولید ما در طی 15 سال می باشد. در مورد ساختمان هایی که به لحاظ رنگ نمای ساختمان احتیاج به درب و پنجره های رنگی دارند ، این امکان وجود دارد که با ورقه های مخصوص رنگی ، پروفیل یو پی وی سی را لمینت کرده و آنرا به رنگ دلخواه تغییر داد. به سبب طراحی خاص درب و پنجره های دوجداره یو پی وی سی که هر فریم به صورت یک تکه می باشد و همینطور استفاده از زوارهای مخصوص به هیچ وجه آب به داخل درب و پنجره های یو پی وی سی نفوذ نمی کند. ضمن آنکه محفظه هایی نیز در آن تعبیه می شود که در صورت نفوذ آب ( در هنگام شستشو ) ، آب از انتهای درب یا پنجره تخلیه شده و به داخل نفوذ نکند.
مدل پنجره دوجداره
قیمت بهترین مارک در پنجره دوجداره بر خلاف درب و پنجره های دیگر ، درب و پنجره های یو پی وی سی به لحاظ آنکه احتیاج به عملیات ساختمانی ندارند می توان در آخرین مرحله ساخت پیش از رنگ کردن دیوارها و یا نصب کاغذ دیواری نصب گردند. فقط در هنگام ساخت باید یک قاب فلزی در دیوارها تعبیه گردد تا درب و پنجره های یو پی وی سی بوسیله پیچهای مخصوص و فوم مخصوص به آن اتصال گردد. درب ها و پنجره های یو پی وی سی دوجداره که در این شرکت تولید و عرضه می گردند تمام شرایط یک پنجره دوجداره ایده آل را دارا می باشند. این شرکت همواره کیفیت محصولات تولیدی خود را تضمین می نماید.

شیشه سانرژی

سه عامل مهم و اساسی که درب و پنجره دوجداره را از دیگر درب و پنجره ها متمایز میکنند:
پنجره دوجداره بعنوان عایق حرارتی
امروزه با بالا رفتن هزینه های سوخت و انرژی و ارائه مبحث 19 ساختمان استفاده ازدرب و پنجره دوجداره امری مهم تلقی میشود که در این میان درب و پنجره یو پی وی سی با توجه به میزان عایق بندی بالای پروفیل یو پی وی سی و همچنین قالب بندی و آب بندی خوب و مناسب میتواند سهم بسزایی را در جلوگیری از اتلاف سوخت و انرژی داشته باشد.
پنجره دوجداره upvc بعنوان عایق صوتی
با توجه به اینکه جنس پروفیلها از نوع یو پی وی سی هستند و همچنین شیشه های دو جداره عامل مهمی در جلو گیری از ورود سر و صدا به داخل محیط میباشد، استفاده از درب و پنجره دوجداره تا میزان 60% و سه جداره تا میزان 80% آلودگی های صوتی محیط اطراف کار و زندگی ما را کاهش میدهد.
جلوگیری از ورود گرد وغبار با پنجره دوجداره
این محصولات با توجه به اینکه به خوبی درز بندی میشوند و هم چنین به صورت کاملا قالب و دقیق در فریم های خود کار گذاشته میشوند از ورود گرد و غبار و آلودگی های صنعتی به میزان بسیار بالایی جلوگیری میکنند.
کلیه محصولات این شرکت دارای ضمانت نامه کتبی کالا می باشند که هیچ گونه افزایش قیمتی بابت ضمانت و خدمات پس از فروش در و پنجره های یو پی وی سی از مشتری دریافت نمیشود .معمولا تمامی مواد مصرفی در ساخت درب و پنجره از استاندارد ها و ضمانت های لازم برخوردارند . ولی مطمئن ترین راه برای خرید محصولات یو پی وی سی شناخت برندهای شناخته شده در این صنعت و سفارش آن به شرکت های معتبر میباشد.