سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره, قیمت پنجره یو پی وی سی, قیمت پنجره ارزان, قیمت بهترین پنجره دو سه جداره, قیمت پنجره ضد صرقت

قیمت بهترین پنجره دوجداره و سه جداره upvc

جمعه 96/5/27
8:0 صبح
بهرام پروهان

قیمت بهترین پنجره دوجداره و سه جداره upvc براساس طرح و ابعاد آن بدست می آید و برای محاسبه آن حتما باید تعداد و ابعاد آن مشخص سپس با نرم افزار مخصوص این کار محاسبه شود. بهترین پنجره دوجداره پنجره ای می باشد که آزمایشات تخصصی در سطح بسیار بالا بر آن انجام شده و دارای گواهینامه های معتبر از سازمان استاندارد جهانی همانند پروفیل ویستابست باشد.

پنجره دوجداره یو پی وی سی

پنجره های دو جداره متناسب با نوع کیفیت آن ها قیمت های مختلفی دارند. برای محاسبه کردن قیمت بهترین پنجره دوجداره و سه جداره upvc باید اندازه طول و عرض پنجره و تعداد بازشوی آن ها را داشته باشیم تا قیمت دقیق تری بتوانیم به شما بدهیم. همچنین اجزایی شامل خم پروفیل، نوع شیشه دو جداره، تعداد و نوع بازشوها، نوع یراق آلات مصرفی، تعداد پنجره های دو جداره و غیره که در قیمت بهترین پنجره دوجداره و سه جداره upvc بسیار تاثیر گذار هستند.  این شرکت طراحی مهندسی و تولیدی با بهره گیری از تکنولوژی پیشرفته در زمینه تولید و استفاده از متخصصین فنی و با تجربه در امور طراحی، مونتاژ و نصب انواع پنجره دو جداره کلیه توانایی های بالقوه خود را صرف تهیه و تولید بهترین، مدرن ترین و زیباترین درب و پنجره های دوجداره و شیشه های دو و چند جداره نموده است. پنجره های یو پی وی سی از بهترین و با کیفیت ترین انواع پنجره های دو جداره با عایق حرارتی و صوتی بسیار خوب و قیمت پنجره دوجداره بسیار مناسب است.
1-شکل ظاهری و شرایط تولید
بهترین پنجره دوجداره پنجره ای است که آزمایشات تخصصی در سطح بسیار بالا بر آن انجام شده و دارای گواهینامه های معتبر از سازمان استاندارد جهانی همانند پروفیل ویستابست باشد.
آزمایشات مربوط به پروفیل تولیدی
حین فرآیند تولید انواع سطح مقطع پروفیل، تعداد نمونه های مشخصی جهت انجام آزمایشات از تولید اخذ می گردد. این نمونه ها پس از بررسی شکل ظاهری بمدت 12 تا 24 ساعت در آزمایشگاه نگهداری شده و سپس مورد تستهای مختلف طبق استاندارد RAL GZ 716/1 قرار می گیرد. سطوح خارجی پروفیل ها که در معرض دید قرار دارند لازم است دارای رنگ سفید یکنواخت بوده و عاری از هر گونه اجسام خارجی ، حفره ، ترک ، حباب و سایر معایب باشند .
2-مقاومت در برابر ضربه ناشی از سقوط جرم در دماهای پایین:
(Impact resistance by falling mass at low temperature) در این آزمایش ابتدا 10 نمونه cm 30 در دستگاه Freezer قرار داده و تا دمایc º 15به مدت حداقل یکساعت نگهداری می شوند سپس توسط جرم kg 1 از ارتفاع mm 1500 مورد تست ضربه قرار می گیرند . طبق استاندارد RAL نباید بیش از 10% از نمونه ها ( بیش از یک پروفیل ) شکسته شود.

شیشه سه جداره

 

3-رفتار پس از گرم شدن :
(Behavior after heating) cm 22 به مدت نیم ساعت در دمای ºc 150 گرم شده سپس در دمای محیط خنک می گردد و پس از انجام آزمایش نمونه باید فاقد هر گونه تغییر شکل ظاهری (اعم از چروک، ترک، …) باشد.
4-تست جرم واحد طول:
نمونه mm 250 با دقت mm 1 اندازه گیری شده و جرم آن با دقت gr 1  سنجیده می شود. جرم واحد محاسبه شده نباید کمتر از 95% مقدار اسمیآن طبق استانداردهای ارائه شده باشد.
5-برگشت حرارت: (Heat reversion)
سه مقطع پروفیل mm220 انتخاب و با دو خط به فاصله تقریبی mm 200 دردو سمت سطح به صورت عمود بر محور پروفیل نشان گذاری می شوند. این نمونه ها پس از نشانه گذاری در کوره با دمای ºc 100 به مدت یکساعت قرار میگیرد. و پس از خنک شدن در دمای محیط مجدداً نشانه ها اندازه گیری می شود. برای هر نمونه و هر جفت علامت، ضریب برگشت حرارت به درصد محاسبه می شود.
طبق استاندارد RAL جهت پروفیلهای فرعی نباید درصد اختلاف برگشت حرارت بیش از 3% و برای پروفیلهای اصلی بیش از 2% باشد. ضمناً برای پروفیلهای اصلی اختلاف درصد برگشت حرارت بین دو طرف سطح نیز نبایدبیشتر از 4/0 % باشد.
ویژگیهای درب و پنجره‌ دو جداره  UPVC
1- استحکام 2- زیبایی فوق‌العاده 3- صرفه جوئی در مصرف انرژی تا 40% 4- کاهش آلودگی صوتی تا میزان 5- پائین بودن ضریب انتقال حرارتی 6- حفظ محیط زیست از طریق بازیافت 7- مانع ورود گردو غبار و دود و گازهای موجود از محیط بیرون به داخل 8- مقاوم در برابر شرایط مختلف آب و هوایی 9- مقاوم در مقابل نفوذ اشعه ماوراء بنفش خورشید 10- عدم اشتعال در هنگام آتش سوزی و حریق 11- مقاوم در برابر زنگ زدگی ،خوردگی و رطوبت هوا 12- ایمن در برابر سرقت 13- بی نیاز به صرف هزینه رنگ آمیزی 14- تنوع در طرح و تطابق با هر نوع معماری 15- تنوع در رنگ 16- نظافت راحت و آسان 17- نصب آسان 18- ثبات رنگ در برابر اشعه خورشید 19- مقاوم در برابر عوامل خوردگی – اسیدها و بازها و موارد شیمیایی
 کلیه محصولات ای شرکت  دارای ضمانت نامه کتبی کالا و قیمت بهترین پنجره دوجداره و سه جداره upvc مقرون به صرفه می باشند که هیچ گونه افزایش قیمتی بابت ضمانت و خدمات پس از فروش در و پنجره های یو پی وی سی از مشتری دریافت نمیشود .معمولا تمامی مواد مصرفی در ساخت درب و پنجره از استاندارد ها و ضمانت های لازم برخوردارند . ولی مطمئن ترین راه برای خرید محصولات یو پی وی سی شناخت برندهای شناخته شده در این صنعت و سفارش آن به شرکت های معتبر میباشد.