سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره, قیمت پنجره یو پی وی سی, قیمت پنجره ارزان, قیمت بهترین پنجره دو سه جداره, قیمت پنجره ضد صرقت

قیمت پنجره ترکیه ای و المانی

پنج شنبه 96/1/31
11:1 صبح
بهرام پروهان

حدود تعیین قیمت پنجره ترکیه ای و المانی بر خلاف پنجره های آهنی و آلومینیوم متفاوت است. نحوه صدور قیمت درب و پنجره دوجدار یو‌پی‌وی‌سی بر خلاف سایر پنجره ها از قبیل: آهنی و آلومینیوم، که به صورت متر مربع یا کیلوگرم محاسبه می‌شدند; تفاوت دارد و به میزان پروفیل مصرفی بر حسب متر طول تعیین قیمت می‌شوند. پروفیل UPVC که شامل پروفیل چارچوب یا قاب پنجره (Frame) , پروفیل وسط (Mullion) , پروفیل لنگه یا بازشو (Sash) و همچنین پروفیل های کمکی که بسته به طراحی خاص درب یا پنجره دوجداره و بر اساس متر طول مصرفی محاسبه و در قیمت نهایی لحاظ می گردد.

گالوانیزه مصرفی در داخل پروفیل و همچنین زهوار و لاستیک های آب بندی شیشه و لنگه های بازشو که معمولا بر روی قیمت متر طول پروفیل محاسبه می گردد و محاسبه جداگانه آنها غیر عادی است. شیشه مصرفی درب و پنجره که بر حسب متر مربع محاسبه می گردد و می تواند با ضخامت های مختلف و همچنین تک جداره یا دو جداره، ساده، مات، رفلکس، رنگی، سکوریت، لمینت، خم و… باشد.

یراق آلات مصرفی در ساخت درب و پنجره دو جداره ترکیه ای و المانی که شامل لولا , قفل , دستگیره , اسپانیولت و … می باشند که یک دست یراق را تشکیل می دهند و بصورت تعداد مورد مصرف در محاسبه قیمت وارد می شود. چسب سیلیکون و ماستیک مصرفی برای درز بندی و آب بندی درب و پنجره دوجداره در هنگام نصب که معمولا برای هر پنجره در ابعاد استاندارد یک عدد محاسبه می شود.

علاوه بر موارد فوق هزینه نصب درب و پنجره دو جداره که معمولا 10 درصد قیمت موارد فوق می باشد و بسته به شرایط و محل نصب قابل افزایش است. در پنجره های تعویضی معمولا 10 درصد نیز برای کندن و تخلیه پنجره های قبلی محاسبه می شود. همچنین کرایه حمل پنجره ها تا محل پروژه معمولا در محاسبه قیمت پنجره ها وارد نمی شود و این هزینه به عهده مشتری و خریدار می‌باشد.

شرکت پنجره ارائه کننده انواع پنجره دوجداره مطابق با بالاترین استانداردهای جهانی در طرح ها و مدل های متنوع می باشد.بخش فروش پنجره دو جداره UPVC گروه صنعتی ماندگار آماده پاسخگویی به شما عزیزان می باشد.